Het is nu 25 mei 2012 01:23

seks op het werk

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Bink » 18 okt 2005 23:11

Dit heeft de man altijd gewild. Zich geven aan een man. Door hem worden gekozen. Door hem worden genomen. Maar hij weifelt en twijfelt. Hij wandelt naar de van. Hij ziet hem. Zal hij? Zal hij? Zal hij? Dit heeft hij altijd gewild. “Ga nooit met vreemde mannen mee.” Gedachten botsen in zijn hoofd. Dit heeft hij altijd gewild. Minuten duren eeuwen. “Wees goed voor mij”, denkt hij, “Wees goed voor mij”, terwijl hij aan de skinhead denkt.

Vervolg de volgende keer
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor suittosuitme » 22 okt 2005 18:08

ha mannen

1500 gasten bekeken deze topic

hoeveel gasten vinden het geil om seks te hebben op het werk

hoeveel gasten hebben af en toe of regelmatig seks op het werk

2 gasten vonden het in ieder geval zo geil dat de eerste acties plaatsvinden

nog 1498 gegadigden?
suittosuitme
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vega » 23 okt 2005 18:33

Bink schreef:Je moet eens bedenken dat er op zondag 2 oktober een suit-and-tienamiddag was in Duquenoy in Brussel en dat ik het zelfs niet wist. Van een verkeerde aanpak gesproken.

http://www.duquesnoy.com/nl/cal.html

ooow dat is jammer :( zo vaak is dat daar ook niet denk ik. Wist het dus ook niet :?
Vega
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 24 okt 2005 21:33

suittosuitme schreef:ha mannen

1500 gasten bekeken deze topic

hoeveel gasten vinden het geil om seks te hebben op het werk

hoeveel gasten hebben af en toe of regelmatig seks op het werk

2 gasten vonden het in ieder geval zo geil dat de eerste acties plaatsvinden

nog 1498 gegadigden?

Nu al 1658 keer bekeken. Ik heb wel al op iemands anders werk (niet op mijn eigen werk) gevreeen . Wij waren geen collega's, maar wel maten, en we wisten nergens anders waar naartoe. Was nogal geil. Strip-tease (zonder muziek=niet zo makkelijk) op grote tafel in grote vergaderzaal op een zondagmiddag.Het geilste was toen hij met zijn blote reet op mijn schoot kwam zitten en zich als een baby aan mij vastklampte. Ik kon hem overal bevoelen. Zijn ene been lag nog op tafel en het andere over de armleuning. Zijn prachtige spermazak hing daar zomaar geil te hangen. Ik heb toen vooral met zijn onderkoelde zak gespeeld. Het was toen zomer en erg warm. Zijn koele ballen waren een verrukking. Hij kreunde. Uren later kwam hij op de tafel terwijl hij er zijn lul tegenaan sloeg.Geil.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 25 okt 2005 22:01

Vervolg

De man in pak draait rond de van. Een jogger komt voorbijlopen en doet wat strekoefeningen aan de barrière voor het park. De man kijkt naar hem. Zal hij in de van gaan zitten? Zou die jogger het doen? Zou een andere man het doen? Plots maakt hij de deur van de van open en gaat erin zitten. Zodra hij zit, valt talle twijfel weg. Hij is er klaar voor. Hij herinnert zich de warme hand en de vastbesloten stem van de skinhead. Hij wacht. Het duurt lang. Elke minuut duurt een eeuwigheid.

De skinhead zit nog altijd op de bank in het park. Hij wil de man alle tijd geven en zelf zolang mogelijk hopen dat de man in de van gaat zitten. Hoop doet leven. Vanaf zijn eerste blik op de man in pak, verlangde hij naar hem en nu verlangt hij nog meer naar hem. Hij heeft al vaak met mannen gespeeld. Vaak kinky. Hopelijk gaat de man in de van zitten. De man beviel hem nog meer na hun gespek. De zachte stem waarmee hij weigerde zijn gulp te openen. De skinhead houdt van dit soort mannen die pseudo-machogedoe zonder meer aan zich voorbij laten gaan. Hij denkt aan alle mannen met wie hij heeft gespeeld, hoe ze gewoon met zich lieten spelen. Dat waren ook geen macho’s. De skinhead houdt van mannen die uit hun machorol weten te vallen. Mannen die zich onderdanig weten te gedragen terwijl hij toekijkt. Sommige mannen hunkeren ernaar hun eigen kwetsbaarbaarheid aan een andere man te tonen. Dan welt in de skinhead steeds een ongemene tederheid op. Hij wil opnieuw die tederheid wekken. Mannen hebben totaal kwetsbaar aan zijn voeten gelegen en hij had alleen nog zin ze in zijn armen te sluiten. Ze uren lang tegen hem aan te drukken. Hij wil dat de man in pak zijn onderdanigheid en kwetsbaarheid toont zodat zijn tederheid groter wordt dan ooit. Hij weet heel precies wat hij met de man wil doen.

De skinhead staat op van de bank en slentert naar de uitgang. Wat omwegen. Uiteindelijk komt hij aan de uitgang. Zijn hart klopt wat sneller. Zal de man in de van zitten? Zal hij? Ja, hij zit er! De skinhead leunt een tijdje tegen de barrière. De ogen van de man in de van rusten op hem. De skinhead streelt licht zijn lippen met de tong. Nogmaals. Nogmaals. Nogmaals. Dan steekt hij zijn handen in de broekzakken. Zijn gulp is nog niet dicht en de man ziet het gapende gat dat de skinhead trots ten toon spreidt. De skinhead gaat rechtop staan en sluit zijn gulp in een ruk. Hij draait zich om, legt zijn handen op de barrière en doet wat strekoefeningen terwijl hij de man gul zijn kont presenteert. De man kijkt er gulzig naar. Benen wijdopen. Achteruitstekende mannenkont in de nauwe jeans. Dan doet de skinhead enkele push ups terwijl zijn handen op de barrière rusten. Hoewel hij zijn hele lijf strak gespannen houdt, doet hij het heupwiegend. Hij staat rechtop en kijkt naar de man, glimlacht met straalwitte tanden. Er loopt iemand voorbij. De skinhead groet hem met brede glimlach.

Vervolg de volgende keer.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 26 okt 2005 21:44

Vandaag was het weer zover boys! Sex op het werk in Delft. Kwam met racefiets en strakke fietsbroek in de winkel maar er was nog een collega aanwezig. Mijn target fluisterde mij in dat ik een uurtje later terug moest komen. Dan was zijn collega weg. Ik dus nog een rondje Delft op de fiets gedaan. Daarna terug naar de winkel. Heb mij daar helemaal van mijn fietskledij ontdaan. Daar stond ik dan:naakt. Eerst was hij geinteresseerd in mijn gaatje. Heerlijk rimmen met zijn tongetje. Daarna heeft hij mij zalig gepijpt en helemaal leeggezogen. Op het einde kwam er een mevrouw de winkel in. Toen was het afgelopen. Me snel aangekleed in mijn strakke fietskledij en de winkel weer uit. Wat een feestmiddag. Het zaad vloeide nog zachtjes uit mijn lul toen ik op mijn racezadel zat. Heb nog wel mobiel nummer met hem uit kunnen wisselen. Dan kan ik binnenkort makkelijke afspreken met hem als zijn collega er niet is.
Gast

Berichtdoor KinKy » 26 okt 2005 23:57

wauw..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 29 nov 2005 16:53

Ik heb een kostuum laten maken. Een slank afkledende krijtstreep met een op maat geneden pantalon die goed aansluit op mijn billen en bobbel. Ik hou ervan me strak in het pak te kleden zonder ondergoed uteraard en de volle tram naar mijn kantoor te nemen. Ik ben te verlegen om zelf iets te doen, maar vond het heerlijk dat er laatst een man zijn schouder wel erg nadrukkelijk in mijn kruis duwde.
Gast

Berichtdoor KinKy » 29 nov 2005 20:23

maak jezelf bekend!!
waar wie wanneer..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 09 dec 2005 16:53

ik werk ook in een winkel.
Hoewel ik een vriend heb, fantaseer ik maar al te vaak hoe het zou zijn als er iemand binnen zou komen die mij zou versieren. Helaas zijn het voor het overgrote deel heterostellen en vrouwen die mijn winkel bezoeken.

Ik chat wel eens tijdens lunchpauze op chat4gay en toen vertelde iemand uit amsterdam me eens dat hij een wip had gemaakt tegen sluitingstijd in een kledingwinkel in amsterdam met de verkoper, in een kleedhokje. Dat was altijd mijn ultieme geile fantasie....
Gast

Berichtdoor Gast » 10 dec 2005 12:38

HOI!

Ik zit zelf voor m'n werk heel veel in Amsterdam, Den Haag, Delft, Leiden en Zoetermeer. Ben 30 jr, zie er leuk uit en het lijkt mij BLOEDGEIL om met een stel mannen iets af te spreken. Erg goed plan! Dus ik zou zeggen: stuur een mailtje:

=> Contact opnemen met elkaar kan via het PM systeem van dit forum;
Groeten!
Gast

Berichtdoor bartjebarneveld » 10 dec 2005 12:39

Eh...ja, dat mailtje hierboven is dus van mij. Was vergeten mezelf in te loggen.

Groeten,

Bart
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor suittosuitme » 17 feb 2006 00:19

Gast schreef:Ik heb een kostuum laten maken. Een slank afkledende krijtstreep met een op maat geneden pantalon die goed aansluit op mijn billen en bobbel. Ik hou ervan me strak in het pak te kleden zonder ondergoed uteraard en de volle tram naar mijn kantoor te nemen. Ik ben te verlegen om zelf iets te doen, maar vond het heerlijk dat er laatst een man zijn schouder wel erg nadrukkelijk in mijn kruis duwde.

Dit is dus wat ik retegeil vind. Een kerel die een krijtstreep op maat laat maken zodat zijn reet, zijn bilspleet, zijn kloten en penis goed uitkomen. Lekker without underwear de wereld in om je door een geile gast in je kruis en bij je reet te laten pakken. Ik krijg daar een enorme paal van en mijn bloed begint daardoor waanzinnig te stromen. Ben jij verlegen? Ik niet. Ik vergeet elke remming. Ik geil je op, ik laat je poseren, ik zorg dat je je paal, je dijen en je kont aan me aanbiedt. Ik liken zuig je lul door de stof van je krijtstreep. Ik speel met je billen in je pantalon en ik prikkel je spleet en en je anus met mijn vingers, tong, gezicht en pik. waanzinnig om mijjn eikel in de stof van je krijtstreep tussen je billen te duwen en uiteindelijk mijn sperma erin te spuiten terwijl jij met jouw beide handen je billen extra stevig om mijn lul perst. Waanzinnig om jouw lul door je open gulp in mijn bek te nemen, je klaar te zuigen terwijl ik je volle rondingen door de stof van je pantalon in mijn handen voel!

Kom op gast. Maak van elke dag een geil avontuur. Lust en opwinding zijn er om bevredigd te worden. Ik stap wel in die tram, kom op bezoek bij je op kantoor, thuis of waar je ook maar zin hebt om te beesten.
Hitsige gast, 43, intelligent, charming, uitdagend, dominant, 1.89m, 86k, 19,5cm, mediterrane looks, dark hair, green eyes, denker, prater, regisseur, gaat voor gast met karakter en smile die strak in pak stevige dijen, forse bolle billen en kloten toont.
suittosuitme
Aftastend
Aftastend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex