samen douchen :s
16 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo,
ik ben jorit
ik heb dus elke dinsdag met school lichamelijke opvouding
vind ik wel tof want jongens kleden zich samen om; en er is eentje die ik kei mooi, geil en lief vind.
we spelen nu voor 't moment voetbal en kunnen na de lessen douchen, volgende week zal het de eerste keer zijn dat we mogen douchen en het zal naakt douchen zijn (geen probleem voor mij).
maar toch een probleempje; ik wil ook graag douchen maar weet sowieso dat ik zal geil worden van hem !!!!!!!
Wat doen want wil hel echt ziennnnn
ik ben jorit
ik heb dus elke dinsdag met school lichamelijke opvouding
we spelen nu voor 't moment voetbal en kunnen na de lessen douchen, volgende week zal het de eerste keer zijn dat we mogen douchen en het zal naakt douchen zijn (geen probleem voor mij).
maar toch een probleempje; ik wil ook graag douchen maar weet sowieso dat ik zal geil worden van hem !!!!!!!
Wat doen want wil hel echt ziennnnn
- jorit
- Aftastend

Oogcontact is belangrijk, een soort bevestiging dat je elkaar 'bewust' hebt gezien. Hij kijk, maar jij keek ook.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

oogcontact in samenhang naarr 't kijken naar de schaamstreek kan uitnodigend werken (denk aan je zgn gaydar) uitdagend of intimiderend (zo van ik weet nu hoe je vlag erbij staat, dus voortaan toontje lager)
en kan zelfs iemand in onzekerheid brengen
benieuwd hoe 't je vergaat
maar vooral niet opnieuw naar de ogen kijken als je naar de schaamstreek hebt gekeken
daarmee val je hard door de mand
en kan zelfs iemand in onzekerheid brengen
benieuwd hoe 't je vergaat
maar vooral niet opnieuw naar de ogen kijken als je naar de schaamstreek hebt gekeken
daarmee val je hard door de mand
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

daar heb je geen tijd voor...
die spanning doet je helemaal niet aan sex denken
alleen maar over of je hem zult zien, naakt en op z'n reactie
die komt bijna zeker, maar doe niets opvallend hoor
want dan sta je niet meer in 't team en nooit meer samen met hen douchen
die spanning doet je helemaal niet aan sex denken
alleen maar over of je hem zult zien, naakt en op z'n reactie
die komt bijna zeker, maar doe niets opvallend hoor
want dan sta je niet meer in 't team en nooit meer samen met hen douchen
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Herken het verhaal , zat ook ooit met zoiets .
Douchen na zwemmen en er zat een jongen die ik leuk vond in de douche (het was een marokaanse jongen) , heb gedaan hoe het hier staat ,oogcontact gezocht en naar zen piemel gekeken , ongemakje was dat ik wel langs hem moest passeren om uit de douche te geraken , toen ik uit de douche wilde stappen drukte hij zen lijf achgteruit zodat die mij raakte ik wist niet wat voor teken dat nu was maar toen hij boven de men kleedkamer kwam kijken en teken deed om open te doen werd het me wel duiidelijk .
Hij wilde hetzelfde als ik , ... en het gebeurde daar kleinschalig maar we hebben het achteraf helemaal uitgebreid gedaan en het was zalig .
Ik zraad je dus ook aan dit zo te doen en je merkt dan wel wat of hoe
Douchen na zwemmen en er zat een jongen die ik leuk vond in de douche (het was een marokaanse jongen) , heb gedaan hoe het hier staat ,oogcontact gezocht en naar zen piemel gekeken , ongemakje was dat ik wel langs hem moest passeren om uit de douche te geraken , toen ik uit de douche wilde stappen drukte hij zen lijf achgteruit zodat die mij raakte ik wist niet wat voor teken dat nu was maar toen hij boven de men kleedkamer kwam kijken en teken deed om open te doen werd het me wel duiidelijk .
Hij wilde hetzelfde als ik , ... en het gebeurde daar kleinschalig maar we hebben het achteraf helemaal uitgebreid gedaan en het was zalig .
- ikkesn
- Aftastend

ikkesn schreef:.
't aanraken is wel erg opzichtig
dat kun je beter aan de andere partij overlaten
anders ben je echt verminkt op school en zul je uitgelachen worden
da's niet leuk dus voorzichtig
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

ja dat weet ik natuurlijk niet , maar elke jngen wil stoer doen ten oicte van zen vrienden dus met ie het gewon zeggen
denk je dat de marokaanse jongen waarmee ik hetzelfde is gebeurd zich had geout ?
In die cultuur ben je ten dode opgeschreven als je je out , dat was ook allemaal achterde rug van hoor , niemand heeft het oit geweten Ik ben er trouwens van overtuigd dat welke jongen dan ook , hoe hard ze nog mogen roepen hetro te zijn , wel eens sekx wil hebben met iemand van hetzelfde geslacht , ik denk dat er al veel moe gebeuren vooraleer een hetro echt de boot afhoud als het op seks aankomt
In die cultuur ben je ten dode opgeschreven als je je out , dat was ook allemaal achterde rug van hoor , niemand heeft het oit geweten Ik ben er trouwens van overtuigd dat welke jongen dan ook , hoe hard ze nog mogen roepen hetro te zijn , wel eens sekx wil hebben met iemand van hetzelfde geslacht , ik denk dat er al veel moe gebeuren vooraleer een hetro echt de boot afhoud als het op seks aankomt
- ikkesn
- Aftastend

Ben benieuwd hoe het is afgelopen 
-

lapuravida - Aftastend

wel 't zal voor volgende week zijn want onze LO leerkracht was ziek op dinsdag ==> geen sport ==> geen douche
toch stress ik een beetje
tussendoor stel ik nog een vraagej wrs een stom vraagje; maar tijdens het omkleden enzo en tijdens lessen, heb ik het gevoel dat onze ogen elkaar kruisen ? (betekent dit iets?) ook als we praten kijken we recht in de ogen ??????
toch stress ik een beetje
tussendoor stel ik nog een vraagej wrs een stom vraagje; maar tijdens het omkleden enzo en tijdens lessen, heb ik het gevoel dat onze ogen elkaar kruisen ? (betekent dit iets?) ook als we praten kijken we recht in de ogen ??????
- jorit
- Aftastend

16 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde