Het is nu 25 mei 2012 00:54

Roddel en achteklap

Wil je het naaiwerkje van je schoonmoeder bespreken? Al dat slap gelul mag hier! (hoeft dus niets met gay te maken hebben)

Berichtdoor Jamie » 28 feb 2008 14:42

Gordon weer vrijgezel

Gordon is weer vrijgezel. De 39-jarige zanger en zijn zestien jaar jongere vriend José Manuel hebben een punt gezet achter hun relatie. "Het is altijd jammer als het niet werkt, maar zo is het leven", zo zegt hij donderdag in de Telegraaf.

De twee ontmoetten elkaar vorig jaar op het feesteiland Ibiza. "Een lange afstandsrelatie is altijd moeilijk", zo zegt Gordon. "Dus voor je elkaar alleen maar verdriet gaat doen, kan je maar beter als goede vrienden uit elkaar gaan."

Gordon vertrekt komend weekend naar het Zuid-Afrikaanse Kaapstad. De zanger heeft daar een huis.

Bron: http://www.nu.nl

Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding (vrij naar mijn moeder)
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor maestro » 29 feb 2008 16:32

Ook al zou ik gordon puur op zijn karakter beoordelen dan kwam hij niet eens boven een 3 min bij mij, die man zal nooit een langdurige relatie kunnen hebben want hij vind zichzelf veeeeeel te belangerijk. Ik ken zijn vorige ex persoonlijk.
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Jamie » 29 feb 2008 18:39

Helemaal mee eens :!:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor ChatNOT » 01 maart 2008 23:01

Ocharme voor de negertjes aldaar 8)
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 05 maart 2008 13:24

Hij stopt ook met zijn kledinglijn, zogenaamd omdat de toeleveranciers niet deugen, maar ik denk eerder dat die bagger gewoon niet verkocht
maestro
Expert
Expert

Keer terug naar Nou Moe