Sex met een jongen, vragen/risicos
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Eerste post hier, dus: hallo allemaal.
Ik fantaseer al tijden om het met een jongen te doen, een dildo is lekker maar een echte pik lijkt me heerlijk. Ik ben enkel op zoek naar sex, dus hoef geen relatie. (Behalve mischien een fuck-buddy voor als het bevalt
)
Omdat ik mijn relatie hiervoor niet op het spel wil zetten wil ik het wel discreet en veilig doen. Daarom heb ik wat vraagjes:
Hoe veilig is neuken/pijpen met een (anaal)condoom?
Waar kan ik een jongen vinden om het mee te doen?
Buitensex en darkrooms zijn niet voor mij, ik zou dus graag in een homo-sauna een keer afspreken. Kan je daar ook met z'n 2en heen gaan en dan een kamertje opzoeken?
Als ik de eerste keer naar zo'n sauna gaan, is het dan makkelijk om aan te geven dat je wilt neuken?
Wat als je daar de hele tijd met een stijve loopt, is dit normaal?
Ik fantaseer al tijden om het met een jongen te doen, een dildo is lekker maar een echte pik lijkt me heerlijk. Ik ben enkel op zoek naar sex, dus hoef geen relatie. (Behalve mischien een fuck-buddy voor als het bevalt
Omdat ik mijn relatie hiervoor niet op het spel wil zetten wil ik het wel discreet en veilig doen. Daarom heb ik wat vraagjes:
Hoe veilig is neuken/pijpen met een (anaal)condoom?
Waar kan ik een jongen vinden om het mee te doen?
Buitensex en darkrooms zijn niet voor mij, ik zou dus graag in een homo-sauna een keer afspreken. Kan je daar ook met z'n 2en heen gaan en dan een kamertje opzoeken?
Als ik de eerste keer naar zo'n sauna gaan, is het dan makkelijk om aan te geven dat je wilt neuken?
Wat als je daar de hele tijd met een stijve loopt, is dit normaal?
- BeCurious
- Newbie

BeCurious schreef:Hoe veilig is neuken/pijpen met een (anaal)condoom?
Veiliger dan zonder condoom, 100% safe bereik je alleen door geen sex te hebben
BeCurious schreef:Waar kan ik een jongen vinden om het mee te doen?
probeer google eens zou ik zeggen
BeCurious schreef:Buitensex en darkrooms zijn niet voor mij, ik zou dus graag in een homo-sauna een keer afspreken. Kan je daar ook met z'n 2en heen gaan en dan een kamertje opzoeken?
2en 3en 4en 5en, al neem je een hele wijk mee, de sauna zal er alleen maar blij mee zijn @ 18 Euro pp
BeCurious schreef:Als ik de eerste keer naar zo'n sauna gaan, is het dan makkelijk om aan te geven dat je wilt neuken?
Probeer eens een LED riem ... http://www.bestel.nl/gadgets/led-buckle ... p-673.html
Je kan natuurlijk het gewoon ook op je voorhoofd schrijven
BeCurious schreef:Wat als je daar de hele tijd met een stijve loopt, is dit normaal?
Haal dat superman idee maar uit je hoofd ... kans dat je zo zenuwachtig bent dat je hem niet eens omhoog zal krijgen
-

maestro - Expert

Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex