Het is nu 25 mei 2012 00:40

Red and Blue Antwerpen

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor Steve » 29 jul 2007 13:13

Gisterenavond voor de eerste keer naar Red and Blue in Antwerpen geweest, ik weet het, als Belg zijnde is dat nogal schandalig om er nou pas voor het eerst te komen, laten we zeggen dat het er nooit eerder van gekomen is.

Nu had ik nogal hoge verwachtingen aangezien deze tent als "de grootste in de EU" wordt geafficheerd, maar verwachtingen vallen eerder tegen dan mee, toch leek het me de moeite om es te gaan.

Bij entree moest ik eerst al mijn gegevens noteren en mijn paspoort tonen, ik heb er zelf een hekel aan om overal maar mijn gegevens te moeten opgeven, maar ala, geen 1,5 uur in de auto gezeten om principieel te gaan lopen doen, 7,50 euro + 2 euro voor aanmaken pasje betaald en hoppa naar binnen.

Ondanks dat het vakantieperiode is, Rapido on the Beach was, was het er redelijk druk te noemen, dat viel alvast weer mee want er is niets zo irritant als in een half lege disco te staan. Drankjes waren ook nog eens betaalbaar en er wordt niet gemillimeterd bij het schenken van alcohol, ik proefde zowaar vodka door mijn red bull!

Voordat ik vertrok had ik natuurlijk eerst op de site http://www.redandblue.be gekeken of er sowieso wat te doen viel, het was Gay Delight, een special voor jongere gays. Maar goed rond kijkend was de gemiddelde leeftijd toch al gauw 35+ waarmee ik mezelf als 35 jarige ineens weer als jongere mag bestempelen, eerste punt gescoord (?)

De muziek, DE hoofdreden voor mij om te gaan stappen, was op zijn vriendelijkst gezegd erg treurig te noemen, en dat voor een (ooit) zo vooruitstrevend muzikaal land als Belgique... De beats waren zo weird en er vielen zo vaak pauzes dat zelfs de "professionele" dansers het er moeilijk mee hadden, of waren ze bij de ingang nog snel even gecast omdat de echte profi's op vakantie waren? Aan de leeftijd van een van hun te zien zou me dat niet verbazen.

Ook het publiek had duidelijk moeite een ritme te vinden en huppelden er uiteindelijk maar een beetje bij alsof ze eigenlijk moesten plassen, behalve dat ene joch die op de verhoging stond in zijn tank topje, die vond overal wel een beat in en het was heerlijk om hem te zien genieten van de aandacht.

Om half vijf hield ik het maar voor gezien aangezien de halve tent al leeg gelopen was en mijn hoop op een ander repertoire toch wel vervlogen was, hup de auto in, terug naar Amsterdam, waar het tegenwoordig ook al niet veel beter is gesteld.

//PS Weet jij een supergave tent met MEGA vette muziek, mag ook hetero zijn, guide me! Ik rij er graag voor door het land.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan