ruined orgasm
12 berichten
• Pagina 1 van 1
gaypoetbe schreef:Iemand ervaring met een ruined orgasm ??
Bestaat dat wel? Ik bedoel, volgens mij, als iemand een orgasme heeft, valt er weinig te ruïneren. Misschien kan een orgasme het minst geweldige orgasme zijn van iemands leven, maar om dat dan een geruïneerd orgasme te noemen...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Heeft ook wat met edging en denial te maken...
Iemand bloedgeil maken. En uiteindelijk laten klaarkomen. Maar op het moment van het klaarkomen laat je zijn penis gewoon los, zodat er geen wrijving of echt genotsgevoel meer is.. Het sperma druppelt er dan gewoon uit...
Iemand bloedgeil maken. En uiteindelijk laten klaarkomen. Maar op het moment van het klaarkomen laat je zijn penis gewoon los, zodat er geen wrijving of echt genotsgevoel meer is.. Het sperma druppelt er dan gewoon uit...
- gaypoetbe
- Ontdekkend

Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

gaypoetbe schreef:Heeft ook wat met edging en denial te maken...
Kijk, das dus wel weer erg lekker... een penis waaruit het zaad gewoon gutst zonder dat het een krachtige ejaculatie is.
-

Talldutch - Ontdekkend

Ik speel graag met 'n gast z'n lul. Gewoon ermee spelen en naar gelang het me zint, hem een zalig, volstrekt onzalig of volstrekt geen orgasme bezorgen. Niets beter. Wat ik zalig vind, is 'n gast op temperatuur brengen, dan z'n lul volledig links laten liggen en z'n oortjes, tietjes of ballen likken zonder me nog met z'n lul bezig te houden. Dan zien hoe de gast probeert door de oor-, tietjes- of ballenprikkels toch nog 'n orgasme te krijgen. Zalig.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ik speel graag met 'n gast z'n lul. Gewoon ermee spelen en naar gelang het me zint, hem een zalig, volstrekt onzalig of volstrekt geen orgasme bezorgen. Niets beter. Wat ik zalig vind, is 'n gast op temperatuur brengen, dan z'n lul volledig links laten liggen en z'n oortjes, tietjes of ballen likken zonder me nog met z'n lul bezig te houden. Dan zien hoe de gast probeert door de oor-, tietjes- of ballenprikkels toch nog 'n orgasme te krijgen. Zalig.
@ Bink: You've got the point!!! (en de jackpot!)
-

Talldutch - Ontdekkend

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex