Seksbioscopen die niet al te ranzig zijn
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Qua interieur en viezigheid, bedoel ik...bestaan die? Die ik heb bezocht zijn vies tot erg vies. Interieur stuk en/of uit het jaar kruik. Overigens dragen de klanten daar soms stevig aan bij, jammer...
Iemand tips voor seksbioscopen die een beetje bijgehouden worden? Meerdere films vind ik ook een voorwaarde. Ik was eens in de seksbioscoop van Alkmaar de Laat en daar werd een film vertoont, waar ik niets aan beleefde en deze werd ook nog eens op repeat gezet. Als er wat te kiezen valt, zit er al gauw wat bij.
Iemand tips voor seksbioscopen die een beetje bijgehouden worden? Meerdere films vind ik ook een voorwaarde. Ik was eens in de seksbioscoop van Alkmaar de Laat en daar werd een film vertoont, waar ik niets aan beleefde en deze werd ook nog eens op repeat gezet. Als er wat te kiezen valt, zit er al gauw wat bij.
- josbe
- Aftastend

Ben nog nooit een schone seksbioscoop tegengekomen. Meestal ruikt het er naar verschraald zaad, en je zit op pluche waar weet ik wat voor een bacteriën in rondkruipen. Ik ben in Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Antwerpen, Brussel en Den Bosch in seksbioscopen geweest, maar het was allemaal eenmalig. Alleen in Brussel vond ik een stoere dertiger die me lekker heeft afgezogen. Voor de rest waren het teleurstellingen met enge oudjes die achter je aan zitten. Brrrr......
-

bartjebarneveld - Expert

Zodan schreef:Bartjebarneveld schreef:
[Voor de rest waren het teleurstellingen met enge oudjes die achter je aan zitten. Brrrr......]
Kan je die niet de baas dan?
DUH!
-

bartjebarneveld - Expert

Nou ja, what ever. In zo'n ranzige omgeving als 'n sex bioscoop zit je toch al niet erg op je gemak als ik jou beschrijving goed lees.
Verschraald sperma stinkt. Dat is vies. Net als verschraald bier. Ook niet te verdragen. Beter maar 'n frisse plek zoeken voor 't echte zuigelingen werk dan
Verschraald sperma stinkt. Dat is vies. Net als verschraald bier. Ook niet te verdragen. Beter maar 'n frisse plek zoeken voor 't echte zuigelingen werk dan
-

Zodan - Post Lord

En daarom ga ik liever naar een parkeerplaats, een homobar of daten via internet. Hoewel ik met dat laatste ZEER terughoudend ben, sinds een goede vriend van mij daardoor in het ziekenhuis is beland. Dat was geen leuke blonde student, maar dat waren 3 agressieve homohatende mocro's in het bezit van een honkbalknuppel. Maar ja, je hebt overal idioten. Er hangen ook ,,hetero's" rond op p-plaatsen die schelden of achter je aan rijden. Ben 1 x met zo'n groepje in discussie gegaan en gewoon botweg tegen ze gezegd: ,,Wat doen jullie als heterojongens nou hier? Jullie horen in een kroeg met een pot bier wijven te versieren." Weet je wat ik als antwoord kreeg? ,,Ja, ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar we vinden het spannend om met ons groepje hier een beetje te etteren." Ik heb ze een prettige avond gewenst, maar je had die koppies moeten zien. Ze waren zelf volgens mij ongelooflijk op zoek naar een gozer die ze wel eventjes wilde pijpen. Alle 4 kortgeschoren koppies, strakke shirtjes, korte jackjes, spijkerbroeken net boven de heup. Het homogehalte DROOP er vanaf, maar niet willen toegeven he? Eng, onervaren, whatever! Maar tegen elkaar volhouden dat voetballen en wijven neuken ,,tha bomb" is, en dan zogenaamd homo's gaan ,,dissen". Ik snap er niks van dat je zo je vrije tijd indeelt, maar waarschijnlijk hebben ze niks beters te doen.
-

bartjebarneveld - Expert

Maak 't liever niet mee, thank you. Ik ga nergens voor opzij maar heb ook 'n keer te maken gehad met dat soort figuren. Ze komen nooit alleen. Dat durven ze niet. Maar ik ging wel gestrekt en kreeg nog last met de wet omdat ik 'n gozer z'n kop had verbouwd. Mij niet gezien. Ga wel naar de kroeg om te daten.
Of ik date via msn of wat dan ook. Maar dan puur om vrienden te maken. Houden we onze kleren aan. Ook leuk hoor.
Of ik date via msn of wat dan ook. Maar dan puur om vrienden te maken. Houden we onze kleren aan. Ook leuk hoor.
-

Zodan - Post Lord

bartjebarneveld schreef:En daarom ga ik liever naar een parkeerplaats, een homobar of daten via internet. Hoewel ik met dat laatste ZEER terughoudend ben, sinds een goede vriend van mij daardoor in het ziekenhuis is beland. Dat was geen leuke blonde student, maar dat waren 3 agressieve homohatende mocro's in het bezit van een honkbalknuppel. Maar ja, je hebt overal idioten. Er hangen ook ,,hetero's" rond op p-plaatsen die schelden of achter je aan rijden. Ben 1 x met zo'n groepje in discussie gegaan en gewoon botweg tegen ze gezegd: ,,Wat doen jullie als heterojongens nou hier? Jullie horen in een kroeg met een pot bier wijven te versieren." Weet je wat ik als antwoord kreeg? ,,Ja, ja, dat is eigenlijk wel zo. Maar we vinden het spannend om met ons groepje hier een beetje te etteren." Ik heb ze een prettige avond gewenst, maar je had die koppies moeten zien. Ze waren zelf volgens mij ongelooflijk op zoek naar een gozer die ze wel eventjes wilde pijpen. Alle 4 kortgeschoren koppies, strakke shirtjes, korte jackjes, spijkerbroeken net boven de heup. Het homogehalte DROOP er vanaf, maar niet willen toegeven he? Eng, onervaren, whatever! Maar tegen elkaar volhouden dat voetballen en wijven neuken ,,tha bomb" is, en dan zogenaamd homo's gaan ,,dissen". Ik snap er niks van dat je zo je vrije tijd indeelt, maar waarschijnlijk hebben ze niks beters te doen.
Ik zie ze zo voor mij. Ik ken er een die in de glory holes bij Duquenoy in Brussel gulzig lullen staat af te zuigen, omdat daar alleen echte mannen en geen "mietjes" komen volgens hem (meestal zeg ik hem dan dat ik op en top een mietje ben - je zou hem dan moeten zien kijken alsof hij het hoort donderen in Keulen). Je zou die eens moeten bezig horen over "mietjes". Soms heb ik de indruk dat de wereld vol loopt met zo'n gasten. Ik kan aannemen dat je sexueel alleen geprikkeld wordt door heel mannelijke mannen en je minder mannelijke mannen of mannen die je gelijkstelt met homo's, hoe mannelijk ze ook mogen zijn, sexueel helemaal niet hoeft (is trouwens ook mijn geval: ik val alleen op heel mannelijke mannen, maar ze mogen zo homo zijn als ze maar willen - liefst echte homo's trouwens die het bewijzen van hun mannelijkheid helemaal niet nodig vinden. Ik heb een hekel gekregen aan gasten die denken dat ze hun mannelijkheid moeten bewijzen), maar daarom spreek je nog geen anathema uit over wat niet aan je sexuele drift beantwoordt.
-

Bink - Post Lord

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan