scrotaal injecttillia
11 berichten
• Pagina 1 van 1
het injecteren van de balzak met (grote hoeveelheden) zoutoplossing. een zak kan verbazingwekkend ver uitrekken!
heb ik eens gelezen, wat is de mengverhouding water/zout, en is dit nou:
Geil Genot, of Goed Gek??
wie heeft hier ervaring mee.en hoe lang duurt het voordat je zak de normale omvang heeft.
heb ik eens gelezen, wat is de mengverhouding water/zout, en is dit nou:
Geil Genot, of Goed Gek??
wie heeft hier ervaring mee.en hoe lang duurt het voordat je zak de normale omvang heeft.
Je vragen kan ik niet beantwoorden. Ik heb het een keer gezien. De helft van de aanwezige mannen vond het geil; de andere helft griezelig. Ik vond het uiterst griezelig. Je kon met de lul (daarin was ook een oplossing ingespoten) en ballen gaan spelen. Ik heb ze niet angeraakt. Het viel op hoe de mannen die er wel mee gingen spelen, uiterst voorzichtig met die lul en ballen omgingen. Is not my cup of tea, maar zolang andere mannen het geil vinden, is het OK. Niets gaat boven de geilheid van mannen. Ik heb alleen naar de geilheid van die mannen gekeken. Mannen worden oneindig mooi als ze geil zijn. Mij is toen verzekerd dat dit veilig is. Uiteraard steriel en nodige voorzorg. Heeft op huid soortgelijk effect als zwangerschap, werd beweerd. De zak is heel rekbaar. Er zou eens medisch moeten worden beschreven waartegen lul en ballen zoal bestand zijn. Met de mijne is ook al op allerlei manieren gespeeld. Ze zijn inderdaad tegen heel wat bestand, al zijn ze uiterst gevoelig. De medische wereld weet permanent goed wat je zoal met lul en ballen kan doen. Wanneer verschijnt hierover een medische encyclopedie? Er is zo weinig nauwkeurige informatie over.
Voetnoot: ik ken bijv een man van in de 70 die zijn hele leven zijn voorhuid heeft dichtgenaaid of heeft laten dichtnaaien (met medische draad en spelden). Verhindert erectie. Waarna hij spuit met halve erectie. Het enige wat hij eraan heeft overgehouden, is een verharde eeltige voorhuid.
Voetnoot: ik ken bijv een man van in de 70 die zijn hele leven zijn voorhuid heeft dichtgenaaid of heeft laten dichtnaaien (met medische draad en spelden). Verhindert erectie. Waarna hij spuit met halve erectie. Het enige wat hij eraan heeft overgehouden, is een verharde eeltige voorhuid.
Ik ben CBT-fan, maar de meest overtuigde CBT-fans zijn bepaalde heterovrouwen. Dat blijkt tenminste uit een aantal heterosites. Ik heb de indruk dat in de heterowereld op het gebied van CBT veel verder wordt gegaan dan in homowereld. Een soort weerwraak van heterovrouwen? Ik doe het alleen met mannen. Met vrouwen durf ik het niet, na al wat ik op heterosites heb gezien.
Op een van de sites heb ik gelezen over insijpelingen in zak. Op een andere site, manlief krijgt inspuiting in perineum om langdurig een stijve te hebben. Dan catheder in pisbuis lekker diep. Honing erin, alsook op lul, ballen en anus. Urenlang vastgebonden in tuin in afwachting van wespen en ander ongedierte. Variant: manlief horizontaal vastgebonden met strootje in pisbuis rechtstreeks verbonden met mierennest. Lul, ballen en anus ingesmeerd met product dat mieren aantrekt. Lekker wachten tot manlief smeekt om genade. Op dat gebied kennen heterovrouwen duidelijk geen genade. Insijpelingen vind ik griezelig en al het andere hierboven ook. Wie sites wil vinden, tikt gewoon op Google "CBT" en "cock" in.
Op een van de sites heb ik gelezen over insijpelingen in zak. Op een andere site, manlief krijgt inspuiting in perineum om langdurig een stijve te hebben. Dan catheder in pisbuis lekker diep. Honing erin, alsook op lul, ballen en anus. Urenlang vastgebonden in tuin in afwachting van wespen en ander ongedierte. Variant: manlief horizontaal vastgebonden met strootje in pisbuis rechtstreeks verbonden met mierennest. Lul, ballen en anus ingesmeerd met product dat mieren aantrekt. Lekker wachten tot manlief smeekt om genade. Op dat gebied kennen heterovrouwen duidelijk geen genade. Insijpelingen vind ik griezelig en al het andere hierboven ook. Wie sites wil vinden, tikt gewoon op Google "CBT" en "cock" in.
Volgens mij probeert de mens telkens weer een grens te verleggen... sorry hoor, maar wie dit soort praktijken geil vind is echt niet goed bij zijn hoofd
Wat is de volgende stap? Gemummificeerde lullen? tss... not my cup of tea indeed!
Wat is de volgende stap? Gemummificeerde lullen? tss... not my cup of tea indeed!
-

Qty - Ontdekkend

recentelijk geopereerd aan het helezaakje ivm een gekeerde bal waardoor mijn zaadleider in de knoop geraakt was, UITERST pijnlijk! Als je je met dit soort dingen bezig houdt voor je lol, kan ik uit eigen ervaring melden dat ik dit werkelijk waar te SICK voor woorden vind...
Maar goed, ieder zijn ding...

-

suitdude023 - Aftastend

suitdude023 schreef:recentelijk geopereerd aan het helezaakje ivm een gekeerde bal waardoor mijn zaadleider in de knoop geraakt was, UITERST pijnlijk! Als je je met dit soort dingen bezig houdt voor je lol, kan ik uit eigen ervaring melden dat ik dit werkelijk waar te SICK voor woorden vind...
Mijn huisarts heeft mij voor "de aardigheid"* ook wel eens in mijn balzak geprikt, mij verzekerend dat het géén pijn zou doen: mijn GVD was tot in de wachtkamer te horen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat mensen echt van dat soort pijn kunnen genieten, maar als ze er zijn: ieder z'n ding. Voor mij in ieder geval geen naald in m'n ballen.
*i.v.m een aantal overijverige talgklieren - na die ene prik heb ik de rest lekker gelaten zoals ze waren. Komt vanzelf goed!
- Neal
- Wegwijs

Oh men,
Het doet bij mij al pijn als ik er alleen al aan denk
In de klas waren we met 2 jongens en 20 meiden de leeraares was op dat momennt aan het uitleggen wat een plaskat is en wat je ertegen werd gedaan.
Wel da's niet fijn om aan te horen en zeker niet met al die meiden om je heen
Het doet bij mij al pijn als ik er alleen al aan denk
In de klas waren we met 2 jongens en 20 meiden de leeraares was op dat momennt aan het uitleggen wat een plaskat is en wat je ertegen werd gedaan.
Wel da's niet fijn om aan te horen en zeker niet met al die meiden om je heen
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

11 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex