Het is nu 25 mei 2012 00:23

Problemen na anale seks

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor david » 21 maart 2010 20:19

Hallo

Vorige week had ik voor het eerst anale seks met een andere jongen (beiden 22 jaar).
Ik heb genoten van de seks (safe) en had weinig pijn. Dat maakte snel plaats voor genot. Ik had zelf meer pijn verwacht, zeker gezien hij nogal groot geschapen was.

Die nacht heb ik wat onrustig geslapen, maar de volgende 2 dagen had ik geen problemen.

Pas sinds woensdag begon ik wat pijn te ervaren. Het is nogal lastig het gevoel te omschrijven, het is niet echt zo dat ik pijn voel, eerder een drukkend gevoel in de anus. Ik voel daar precies mijn hartslag :?
De ontlasting gaat nog steeds, al ervaar ik ook daarbij wat pijn. De woensdag zelf merkte ik op het toiletpapier een beetje bloed. Nu heb ik dat niet meer, maar het drukkend gevoel blijft.
Ik heb al wat zitten rondsurfen en heb al verschillende warmwaterbaden genomen, maar het gevoel blijft...
Iemand enig idee wat er mis is en wat ik best doe? Iemand die tips heeft? Gaat dit vanzelf over? Gezien ik op een veilig manier seks had kan dit toch geen SOA zijn? toch?
david
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 23 maart 2010 00:38

Misschien beter antwoord op je vraag op volgende site dan hier. Misschien ook antwoord via mail.

http://www.mannenseks.be/
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex