Schaamhaar: ja of nee?
22 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vaak hebben we deze discussie al niet gehad...
Lekker laten zitten, zeker als je roodharig bent. Trimmen mag (moet) wel natuurlijk.
Lekker laten zitten, zeker als je roodharig bent. Trimmen mag (moet) wel natuurlijk.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Netjes bijhouden. Pik en ballen wel kaal.
-

bartjebarneveld - Expert

Mannen zijn behaard - das puur natuur. Maar net als in de natuur, moet je af en toe de tuin eens behoorlijk onder handen nemen. Ik scheer bv mijn balzak, penis en onder mijn armen. Gewoon kaal. Omdat ik het hygiënisch vind. Het (schaam) haar op mijn abs (buikstreek) en borst trim ik ongeveer 1x per 2 weken. Standje 6 mm op de tondeuse. Moet vooral niet gaan woekeren. Het haar op mijn (onder) armen en (onder) benen laat ik gewoon z'n gang gaan. Ziet er lekker uit, vooral als je een beetje door de zon gebruind bent. Maar omdat mijn schaamhaar (donker) blond is, is het gewoon mooi aanwezig - geen overdaad.
-

Talldutch - Ontdekkend

nee - nee - nee !! Eraf met die handel. 
-

Gay underwear lover - Aftastend

jep. alles!
-

Gay underwear lover - Aftastend

hallo ik scheer graag alles kaal
maar welk middel bestaat er tegen de iriratie of welke intieme lotion kan ik gebruiken en bv de intieme lotions die ze voor vrouwen verkopen is die ook goed voor onze intieme zone
maar welk middel bestaat er tegen de iriratie of welke intieme lotion kan ik gebruiken en bv de intieme lotions die ze voor vrouwen verkopen is die ook goed voor onze intieme zone
- mike1973
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex