Het is nu 25 mei 2012 01:23

Seks.

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor markjeee » 25 nov 2010 19:43

Hey,

Ik ben een jongen van 15 jaar,en ik heb zelf een vriendje van ook 15 jaar.

Nou het zit dus zo,wij doen samen dus nog niets anders dan zoenen,maar ik wil daar zegmaar wel verandering in laten komen,maar ik weet niet hoe ik het hem dat moet vertellen enzo,we zijn allebij nog maagd..
Mijn vriendje zei laatst tegen mij dat die nog nooit wat klaargekomen,ik vind dat vrij raar en zou graag de gene zijn die hem voor het eerst laat klaarkomen. Graag hulp :)thanks.
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 26 nov 2010 00:17

15 jaar en nog nooit klaargekomen? Lijkt me sterk.

Als je iets wil bespreken, moet je dat gewoon doen. Dan bedoel ik niet tijdens het eten of in de kerk, maar gewoon als jullie een moment voor jullie beide hebben. Als hij seks nog vies vindt moet je je af gaan vragen of je vriendje echt wel 15 is...

15 jaar en nog nooit klaargekomen, dat kan volgens mij helemaal niet als man. :S
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor markjeee » 26 nov 2010 09:25

Diederick schreef:15 jaar en nog nooit klaargekomen? Lijkt me sterk.

Als je iets wil bespreken, moet je dat gewoon doen. Dan bedoel ik niet tijdens het eten of in de kerk, maar gewoon als jullie een moment voor jullie beide hebben. Als hij seks nog vies vindt moet je je af gaan vragen of je vriendje echt wel 15 is...

15 jaar en nog nooit klaargekomen, dat kan volgens mij helemaal niet als man. :S

Mijn vriendje is sowieso 15 jaar,maar hij zei wel dat die 1 of 2 keren een natte droom heeft gehad maar nog nooit echt door zichzelf ofzo.
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 26 nov 2010 15:53

Zit hij bij een of andere supergriezelige kerk of zo waar masturberen verboden is?
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor markjeee » 26 nov 2010 17:50

Diederick schreef:Zit hij bij een of andere supergriezelige kerk of zo waar masturberen verboden is?

Nee haha. Maarja,ik weet dus echt niet hoe ik dit moet gaan aanpakken.
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gezelligsamen » 27 nov 2010 10:45

markjeee schreef:
Diederick schreef:Zit hij bij een of andere supergriezelige kerk of zo waar masturberen verboden is?

Jemig, diederick,
Kan toch gewoon.

je moet er gewoon over beginnen!
dan is het voor jullie allebei duidelijk en dat voelt rustiger. Als hij niet wil dan moet je daar toch niet overheen gaan, dan kun je het het beste weten.
Maar voor het zelfde geld wil hij het wel maar durft hij je niet te vragen en dan ben je nu jezelf iets heel lekkers aan het afnemen.. :D

Just Ask.
Gezelligsamen
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor markjeee » 28 nov 2010 20:28

Gezelligsamen schreef:
markjeee schreef:

Jemig, diederick,
Kan toch gewoon.

je moet er gewoon over beginnen!
dan is het voor jullie allebei duidelijk en dat voelt rustiger. Als hij niet wil dan moet je daar toch niet overheen gaan, dan kun je het het beste weten.
Maar voor het zelfde geld wil hij het wel maar durft hij je niet te vragen en dan ben je nu jezelf iets heel lekkers aan het afnemen.. :D

Just Ask.

Ik weet niet precies wanneer ik het zeg maar moet vragen zeg maar hoe..
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gezelligsamen » 04 dec 2010 10:49

markjeee schreef:Ik weet niet precies wanneer ik het zeg maar moet vragen zeg maar hoe..

Als je een keer rustig met z'n tweeen bent, lekker ontspannen of onder het zoenen dan zeg je dat je van hem houd en dat je meer met je wilt delen en of hij je hem mag aftrekken (daar zou ik eerst mee beginnen)

xxx
Gezelligsamen
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Sex