Het is nu 25 mei 2012 01:18

seks en drugs

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor just me » 21 apr 2006 01:20

kheb eigenlijk 2 vragen:

kben 16 en ik woon in enschede. ik denk al een tijd dak misschien dat ik een beetje op jongens val maar heb tot 2 maand geleden niets mee gedaan. kheb het wel vaker met meisjes gedan enzo.

op internet heb ik een jongen ontmoet hij is 20 en hij zei dat ie ook geen homo was maar gewoon het leuk vindt om met jongens soms dingen te doen. dus heb ik met hem afgesproken. we hebben elkaar gepijpt enzo verder niets. en hij had ook poppers, als jullie dat kennen, en dat vond ik wel vet geil.

we hebben een paar keer afgesproken en ik vind hem wel knap enzo en het was wel lekker en alles maar ik wou na een tijd gewoon niet meer.

toen ik dan een keer bij hem was en ik wou min of meer zeggen dat ik het niet meer wou en vroeg hij mij of ik ooit coke had gedaan. had ik niej dus hebben we dat gedaan en dan erg lekker gepijpt enzo..

nu vraag ik me af of ik misschien verslaafd geraakt ben. want ik wil wel vaker seks met hem, maar dan alleen als hij coke heeft. we spreken zeker een keer of 2 af per week. en nu weet ik niet of ik echt seks met jongens lekker vind of of het aan de drugs ligt.

mijn 2e vraag is, 2 weken geleden waren we echt vet aan de coke en seksen met elkaar en hij wou me neuken en ik zei ja en weet niet eens meer waarom. hij heeft me geneukt en ook zonder condoom. en dat hebben we al zeker 5 keer gedaan. hij zegt dat ie meisjes alleen met condoom neukt en verder geen seks heeft met jongens dus het is allemaal veilig. is dat dan wel zo?

kan ik me laten testen waar mijn ouders dat niet te horen krijgen? en nu durf ik niet nee te zeggen als hij wil dat ik langs kom en dat ligt zeker ook aan de drugs.

wat moet ik doen?
just me

Berichtdoor KinKy » 21 apr 2006 09:22

helemaal kappen met die gozer!!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Neal » 21 apr 2006 12:11

Als het goed is heeft je plaatselijke ziekenhuis (of anders een groot ziekenhuis in de buurt) een soa-poli waar je gratis en anoniem kunt laten testen. Vaak is het zo dat hiervoor de regel "wie het eerst komt, het eerst maalt," aan de orde is, maar in jouw situatie lijkt het me verstandig dat je ze belt en de situatie uitlegt: de combinatie van drugs en (onveilige) seks is geen goede, en haast zou dus wel geboden kunnen zijn bij een soa-check.

Wat ik van je verhaal begrijp is dat je niet echt op jongens valt, maar het vooral doet omdat deze jongen je coke verstrekt. Dat lijkt me al genoeg om te beseffen dat je inderdaad (min of meer) verslaafd bent aan drugs en hem seks geeft in ruil daarvoor. Zoals KinKy al zegt, "kappen met die gozer!" Hij kan je wel zeggen dat hij alleen veilige seks heeft met vrouwen, maar daar ben je absoluut niet zeker van, en als ik jouw verhaal zo lees zou ik deze jongen daar niet op vertrouwen.

Waar en hoe je met je drugsprobleem terecht kan weet ik niet zeker, waarschijnlijk kun je het beste bij de plaatselijke GGD aankloppen en daar om meer informatie vragen.

Het belangrijkste is dat je zo snel mogelijk hulp zoekt. Neem, als je wilt en durft, iemand in vertrouwen: een goede vriend(in), een leraar, de vertrouwenspersoon op school. Samen naar hulp zoeken is vaak makkelijker dan het alleen moeten doen.

Stop in ieder geval met het hebben van seks met die jongen: je zegt zelf al dat je geen "nee" durft te zeggen tegen hem. Dat is alleen maar een slecht teken. Dus, kortgezegd: zeg die jongen (desnoods telefonisch) dat je dit niet meer wilt en ga dan op zoek naar hulp. En, indien nodig, vertel die jongen dat hij óók hulp moet zoeken, want hij is absoluut verkeerd bezig.

Heel veel succes, en laat ons weten hoe je het gaat aanpakken. Van jouw verhaal kunnen anderen ook weer leren!
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hijo » 16 mei 2006 16:33

oke hallo ik ben er weer.

ik ging naar de GGD hier en dat viel helemaal niet mee. ik moest een afspraak maken en dat kon alleen op donderdag. en dan moest ik vertellen waarom ik me wou laten testen. ik zei dat ik het onveilig had gedaan maar niets over drugs ofzo.

en toen wou hij precies weten wat ik had gedaan. dus wat voor seks of we hebben geneukt en of ik neukte of werd geneukt. ik vond het vreselijk en ik begon te huilen gewoon omdat ik dat zo erg vond dat ik hem dat allemaal moest vertellen. maar goed hij zei dat ze risikos moeten inschatten en miskien moest ik helemaal geen test.

maar kheb mun verhaal verteld en hij vond het super erg en dat ik wel een test moest doen maar dat het eigenlijk geen zin had om het toen al te doen. ik moest 3 maanden wachten. ik liet me wel testen en kreeg vorige week donderdag te horen dat ik niets had. maar ook dat dat eigenlijk niets zegt want ik moet me weer over 3 maanden laten testen. lekker ingewikkeld.

kheb die jongen gezegd dak ik ff niet meer wou en ik zag hem een tijdje niet en ook niets gebruikt. en dan vorige week belde ik of ik miskien iets van hem kon kopen gewoon zomaar. hij zei van ja oke en ik ging wel heen.

ik moest maar de helft betalen, de rest kreeg ik van em en dan hebben we ook wat van hem gedaan. en dan hebben we toch seks gehad :) gewoon omdat ik dat ook wou.

kheb hem later op MSN gezegd dat ik het niet meer wou doen zonder condoom en hij zegt steeds dat hij niets heeft en wil zich ook laten testen maar ik zei dat ik het toch veilig wil doen. ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord maar ik weet wel dat ik weer coke van hem wil gaan halen.

ik heb met niemand over gepraat omdat ik dat niet durf. ik heb op internet gekeken over drugs maar wat ik ook doe moeten me ouders het wel komen te weten en dat wil ik niet.

zo dat is het verhaal tot nu toe.

xxx
hijo
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 16 mei 2006 17:07

Ga naar en vertrouwen arts, ga naar maatschappelijk werkster ofzo iets, maar blijf van drugs af, en zeker van die lozer waar je die zooi van krijgt. Zonder drugs is het leven 100x mooier geloof me. Je hebt die zooi echt niet nodig. Kost duur, en alleen lozers gebruiken die zooi.
Probeer eens echt gelukkig te worden :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 16 mei 2006 21:53

Goed dat je naar de GGD gaat en een condoom wil gebruiken. Nu nog alleen de coke uit je hoofd zetten. Dat moet je nu meteen doen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 17 mei 2006 00:53

ga maar heel hard werken en veel sporten........
dan heb je verder niets nodig en gebruik je je energie op een gezonde manier

geloof me............
je ouders komen hier op deze manier echt wel een keer achter
dan kan 't telaat zijn!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor trap_me » 19 mei 2006 17:22

ik zou zeggen ga gewoon zelf naar de dokter je bent al 16 en de dokter vertelt het egt niet tegen je ouders als je dat niet wilt.

met dat drugs zou ik stoppen

en verder luister naar je hart
trap_me
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex