Ruyven Delft: einde gedoogbeleid?!?!
74 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
kijk dat is juist het probleem, probeer maar eens mensen te mobiliseren, dat lukt je niet, omdat de meeste bang zijn, en dat weten ze bij die christelijkepartijen!
Er zullen ik denk nog geen handje vol mensen zijn die met iets willen ondernemen op dat gebied, omdat ze alsnog bang zijn dat er thuis of waar dan ook het bekend word dat ze op die plekken komen, kijk mij maakt het niet uit ,iedereen in mijn omgeving tot fam weten dat wij er komen!
Wat ik ook hoorde is dat de eigennaar van de plek er geen moeite mee heeft, ook wil de provincie en de beheerder niet mee werken met de gemeente om het te onmoedigen.
Nieuwbouw is daar vrij ver uit de buurt!
Maar goed ik denk toch wel dat er mensen blijven komen en zich niet uit het veld zullen laten slaan ,althans dat hoop ik, en daarnaast het zal zich toch verplaatsen het zij naar het delftsehout ofzo.
Maar als één mansactie berijk je niets dat is mijn ervaring!
Maar bedankt voor je reactie!
Er zullen ik denk nog geen handje vol mensen zijn die met iets willen ondernemen op dat gebied, omdat ze alsnog bang zijn dat er thuis of waar dan ook het bekend word dat ze op die plekken komen, kijk mij maakt het niet uit ,iedereen in mijn omgeving tot fam weten dat wij er komen!
Wat ik ook hoorde is dat de eigennaar van de plek er geen moeite mee heeft, ook wil de provincie en de beheerder niet mee werken met de gemeente om het te onmoedigen.
Nieuwbouw is daar vrij ver uit de buurt!
Maar goed ik denk toch wel dat er mensen blijven komen en zich niet uit het veld zullen laten slaan ,althans dat hoop ik, en daarnaast het zal zich toch verplaatsen het zij naar het delftsehout ofzo.
Maar als één mansactie berijk je niets dat is mijn ervaring!
Maar bedankt voor je reactie!
- 206BOY
- Aftastend

Ik wil toch even reageren als je het niet erg vind. De gemeenten Pijnacker/Nootdorp en Delft zijn hier al jaren over bezig. Het stukje waar de parkeerplek is, is van Pijnacker/Nootdorp. De weg waar je overheen rijdt om er te komen, die weg die parallel loop langs de A13 is van de gemeente Delft. Het gebied tegenover Burger King is ook van Delft. Beide gemeenten liggen al jaren overhoop over beide gebieden. Net op het moment dat beide gemeenten besloten om de gebieden definitief te sluiten voor het cruisen en recreatie in het algemeen sprong de provincie bij en die heeft beide gemeenten er van weerhouden dat te doen. En toen zijn ze tot een ontmoediging gekomen mede ingegeven door de BOZE BUURMAN en de Hondenclub. Het is dus niet zo dat alleen de cruiseplek een ontmoedigingsbeleid krijgt, ook het gebied tegenover BurgerKing krijgt dat en de hele weg tot de manege wordt parkeren verboden.
De provincie is nog steeds niet helemaal overstag dus wellicht kan het nog wel even duren, maar het zal me ook niet verbazen als het allemaal heel snel gedaan is.
Wat betreft een groep mensen optrommelen om een actie te ontketenen kan je inderdaad wel vergeten. Dat lukt niemand. Ik heb dat jaren geleden al uit mijn hoofd gezet toen de opheffing van plaatsen doorgezet werd. Maar er zijn zat plaatsen waar de provincie succesvol het heeft gestopt mede door particuliere actiegroepen die konden aantonen dat betreffende gemeenten het niet goed kon aanvoeren waarom sluiten dat park of bos. Die plekken bestaan nu nog steeds. Denk alleen maar aan Kralingsebos en Scheveningse bossen. Kralingsebos waren heel veel buurtbewoners tegen de cruiseplek. Gemeente en provincie hebben aangetoont dat buurtbewoners onterecht klaagden. Scheveningse bossen waren ook buurtbewoners die klaagden over geparkeerde auto's en het snachts constant dichtslaan van autodeuren. Dat is wel bewezen maar de provincie vond dat men dan maar een parkeerverbod langs de weg moesten maken, maar niet sluiten. Dus er gebeuren ook wel goede dingen zolang betreffende gemeenten maar geen CDA of CU gemeente is.
Tot zover.
De provincie is nog steeds niet helemaal overstag dus wellicht kan het nog wel even duren, maar het zal me ook niet verbazen als het allemaal heel snel gedaan is.
Wat betreft een groep mensen optrommelen om een actie te ontketenen kan je inderdaad wel vergeten. Dat lukt niemand. Ik heb dat jaren geleden al uit mijn hoofd gezet toen de opheffing van plaatsen doorgezet werd. Maar er zijn zat plaatsen waar de provincie succesvol het heeft gestopt mede door particuliere actiegroepen die konden aantonen dat betreffende gemeenten het niet goed kon aanvoeren waarom sluiten dat park of bos. Die plekken bestaan nu nog steeds. Denk alleen maar aan Kralingsebos en Scheveningse bossen. Kralingsebos waren heel veel buurtbewoners tegen de cruiseplek. Gemeente en provincie hebben aangetoont dat buurtbewoners onterecht klaagden. Scheveningse bossen waren ook buurtbewoners die klaagden over geparkeerde auto's en het snachts constant dichtslaan van autodeuren. Dat is wel bewezen maar de provincie vond dat men dan maar een parkeerverbod langs de weg moesten maken, maar niet sluiten. Dus er gebeuren ook wel goede dingen zolang betreffende gemeenten maar geen CDA of CU gemeente is.
Tot zover.
- ikbenookzo
- Aftastend

ik heb inmiddels vernomen dat de hondenclub geen last heeft van de mensen die daar cruisen ,maar meer last hebben van de troep die men achter laat, ook vernam ik dat de hoofd klager het geen bezwaar heeft dat ze cruisen daar maar meer dat er naakte mensen bij de kas die achterin staat liggen (met name oudere mannen), daar stoord hij zich aan en omdat hij ook kinder heeft die wel eens daar komen en in het wei land bij de schaapjes gaan kijken, kijk die hoeven dat soort dingen niet te zien (ben ik het helemaal mee eens).
ik sprak dinsdag avond iemand die daar overdags regelmatig te vinden is ,dat er een ouder man gewoon naakt over het bruggetje liep, en dat er bij bankje het eerste wat je tegen komt van af de PK er twee mannen zatten die die met elkaar qua sex vermaakten (waren ook wat oudere mannen).
Ja dan vraag ik mij wel af waar deze personen mee bezig zijn, dit zijn juist die figuren die het voor anderen verpesten!!!! (alvast bedankt)
Als je zo nodig moet met iemand doe het dan niet in het zicht, stelletje zotten!
maar wat ik verder wilde zeggen is dat ik niet alleen van uit mijzelf praat ,maar ik doe dit meer voor die gene die het niet durven om in opstand te komen!!
Ik heb begrepen dat er nog tot 30-sept-2007 bezwaar getekend kan worden tegen dit besluit van de gemeente ,dus die gene die het aan durven ,ik zou het zeker proberen!!
dus laat het niet zo zijn dat het na ongeveer 25jaar over is daar !
ik sprak dinsdag avond iemand die daar overdags regelmatig te vinden is ,dat er een ouder man gewoon naakt over het bruggetje liep, en dat er bij bankje het eerste wat je tegen komt van af de PK er twee mannen zatten die die met elkaar qua sex vermaakten (waren ook wat oudere mannen).
Ja dan vraag ik mij wel af waar deze personen mee bezig zijn, dit zijn juist die figuren die het voor anderen verpesten!!!! (alvast bedankt)
Als je zo nodig moet met iemand doe het dan niet in het zicht, stelletje zotten!
maar wat ik verder wilde zeggen is dat ik niet alleen van uit mijzelf praat ,maar ik doe dit meer voor die gene die het niet durven om in opstand te komen!!
Ik heb begrepen dat er nog tot 30-sept-2007 bezwaar getekend kan worden tegen dit besluit van de gemeente ,dus die gene die het aan durven ,ik zou het zeker proberen!!
dus laat het niet zo zijn dat het na ongeveer 25jaar over is daar !
- 206BOY
- Aftastend

Ik ben afgegaan op de info die ik kreeg van de gemeente Pijnacker/Nootdorp. En dat betrof de info over de hondenclub en een notoire klager die niet bij naam genoemd is. Ja, als dat zo is zoals jij schreef newbie, dan is het een heel ander verhaal en dan begrijp ik ook niet waarom deze heren de problemen zelf veroorzaken. Maar zeggen we ook iets tegen de heren die zo opzichtig bezig zijn? Dat moeten we niet hebben. Nu niet maar zekers in de toekomst niet. En als de leden van de hondenclub klagen over de rotzooi dan hebben ze wel een punt want het is een bende daar. Maar ook dat wisten we en kan er echt niemand opstaan en zeggen laten we het een keer gaan opruimen met z'n allen? Vuilgrijpers kan je lenen bij de gemeente, een paar plastic zakken en opruimen met z'n allen. Het is een halve dag werk, afhankelijk met hoevele we zijn. Zetten we ook een goede daad neer.
En we kunnen natuurlijk ook met z'n allen diegene aanspreken op het makkelijke weggooi gedrag.
En we kunnen natuurlijk ook met z'n allen diegene aanspreken op het makkelijke weggooi gedrag.
- ikbenookzo
- Aftastend

Tot slot Newbie.....Als ik daar kom, en dat is niet zo vaak want ik woon in Noord-Holland, en ik zie heren opzichtig bezig dan krijgen ze van mij de wind van voren. Dat wordt niet altijd op prijs gesteld kan ik je verzekeren maar het moet maar een keer. Dus als je er bent en je hoort mij tekeer gaan dan weet je, ik ben het maar. 
- ikbenookzo
- Aftastend

Ik heb vernomen dat er bezwaren waren ingediend door enkele personen onder wie ik zelf.
deze bezwaren waren ruim voor donderdag 30 aug binnen en vrijdag 31 aug waren er opeens al borden geplaatst dat het verboden is om tussen zons ondergang en zons opkomst te parkeren!!!
ik weet niet of het dan wel rechtsgeldig is ,want naar mijn weten is er nog geen uitspraak geweest, dus laat staan dat de bezwaren echt behandeld zijn!
Verder heb ik op internet een clubblad van DWH (Delftse werkgroep homosexualiteit) "Andersblad nr 119 van juni 2007 zie link http://homodelft.nl/andersblad/pdf/AB_119_rev17.pdf die er ook mee bezig zijn geweest!
Ook is er een persoon bij de burgemeester op bezoek geweest is en die kreeg te horen van de burgermeester him self ,dat hij het liefs ook zag dat het er bleef waar het nu was/is ,ook vanwege dat het anders gaat verplaatsen naar plaatsen elders in de buurt ,maar omdat hij door de desbetreffende partijen onder druk gezet is en niets anders kon doen dan hoe het nu gaat worden en uitgevoerd is!!!
deze bezwaren waren ruim voor donderdag 30 aug binnen en vrijdag 31 aug waren er opeens al borden geplaatst dat het verboden is om tussen zons ondergang en zons opkomst te parkeren!!!
ik weet niet of het dan wel rechtsgeldig is ,want naar mijn weten is er nog geen uitspraak geweest, dus laat staan dat de bezwaren echt behandeld zijn!
Verder heb ik op internet een clubblad van DWH (Delftse werkgroep homosexualiteit) "Andersblad nr 119 van juni 2007 zie link http://homodelft.nl/andersblad/pdf/AB_119_rev17.pdf die er ook mee bezig zijn geweest!
Ook is er een persoon bij de burgemeester op bezoek geweest is en die kreeg te horen van de burgermeester him self ,dat hij het liefs ook zag dat het er bleef waar het nu was/is ,ook vanwege dat het anders gaat verplaatsen naar plaatsen elders in de buurt ,maar omdat hij door de desbetreffende partijen onder druk gezet is en niets anders kon doen dan hoe het nu gaat worden en uitgevoerd is!!!
- 206BOY
- Aftastend

Oja nog even dit de mensen die het op de dag toch nog verpesten zo als naakt lopen op de paden enz enz die worden zekers aangesproken op hun gedrag door de personen waar ik contakt mee heb!!
Dus wij proberen zeker de mensen er op atent te maken waar ze mee bezig zijn!
Dus wij proberen zeker de mensen er op atent te maken waar ze mee bezig zijn!
- 206BOY
- Aftastend

ja klopt dat is waar ,kijk maar naar het likkebaardbos bij vlaardingen ,daar willen ze ook het gaan ontmoedigen door middel van een parkeerverbod/ verboden toegangs borden plaatsen tussen zons ondergang en opkomst!
ik was gisteren avond (dinsdag 4sept) bij Ruyven en wat mij opviel ,dat het er drukker was dan normaal op de dinsdag.
ik weet niet hoe het op de dag is want dan kom ik er nooit tot zelden.
ik was gisteren avond (dinsdag 4sept) bij Ruyven en wat mij opviel ,dat het er drukker was dan normaal op de dinsdag.
ik weet niet hoe het op de dag is want dan kom ik er nooit tot zelden.
- 206BOY
- Aftastend

Heb ik het correct gelezen dat er reeds parkeerverboden staan? Als deze geplaatst zijn terwijl er nog een bezwaar loopt, is die niet rechtsgeldig dus neerhalen die dingen.
- ikbenookzo
- Aftastend

...en ik ga bellen met de gemeente.
- ikbenookzo
- Aftastend

Klopt helemaal wat je zegt !
Ik heb zaterdag 08-09-2007 op mijn bezwaar een reactie ontvangen van de gemeetne Pijnacker/nootdorp !
Daar in staat dat, zij mijn bezwaar binnen hebben gekregen en dat de behandeltermijn maximaal 8 weken bedraagt!
Dus zolang ze het in behandeling hebben , is het volgens mij en mijns in zien niet rechtsgeldig!
Ik heb vernomen ,dat het parkeerverbodsbord door iemand in de nacht van vrijdag /zaterdag is weggehaald /neer gehaald of weet ik veel wat ze er mee gedaan hebben, maar in iedergeval hij is weg!
Ik heb zaterdag 08-09-2007 op mijn bezwaar een reactie ontvangen van de gemeetne Pijnacker/nootdorp !
Daar in staat dat, zij mijn bezwaar binnen hebben gekregen en dat de behandeltermijn maximaal 8 weken bedraagt!
Dus zolang ze het in behandeling hebben , is het volgens mij en mijns in zien niet rechtsgeldig!
Ik heb vernomen ,dat het parkeerverbodsbord door iemand in de nacht van vrijdag /zaterdag is weggehaald /neer gehaald of weet ik veel wat ze er mee gedaan hebben, maar in iedergeval hij is weg!
- 206BOY
- Aftastend

Dat is goed om te weten want ik wordt vandaag teruggebeld door een woordvoeder van de gemeente met wie ik ook een paar weken van mening gewisseld heb. Klonk als een aardige persoon.
- ikbenookzo
- Aftastend

...En tegen iedereen die dit leest zeg ik doe iets mannen. Spreek ook diegene aan die het voor de goede onder ons verknallen. Gewoon zeggen waar het op staat. Niet omheen draaien. Recht voor den raap. Dat is het enige wat men wil horen.
- ikbenookzo
- Aftastend

Nou ik ben benieuwd!
Helaas ga ik morgen 13-09 tot 20-09-07 met vakantie dus ik kan dan in die periode niet veel doen en ben dan niet te berijken!
Maar ik wil je al wel vast bedanken voor alle moeite, en net wat je zeg mannen kom op laat je horen tegen die gene die het voor een ander verpesten!!!!
Helaas ga ik morgen 13-09 tot 20-09-07 met vakantie dus ik kan dan in die periode niet veel doen en ben dan niet te berijken!
Maar ik wil je al wel vast bedanken voor alle moeite, en net wat je zeg mannen kom op laat je horen tegen die gene die het voor een ander verpesten!!!!
- 206BOY
- Aftastend

De mededeling dat het besluit inzake de verkeersborden niet rechtsgeldig is zolang de bezwaartermijn loopt, klopt niet. Een verkeersbesluit is altijd geldig ingaande de datum die een gemeentebestuur heeft bepaald. In zo'n geval kunnen wel bezwaren worden ingediend. Als de gemeente de bezwaren erkent, moet men een ander besluit nemen en bij voorbeeld de borden weghalen. Ben vandaag bij Ruyven geweest en één parkeerverbodsbord gezien helemaal aan het begin van de weg vlak voor de bocht (vanuit Rotterdam gezien). Andere borden niet gezien, maar wel veel palen zonder bord langs de kant van de weg. Ben benieuwd of de gemeente nieuwe borden plaatst.
- lekkerding
- Newbie

Die nieuwe palen zonder borden zullen binnenkort worden voorzien van stopverbodsborden langs die weg. Als het goed is het stuk tussen bewuste parkeerplaatsje tot net voorbij de Burgerking aan beide zijde van de weg. Althans dat is mij duidelijk gemaakt.
- ikbenookzo
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen