Het is nu 11 feb 2012 21:37

Ruyven Delft: einde gedoogbeleid?!?!

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor KinKy » 20 sep 2007 18:40

en voor 't parkeerplattsje?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ikbenookzo » 21 sep 2007 10:07

De parkeerplaats zelf krijgt helaas een parkeerverbod tussen zonsondergang en zonsopgang. Wanneer is nog niet duidelijk. Heb begrepen dat dit na de bezwaarprocedure mogelijk zou kunnen gebeuren. Maar omdat Pijnacker/Nootdorp een andere politieke kleur heeft gekregen met ook de Christenunie, kan je er vanuit gaan dat het doorgaat.
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 23 sep 2007 06:24

Hahaha, niet te geloven. Dus na zonsondergang mag je er niet meer komen! Wat is dit voor een onzin! Het gaat er volgens mij juist om dat argeloze wandelaars OVERDAG geconfronteerd kunnen worden met seksende mannen, als ze hun hond uitlaten of iets dergelijks.

Afgezien van de hondenclub, komt er geen mens na de schemering. Dus wat een onzin om dan een verbod af te kondigen. Gewoon pesterijen.

Trouwens, zetten we de auto toch ergens anders neer en lopen we een stukkie? Bovendien woon ik er niet zo ver vandaan, dus dan pak ik de fiets wel. Parkeerverbod, pfff! Moet jij 's opletten! Niets mee te maken!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor ikbenookzo » 23 sep 2007 12:50

Bartjebarneveld......ik bedenk dit niet. Dat is het resultaat van een andere politieke kleur van de gemeente Pijnacker/Nootdorp. Daar zit nu ook de Christenunie in, vandaar.
Ergens anders met je auto parkeren zou je kunnen overwegen maar langs de parallelweg komt ook een stop cq parkeerverbod. Het is inderdaad wederom een vorm van homo pesten. Er zijn reeds bezwaarberichten tegen deze geplande verboden binnengekomen bij genoemde gemeente.
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor 206BOY » 23 sep 2007 20:15

Zo als ik al eerder heb gezegd ,er heeft een bord gestaan dat het verboden was om te parkeren tussen zons ondergang en opkomst op de grote parkeerplaats,maar iemand heeft dat in een nacht weg gehaald!
die kleine parkeerplaats precies achter burgerking is al een hele tijd afgesloten met een rood witte ketting!
En inderdaad er staan langs de weg parkeer verbods borden als je van de kant van Delft komt staat hij aan de linker kant en van af Rotterdam (de manege) gezien aan de rechterkant ,dus tot nu toe mag je niet meer parkeren aan de kant van het fietspad de andere kant (de kant tegen de rijksweg) is namelijk van de gemeente Delft en die heeft nog niets geplaatst!
Ik ben er zelf af gelopen donderdag 20-09 avond/nacht nog geweest en het lijkt er wel op dat het drukker is geworden dan gewoonlijk was!
206BOY
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 24 sep 2007 07:21

ikbenookzo schreef:Bartjebarneveld......ik bedenk dit niet. Dat is het resultaat van een andere politieke kleur van de gemeente Pijnacker/Nootdorp. Daar zit nu ook de Christenunie in, vandaar.
Ergens anders met je auto parkeren zou je kunnen overwegen maar langs de parallelweg komt ook een stop cq parkeerverbod. Het is inderdaad wederom een vorm van homo pesten. Er zijn reeds bezwaarberichten tegen deze geplande verboden binnengekomen bij genoemde gemeente.

Ik geloof je hoor! Met onzin bedoel ik gewoon dat die gemeente hartstikke gek is geworden. Het is inderdaad weer ouderwets homootje pesten.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 24 sep 2007 07:22

206BOY schreef:Zo als ik al eerder heb gezegd ,er heeft een bord gestaan dat het verboden was om te parkeren tussen zons ondergang en opkomst op de grote parkeerplaats,maar iemand heeft dat in een nacht weg gehaald!
die kleine parkeerplaats precies achter burgerking is al een hele tijd afgesloten met een rood witte ketting!
En inderdaad er staan langs de weg parkeer verbods borden als je van de kant van Delft komt staat hij aan de linker kant en van af Rotterdam (de manege) gezien aan de rechterkant ,dus tot nu toe mag je niet meer parkeren aan de kant van het fietspad de andere kant (de kant tegen de rijksweg) is namelijk van de gemeente Delft en die heeft nog niets geplaatst!
Ik ben er zelf af gelopen donderdag 20-09 avond/nacht nog geweest en het lijkt er wel op dat het drukker is geworden dan gewoonlijk was!

Heel goed, heel goed! Zodra ik daar weer kom en ik zie een verbodsbord staan op de parkeerplaats, ruk ik dat ding ook uit de grond. Ze zijn daar hartstikke gek geworden!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Helger » 25 sep 2007 19:43

Sluiten met die hap vind ik, als je seks wilt hebben zijn daar genoeg plaatsen voor te vinden waar anderen geen aanstoot aan je kunnen nemen!
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ikbenookzo » 26 sep 2007 12:31

Helger heeft kennelijk iets tegen plekken als deze. Dat mag natuurlijk. Je bent alleen ver in de minderheid dus blijven we daar gewoon komen. Ondanks Helger zijn opmerking.
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ikbenookzo » 26 sep 2007 12:33

Ikzelf ben er afgelopen zaterdagmiddag nog even geweest en het was rustig. Ik zou nog foto's maken maar kon niet omdat er teveel auto's stonden en ik maak alleen de foto's als er geen auto's staan om herkenbaarheid te voorkomen.
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 27 sep 2007 08:18

Helger schreef:Sluiten met die hap vind ik, als je seks wilt hebben zijn daar genoeg plaatsen voor te vinden waar anderen geen aanstoot aan je kunnen nemen!

Je kunt er toch zelf voor zorgen dat niemand aanstoot aan je neemt, door op een verdekt plekje te seksen? Ik heb nog nooit iemand de stuipen op het lijf gejaagd. Laten ze jou maar opsluiten in je bed, zodat niemand aanstoot aan jou neemt! :D
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Helger » 28 sep 2007 17:02

Je weet net zo goed als ik wat voor rotzooi daar achtergelaten wordt en dat er vaak zat niet zo nauw genomen wordt met discretie, dus ga nou niet doen alsof je roomser bent dan de paus aub.

Ik vind het gewoon niet nodig om in de buiten en masse seks te hebben met elkaar, doe dat lekker in de privacy van je huis, sauna of een club.
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor bartjebarneveld » 29 sep 2007 11:56

Ik ben niet roomser als de Paus, maar ik zorg er ALTIJD voor dat ik m'n gebruikte condoom of tissues meeneem en in de prullenbak gooi. Juist als je er zo'n rotzooi van maakt, heeft een gemeente weer aanleiding om de boel af te sluiten. En dat jij alles binnen vier muren wilt houden. Prima, maar er zijn ook nog mensen die gewoon hun instincten volgen en het buiten in de natuur willen doen.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 30 sep 2007 13:04

yep......
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ikbenookzo » 01 okt 2007 12:43

Yep!!
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ikbenookzo » 01 okt 2007 12:55

Weet je wat mij nog veel meer stoort? Dat er kennelijk mensen rondlopen die het allemaal zo goed kunnen verwoorden. Als voorbeeld neem ik gewoon Helger. Hij is er zo tegen dat dit allemaal gebeurd. Ik vraag me dan of; Die mensen weten het allemaal zo goed, met wie wat wordt gedaan, en met hoeveel man en op welke plek....maar zelf kom ik er niet hoor. Ik vind het smerig en vind het niet juist dat het gebeurd. Maar het zijn de betweters die er juist dag en nacht rondhangen.

Dus meneer Helger en andere betweters: Laat een ieder in zijn waarde en dat doen wat hij denkt te willen doen. Uiteraard wel de rotzooi opruimen.
En kom jij er niet?..Fantastisch. Anderen weer wel en dat moet ook kunnen.
ikbenookzo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ChatNOT » 22 nov 2007 15:49

Misschien komt ie er niet meer, vanwege die reden, kan ook he!
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor banenoverzicht » 23 nov 2007 16:04

Ik ben benieuwd wat de huidige status is.
Zijn er parkeerverboden?
Worden ze gehandhaafd?
Is het nog steeds druk, ook na zonsondergang?
(Tegen beter weten in:) Ruimt iedereen ondertussen zijn afval op?
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
banenoverzicht
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor mmarc72 » 24 nov 2007 15:39

Ik was er donderdag na 18 uur. Kon gewoon m'n auto kwijt en het was er redelijk druk. En geil :D
mmarc72
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ChatNOT » 02 dec 2007 06:05

In deze kou? lijkt me geen pretje :spook:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen