Rood schaamhaar
23 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik had laatst een vent bij me "op visite", hij had een geschoren kop dus verwachtte ik geen specifieke kleur daar beneden, toen zijn broek omlaag ging was et een rood oerwoud.
Ik knapte volledig af...
Wat vinden jullie van rood / ros schaamhaar?

Ik knapte volledig af...
Wat vinden jullie van rood / ros schaamhaar?

-

Mr.X - Wegwijs

K'Heb nog geen sex gehad met iemand met rood schaamhaar , moest je er echt van afknappen zou ik het wel niet gewoon zeggen maar iets in de aard van ik wil enkel rukken nu ofzo .
Als je recht tegen die persoon zegt sorry maar kben er vies van krijgt die mss een minderwaardigheidscomplex ofzo ...
Als je recht tegen die persoon zegt sorry maar kben er vies van krijgt die mss een minderwaardigheidscomplex ofzo ...
- ikkesn
- Aftastend

KinKy schreef:als hij 't erg zou vinden zou die 't wel meegeschoren hebben
Het gaat er niet om of HIJ het erg vind maar IK
reneexx schreef:wat is er mis met rood schaamhaar ?
als het maar schoon is , toch ?
gr renee
Ik vind het een wansmakelijke kleur
ikkesn schreef:Als je recht tegen die persoon zegt sorry maar kben er vies van krijgt die mss een minderwaardigheidscomplex ofzo ...
Ja, dat is nou niet echt mijn zorg toch? Ik zeg gewoon wat ik vind en doe niet aan liefdadigheids rukjes
-

Mr.X - Wegwijs

Mr.X schreef:Ja, dat is nou niet echt mijn zorg toch? Ik zeg gewoon wat ik vind en doe niet aan liefdadigheids rukjes
... nasty bitch
Ik heb een zwak voor alles wat blond is, maar roodharig kan ik ook zeker waarderen. Op het koppie lijkt het geweldig in ieder geval (ook ik heb nog geen roodharige van onderen mogen bekijken).

En schaamhaar op zich heeft niet echt een functie voor mij, behalve dat het er van nature hoort te zitten en ik er niet mee in conflict wil komen wanneer ik met de rest van het lichaam van de eigenaar bezig ben. Dus wat maakt het uit wat voor kleur het heeft!? Als een roodharig iemand ineens donkerbruin of blond schaamhaar heeft, zou me dat veel meer even doen pauzeren dan wanneer er gewoon een roodkleurig bosje staat.
Het smaakt/ruikt toch niet anders? Of heb je last van een kleurenfobie?
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Ik ben van mening dat 'voorkeur hebben voor' anders is dan 'afkeer hebben van'. Als je begrijpt wat ik bedoel.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Haha! Nee ik heb donker haar, verre van rood. Er zit niet één rood haartje in de familie. Bovendien zou ik dan wel weten hoe dat er vanonder uitzag, nietwaar? (Of ik zou natuurlijk zo'n dikke pens moeten hebben dat dat niet meer zichtbaar was - maar naast rood haar heb ik ook geen overgewicht (thank God).)
Ik houd gewoon van blond en rood haar, maar heb daarmee niet een afkeer van donker haar.
Ik houd gewoon van blond en rood haar, maar heb daarmee niet een afkeer van donker haar.
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Maareuh, even terug naar waar we begonnen waren. Je (mr.X) was met deze kerel aan het aanpappen en kwam op het moment supreme tot de conclusie dat meneer rood schaamhaar had.
Mensen met rood schaamhaar hebben doorgaans toch ook een rode bos haar op hun hoofd - of in ieder geval rode wenkbrauwen/okselhaar/baardgroei/etc. Ik heb een vraag, een multiplechoice vraag zelfs: wat klopt?
A Je had niet verder nagedacht dat een roodharige kerel ook rood van onder zou zijn.
B Hij had al het zichtbare haar op zijn hoofd geverfd en je verbleef in de illusie dat hij een andere haarkleur had. Eventuele sproeten deden geen belletje rinkelen.
C Je zag helemaal geen haar tot z'n broek naar beneden ging.
D Je had wel verwacht dat hij rood schaamhaar had, maar wist nog niet dat je daar zo op zou reageren.
E Hij had z'n schaamhaar rood geverfd. 
En om nog even te pesten...

Ik was blij verrast dit te vinden op het extreem-rechtse Amerikaanse webforum Stormfront.org, waar ik ooit een interessante paar maanden heb doorgemaakt voor ze me eruit knikkerden. Ze kunnen niet zo goed tegen kritiek...
Best leuk plaatje voor op een website van dergelijke idioten.
En dat 'ogen dichtdoen' doet me een beetje denken aan "just stick your head in a pillow and TAKE IT!"
Mensen met rood schaamhaar hebben doorgaans toch ook een rode bos haar op hun hoofd - of in ieder geval rode wenkbrauwen/okselhaar/baardgroei/etc. Ik heb een vraag, een multiplechoice vraag zelfs: wat klopt?
En om nog even te pesten...

Ik was blij verrast dit te vinden op het extreem-rechtse Amerikaanse webforum Stormfront.org, waar ik ooit een interessante paar maanden heb doorgemaakt voor ze me eruit knikkerden. Ze kunnen niet zo goed tegen kritiek...
En dat 'ogen dichtdoen' doet me een beetje denken aan "just stick your head in a pillow and TAKE IT!"
Laatst bijgewerkt door Diederick op 22 sep 2009 22:47, in totaal 2 keer bewerkt
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Sex