RozeVrijdag in Thialf Heerenveen
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Roze vrijdag is een sfeervol evenement met als thema roze.
We hebben verschillende optredens, acts, disco,thema’s, activiteiten rondom en op het ijs.
Sluit 2006 goed af en kom in december naar het Thialf stadion in Heerenveen voor één van de grootste overdekte gay-event van Europa.
Op 15 december 2006 gaan enkele duizenden homo`s naar een sfeervol ingerichte zaal komen om te feesten en te genieten van speciale en originele optredens gecombineerd met disco, uniek is dat er naast het feesten er ook de mogelijkheid is om de schaatsen onder te binden.
Heb je geen schaatsen? Dan kun je die huren bij het Thialf.
De entree is slechts tien euro en bij binnenkomst krijgt je een welkomstdrankje van ons geserveerd.
Het thema is roze en we verwachten je dan ook om daar je kleding op aan te passen.
Heb je ook zin om nog eens lekker uit je dak te gaan dit jaar en een rondje te maken op de 400 meterbaan in Thialf ?
Nodig dan al je vrienden uit en kom naar het Thialf ijsstadion voor een uniek gay-event.
Houd onze site goed in de gaten.
http://WWW.ROZE-VRIJDAG.NL
We hebben verschillende optredens, acts, disco,thema’s, activiteiten rondom en op het ijs.
Sluit 2006 goed af en kom in december naar het Thialf stadion in Heerenveen voor één van de grootste overdekte gay-event van Europa.
Op 15 december 2006 gaan enkele duizenden homo`s naar een sfeervol ingerichte zaal komen om te feesten en te genieten van speciale en originele optredens gecombineerd met disco, uniek is dat er naast het feesten er ook de mogelijkheid is om de schaatsen onder te binden.
Heb je geen schaatsen? Dan kun je die huren bij het Thialf.
De entree is slechts tien euro en bij binnenkomst krijgt je een welkomstdrankje van ons geserveerd.
Het thema is roze en we verwachten je dan ook om daar je kleding op aan te passen.
Heb je ook zin om nog eens lekker uit je dak te gaan dit jaar en een rondje te maken op de 400 meterbaan in Thialf ?
Nodig dan al je vrienden uit en kom naar het Thialf ijsstadion voor een uniek gay-event.
Houd onze site goed in de gaten.
http://WWW.ROZE-VRIJDAG.NL
- roze-vrijdag
- Newbie

Ik vind het wel een heel origineel idee en hoop dat het een groot succes wordt. Jammer dat ik mijn vriendje nog niet met een stok in de buurt van een ijsbaan krijg (al is vastbinden en in de kofferbak gooien een serieus alternatief), maar anders had ik zeker overwogen om er heen te gaan.
Ik wens alvast iedereen die gaat een fantastisch feest toe!
Ik wens alvast iedereen die gaat een fantastisch feest toe!
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Zodan schreef:wat heeft hij dan tegen ijsbanen? Is dit altijd al zo geweest? Of sinds ie met jou omgaat?
Ik probeer hem al 6 jaar een keer de ijzers onder te laten binden, maar tot noch toe heeft hij dit altijd subiet geweigerd. Bij "ijs" denkt hij eigenlijk alleen aan "vallen" en "ledematen breken". Het zal wel een jeugd-trauma zijn.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Junyo:
[Bij "ijs" denkt hij eigenlijk alleen aan "vallen" en "ledematen breken". Het zal wel een jeugd-trauma zijn. Confused]
Ik ook. Voor geen goud. Heb op Friese doorlopers met van die onmogelijk lange veters erin ooit is wat geprobeerd. Was een grote vergissing. Geef mij maar hoge hakken, echte liefde.
[Bij "ijs" denkt hij eigenlijk alleen aan "vallen" en "ledematen breken". Het zal wel een jeugd-trauma zijn. Confused]
Ik ook. Voor geen goud. Heb op Friese doorlopers met van die onmogelijk lange veters erin ooit is wat geprobeerd. Was een grote vergissing. Geef mij maar hoge hakken, echte liefde.
-

Zodan - Post Lord

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan