Het is nu 25 mei 2012 00:27

Public Blunder

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor lala28 » 19 apr 2011 09:48

Gister was ik aan het masturberen achter in de bus opweg naar huis. De bus was verder bijna helemaal leeg. Ik was lekker bezig, tot dat we stopte bij een bus halte. Er stapte een jongen in en ging naast mij op de bank zitten. Uit paniek stopte ik snel alles weer weg. Achteraf was het geil geweest als ik was doorgegaan, waarom kwam die anders naast me zitten? Hebben jullie zoiets wel eens mee gemaakt, of op wat voor geile plekken hebben jullie jezelf wel eens geholpen?
lala28
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 19 apr 2011 23:54

Ik ruk vaak op de bus zonder dat iemand het merkt en kom ook klaar zonder dat iemand het merkt. Gemiste kansen als die van jou heb ik dus nog niet meegemaakt. De trein leent zich hier beter tot een en ander.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor lekkercum » 23 apr 2011 11:17

een keer zat ik te rukken in het bos en toen kwam er een man met een hond langs die me zag :frusti:
´stiekem hoopte ik dat hij me kon helpen maar nee :(
ook een keer zat ik in het duin en ik had echt heel veel zin dus ik ging mezelf maar ff lekker kontvingeren en rukken :oops: niemand tegengekomen
lekkercum
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Jamo2 » 24 apr 2011 00:35

Morgens na mijn werk op zondag de trein naar huis om 7.30. Heerlijk die rustige treincoupés altijd.

Helaas deze ochtend net echt. een vriend zou blijven pitten bij mij en was ook die ochtend mee.

Na een avond met nichten en neven had ik wel zin om even te spuiten. :p
Een stoel of 3 verder zat een oud echt-paartje wie waarschijnlijk naar hun kids gingen.

Mijn vriend die altijd zeer direct en open was wist dat ik zin had en opende plagend mijn broek.
Begon daar even heerlijk diep en zacht mijn paal af te lebberen welk ook niet geruisloos ging.

Opa keek even op naar ons en ik zei: Goedemorgen, heerlijk weertje.
opa wist niet hoe snel hij weer naast oma moest gaan zitten terwijl ik onder tussen spaans benauwd kreeg.

Het spaans werd even zeer en voor ik wist was een harde "JA! OMG Tering" het enige wat ik uit kon brengen en spoot recht de coupe in.

Blunder was het niet echt maar public wel. :DC
Jamo2
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor lala28 » 25 apr 2011 23:17

Wat heerlijk om al deze verhalen te lezen! Kom maar op met die geile sessies =D!
lala28
Newbie
Newbie

Berichtdoor lekkercum » 27 apr 2011 08:55

ook toen ik op vakantie ging moest ik ff naar de wc hoorde ik iemand zichzelf hard rukken werdt er zelf ook geil van dus ik ging mezelf ook gelijk rukken in zoon wctje echt geil en een keer toen ik in een afgelegen bos liep zag ik ook iemand hard genomen worden maar toen hield ik nog niet van iets in me reet nu ben ik er verslaafd aan :DC
lekkercum
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor devje » 03 mei 2011 15:27

Heb ooit eens aan een echtpaartje, wat in het bos aan het neuken was, gevraagd of het lekker was.

Werd niet zo gewaardeert volgens mij . . . :twisted:
Wie niet sterk is . . .
             . . . kan beter gympies kopen!
devje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 03 mei 2011 19:06

devje schreef:Heb ooit eens aan een echtpaartje, wat in het bos aan het neuken was, gevraagd of het lekker was.

Werd niet zo gewaardeert volgens mij . . . :twisted:

volgende keer wat assertiever; joh, dat doe je niet goed, laat mij maar effe.....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 04 mei 2011 00:21

In een leeg compartiment hoorde ik ooit twee gasten bezig. Die waren vast smoorverliefd op elkaar en wisten duidelijk niet dat ik twee banken verder meeluisterde. Ik heb er toen wat over gepost op het forum, maar wat en waar weet ik niet meer. Ik zag ze op het perron voorbijkomen. Ze droegen beiden 'n pak. Typisch de brave-familievader-soort dat getrouwd is met 'n vrouw.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex