Het is nu 25 mei 2012 00:55

Rood schaamhaar

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor KinKy » 22 sep 2009 22:44

je blijft verrassen dude
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 22 sep 2009 22:47

Maar nu is het toch echt bedtijd. :(
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Mr.X » 22 sep 2009 23:00

Diederick schreef:Maareuh, even terug naar waar we begonnen waren. Je (mr.X) was met deze kerel aan het aanpappen en kwam op het moment supreme tot de conclusie dat meneer rood schaamhaar had. :idea:

Mensen met rood schaamhaar hebben doorgaans toch ook een rode bos haar op hun hoofd - of in ieder geval rode wenkbrauwen/okselhaar/baardgroei/etc. Ik heb een vraag, een multiplechoice vraag zelfs: wat klopt?

:?: A Je had niet verder nagedacht dat een roodharige kerel ook rood van onder zou zijn.
:?: B Hij had al het zichtbare haar op zijn hoofd geverfd en je verbleef in de illusie dat hij een andere haarkleur had. Eventuele sproeten deden geen belletje rinkelen.
:?: C Je zag helemaal geen haar tot z'n broek naar beneden ging.
:?: D Je had wel verwacht dat hij rood schaamhaar had, maar wist nog niet dat je daar zo op zou reageren.
:?: E Hij had z'n schaamhaar rood geverfd. :?

En om nog even te pesten...
Afbeelding
Ik was blij verrast dit te vinden op het extreem-rechtse Amerikaanse webforum Stormfront.org, waar ik ooit een interessante paar maanden heb doorgemaakt voor ze me eruit knikkerden. Ze kunnen niet zo goed tegen kritiek... :twisted: Best leuk plaatje voor op een website van dergelijke idioten.

En dat 'ogen dichtdoen' doet me een beetje denken aan "just stick your head in a pillow and TAKE IT!"

Zijn foto's waren zwart wit (met een reden dus) en zijn kop was kaal, dus nee, ik kon het niet van tevoren weten. Toen ie binnen kwam heb ik echt niet naar de kleur van zijn wenkbrauwen gekeken, gewoon gelijk gebekt. Pas toen ie zijn broek omlaag deed ging ik ineens kokhalzen, heb hem ook gelijk gezegd dat ik vond dat ie minstens zijn schaamhaar kon trimmen, want dat was wel een volle bos.

Hij vroeg me of dat dan zo erg was en toen heb ik maar gezegd dat ie beter kon gaan.
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex