Het is nu 25 mei 2012 01:15

Scheren

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Pianoman » 22 sep 2010 11:46

Mr.X schreef:Trimmen is veel beter dan helemaal wegscheren

Helemaal mee eens, ik vind het kort houden van schaamhaar sexier dan helemaal kaal.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Sander1970 » 25 jan 2011 21:54

Inderdaad, glad heeft ook mijn voorkeur. Zelf scheer ik me helemaal. Gelukkig heb ik iemand in m'n nabijheid die ook mijn rug scheert. Het is toch heerlijk om alleen maar een zachte huid te voelen, die in te oliën...
Zelfs m'n oren worden onthaard. Het is toch geen gezicht als je een struik uit je oren ziet groeien?

Maar goed, ieder zijn voorkeur :D . Soms heb ik het gevoel dat 'retro' weer in is... :S
Sander1970
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor samcock » 26 jan 2011 06:17

ik scheer me schaamhaar pik en ballen al jaren en nooit heb ik er jeuk van ik hou van gladde ballen en vindt kaal nog steed lekker :!!
samcock
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Jamo2 » 25 feb 2011 11:03

Eerst rustig met de tondeuse het groffe weg halen.
Daarna insmeren met Zwitsal baby shampoo en rustig scheren.

Altijd de eerste keer voorzichtig en rustig doen. En een goed scheermesje nemen. Niet eentje van 20 in een zak voor €1,- van de Kruidvat natuurlijk. :mrgreen:

Controleer na scheren op beschadigingen zodat je de volgende keer daar meer uit kijkt.

Dan even lkkr afdouchen en insmeren met Zwitsal nog is en je kunt mij mailen voor een date. :lol:

Wat ook heerlijk is dat een ander je voor de eerste keer scheert. En kan ook zeer opwindend zijn. :!!
Jamo2
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor tinga » 17 maart 2011 09:26

Hoi,

De meeste van jullie die scheren maken allen een fout. en dat is vermoedelijk dat jullie tegen de draad in scheren. Ik scheer al vanaf mijn 13de en ben nu 25 en heb nooit last van jeuk gehad. Na het scheren insmeren met een lekkere creme of vaseline. Heerlijk gevoel!!!!
tinga
Newbie
Newbie

Berichtdoor Uncle Jonny » 01 mei 2011 23:54

Ik voel me een gelukkig mens, omdat jullie dit met me willen delen.
Uncle Jonny
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor DARM » 02 mei 2011 00:03

Uncle Jonny schreef:Ik voel me een gelukkig mens, omdat jullie dit met me willen delen.

En wij zouden gelukkige mensen zijn, als jij deelde in welk vormpje jíj het scheert.

okay ontopic: ik ga altijd voor hexagonaal.
DARM
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Uncle Jonny » 02 mei 2011 00:42

Ik scheer het altijd in de vorm van het gayforum-logo.
Uncle Jonny
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Sluts R Us » 02 mei 2011 00:55

Swastika, meestal.

En soms Mageen Dawid !
Sluts R Us
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor devje » 03 mei 2011 18:00

tinga schreef:Hoi,

De meeste van jullie die scheren maken allen een fout. en dat is vermoedelijk dat jullie tegen de draad in scheren. Ik scheer al vanaf mijn 13de en ben nu 25 en heb nooit last van jeuk gehad. Na het scheren insmeren met een lekkere creme of vaseline. Heerlijk gevoel!!!!

Ik scheer al meer dan 35 jaar mijn schaamhaar (en meer) weg. Ik heb nooit opgelet welke kant ik op scheer tijdens het scheren, als het er maar af is. Ik weet nog wel dat ik in het begin nog wel eens bultjes had, maar dat is later geheel over gegaan. De huid moet er gewoon aan wennen, net als dat iemand voor het eerst zijn baard en snor gaat scheren. En je moet het regelmatig doen, niet weken er tussen laten zitten.

Door het scheren word het haar afgekapt en kan het stoppelig aanvoelen. Na verloop van jaren word dat minder. Omdat je elke keer bij het scheren je haar beschadigd, word het haar zwakker en daardoor ook dunner. Als ik het nu een aantal weken laat staan, is mijn schaamhaar een stuk dunner dan bijvoorbeeld 20 jaar geleden. Maar meestal hou ik het geen paar weken vol, ik zie het liever glad.

Het scheren varieert dus van schaamhaar en kont (altijd) tot volledig (soms, maar zelden de wenkbrauwen). Maar ik zie liever geen haar dan een oerwoud of een netjes bijgehouden grasveldje.
Wie niet sterk is . . .
             . . . kan beter gympies kopen!
devje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gay underwear lover » 12 jul 2011 00:34

Al jaren geheel kaal. Gewoon omdat het hygienischer is. Dagelijk tijdens het douchen even bijhouden. Gewoon je douchegel als scheerschuim gebruiken. Nog nooit last gehad van jeuk.
Gay underwear lover
Aftastend
Aftastend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen