Relatiebureaus (online)
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben sinds een korte tijd op meerdere relatiesites ingeschreven (wel de gratis account, aangezien er nog geen inkomsten zijn aan mijn kant lol).
De eerste was homodating.nl, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt een gevoel had van yes hier kan ik mijn vent vinden.
De volgende kwam via facebook op mijn pad, nl Zoosk, Iemand daar bekend mee? Is wel OK maar werkt wat onhandig.
De laatste is gay-parship.nl. Deze zie ik als een meer serieuze site, en zou ook graag weten of nog meer mensen van hier daar op zitten of hebben gezeten?
Ik probeer om mezelf een beetje in de markt te zetten op die manier, en tips zijn welkom. Ik weet niet of zo'n gratis account zoden aan de dijk zet maar ja, het is nu even niet anders.
Ik wilde eigenlijk vragen of hier mensen zijn die ervaring met dit soort sites hebben en of dat positief of negatief is?
Ik ben zelf namelijk geen kroegbeest, ga eigenlijk nooit op m'n eigen houtje uit op die manier. Dus dan maar zo.....
Heb op gay-parship al wat reacties uitgestuurd maar behalve één afwijzing (wat niet heel erg was) zijn er nog niet veel reacties teruggekomen. Nu zit ik er ook pas een paar dagen op maar ben benieuwd of dit überhaupt snel gaat of niet?
De eerste was homodating.nl, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt een gevoel had van yes hier kan ik mijn vent vinden.
De volgende kwam via facebook op mijn pad, nl Zoosk, Iemand daar bekend mee? Is wel OK maar werkt wat onhandig.
De laatste is gay-parship.nl. Deze zie ik als een meer serieuze site, en zou ook graag weten of nog meer mensen van hier daar op zitten of hebben gezeten?
Ik probeer om mezelf een beetje in de markt te zetten op die manier, en tips zijn welkom. Ik weet niet of zo'n gratis account zoden aan de dijk zet maar ja, het is nu even niet anders.
Ik wilde eigenlijk vragen of hier mensen zijn die ervaring met dit soort sites hebben en of dat positief of negatief is?
Ik ben zelf namelijk geen kroegbeest, ga eigenlijk nooit op m'n eigen houtje uit op die manier. Dus dan maar zo.....
Heb op gay-parship al wat reacties uitgestuurd maar behalve één afwijzing (wat niet heel erg was) zijn er nog niet veel reacties teruggekomen. Nu zit ik er ook pas een paar dagen op maar ben benieuwd of dit überhaupt snel gaat of niet?
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
-

Phantas - Aftastend

eey goeie vraag kvraag me ook af of dit iets is ja of nee
- kastbewoner
- Aftastend

Wat ben je op zoek? Een vaste partner of een avontuurtje? Ik begrijp dat gay parship ok is om een vaste partner te vinden. Voor een korte avontuurtje moet je bij een casual datingsite zijn, zoals gay dating van C-Date bijvoorbeeld. Ik zoek zelf een vaste partner en wil gay parship ook uitproberen en zou graag jullie ervaringen willen horen.
- BartG
- Aftastend

op dit moment heb ik alles even op een laag pitje staan. Ik moet eerlijk zeggen dat gay parship wel goed beviel. Je kan er behoorlijk wat mee, zelfs in een gratis account. Helaas is het op dit moment net even iets te prijzig om een premium account aan te schaffen, dus ik kon het verder niet doorzetten.
en for the record, ik zoek het liefst een vaste partner. Ik ben niet zo'n type voor al die avontuurtjes hoor
en for the record, ik zoek het liefst een vaste partner. Ik ben niet zo'n type voor al die avontuurtjes hoor
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
-

Phantas - Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde