Het is nu 24 mei 2012 19:14

sauna

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor tim27 » 21 jun 2005 19:28

Vincent schreef:
Wat dacht je van schaamluis ?

Schaamluis loop je ook niet zomaar op in de sauna. Schaamluis worden door direct seksueel contact overgebracht, maar ook via besmette kleding, beddengoed en handdoeken. Kleding en beddengoed gebruik je niet in de sauna, handdoeken natuurlijk wel, maar die zijn gewassen.
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 21 jun 2005 20:23

sinds wanneer worden handboeien gewassen?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 21 jun 2005 21:33

KinKy schreef:sinds wanneer worden handboeien gewassen?

Het waren handdoeken ... toch?
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Steve » 21 jun 2005 21:34

tim27 schreef:
Vincent schreef:
Wat dacht je van schaamluis ?

Schaamluis loop je ook niet zomaar op in de sauna. Schaamluis worden door direct seksueel contact overgebracht, maar ook via besmette kleding, beddengoed en handdoeken. Kleding en beddengoed gebruik je niet in de sauna, handdoeken natuurlijk wel, maar die zijn gewassen.

Dream on, als jij denkt dat je zonder sexueel contact geen schaamluis kan oplopen in een sauna ...
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor tim27 » 21 jun 2005 22:37

Dat denk ik zeker
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor luco » 22 jun 2005 15:09

gaap :X*

Heb jij stront in je ogen of duurt jou winterslaap 12 maanden :?:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor tim27 » 23 jun 2005 21:48

luco schreef:gaap :X*

Heb jij stront in je ogen of duurt jou winterslaap 12 maanden :?:

Beide vragen: nee :roll:
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Hephaistion » 10 aug 2005 12:57

Thermos in Amsterdam is SUPERrelaxed!!! komt vanalles..leuk personeel, ziet er goed verzordt uit...word goed schoongemaakt...heb er altijd een relaxte tijd
Hephaistion

Berichtdoor Helger » 10 aug 2005 16:40

Hephaistion schreef:Thermos in Amsterdam is SUPERrelaxed!!! komt vanalles..leuk personeel, ziet er goed verzordt uit...word goed schoongemaakt...heb er altijd een relaxte tijd

Het hangt er ook een beetje van af wat voor eisen je stelt natuurlijk, dat het personeel "vriendelijk" is zou ik willen betwisten, als ik ze al zie (zit nooit aan de bar want ik ga voor de sauna) dan is het bij binnenkomst en weggaan en het enige wat ik dan hoor "18 euro!" (binnenkomst) en bij het weggaan wordt er alleen maar effe op de kassa gerikketikt en dan wordt het bakkie met mijn sleutels doorgeschoven... een tot ziens kan er niet eens af. :evil:
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Eric » 10 aug 2005 19:38

Alhoewel ik de Thermos best wel spannend vind, vind ik het in de stoomsauna niet erg hygiënisch. Je loopt grote kans om uit te glijden in de sperma. Het dragen van slippers is dan ook geen luxe. :oops:
Als het druk is (en dat is het meestal) en je maakt gebruik van een z.g rustcabine, kan het gebeuren dat je heerlijk in de rotzooi van een ander ligt.
Ook in het bubbelbad heb ik vreemde slierten zien drijven. :(
Mijn mening is dan ook sauna, sex en hygiëne gaan niet goed samen! :(
Eric

Berichtdoor luco » 10 aug 2005 20:04

Eric schreef:Alhoewel ik de Thermos best wel spannend vind, vind ik het in de stoomsauna niet erg hygiënisch. Je loopt grote kans om uit te glijden in de sperma. Het dragen van slippers is dan ook geen luxe. :oops:
Als het druk is (en dat is het meestal) en je maakt gebruik van een z.g rustcabine, kan het gebeuren dat je heerlijk in de rotzooi van een ander ligt.
Ook in het bubbelbad heb ik vreemde slierten zien drijven. :(
Mijn mening is dan ook sauna, sex en hygiëne gaan niet goed samen! :(

Getver,
Nou daar hoef ik dan nooit heen te gaan. Nee hygiëne is dacht ik toch een van de belangrijkste kenmerken van een sauna. Je kunt er gemakkelijk iets oplopen en met b.v een stoomcabine is en uistekende broeikast voor weet ik niet wat.
Stuur de gezondsheidsinspectie en ze kunnen de tent daar dan sluiten.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor pete » 26 feb 2006 22:36

Inderdaad, wel erg positieve verhalen over de thermos. Het personeel zegt alleen hoi en doei, that's it. Ik heb altijd slippers aan, ook al heb ik geen smetvrees, die vloer in het stoombad daar ligt echt van alles. Laatste keer dat ik er was kwam een man flink spuitend klaar op de bank, liet het liggen. Hij verliet de sauna en twee tellen later ging er iemand anders in zitten, niet wetende waar hij in zat :shock: Verder vind ik het erg duur, maar toch wel altijd genoeg te sexen. Het schoonmaken is echt te weinig, neem bijvoorbeeld de infraroodsauna boven, die ruikt naar zweet en de kwakjes zitten opgedroogd tegen de ramen :roll:
pete

Berichtdoor Gast » 20 sep 2006 11:22

meer informaytie kunt je ook vinden op http://www.gaysaunas.nl.
een fanatiekeling heeft er gewoon een site over gemaakt. ik geloof wel dat hij nog bezig is om wat meer meningen van de verschillende saunas te krijgen dus laat het hem weten.

Robert van Kemenade
Gast

Berichtdoor donek » 29 sep 2006 12:16

Beetje overdreven sommige kritiek op de Thermos.
Personeel is wel vriendelijk, zeker aan de bar, mits ze vriendelijk benaderd worden. Vergeet ook niet dat veel bezoekers behoefte hebben aan privacy, voor enkele is het een groot drempel om naar binnen te lopen. Dan willen ze zo snel mogelijk naar binnen en dan pas ontdooien en relaxen.
Sperma op de vloer van de stoomruimte is mogelijk, maar zeker niet altijd. Je moet een beetje uitkijken, that's it. Tevens staan de meeste mensen voor de actie, dus wat is nou de verrassing? Als we allemaal er na zouden opruimen...
Thermos blijft een van de beste!
donek

Berichtdoor The » 02 okt 2006 00:17

Ik ben al een jaar niet meer naar de thermos day geweest, maar heb gehoord dat het restaurant er niet meer is.
Dat is wel jammer daar menigeen daar ook ging eten zodat ze een hele dag daar konden vertoeven, nu zal de souna na 18 uur wel leeg lopen, omdat men honger krijgt en dan maar weggaat om in de stad te gaan eten.
Vooral voor bezoekers van buitenAmsterdam wordt het nu lastig.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor freek64 » 19 mei 2007 10:38

Ben al in vele sauna's in ons land geweest. Mijn voorkeur gaat uit naar de sauna van 't Bolke. Natuurlijk is het heel persoonlijk. De ene vindt dit mooi en lekker en de andere weer dat. Ga je pur voor de seks en kan je de rest een worst zijn dan ga je natuurlijk naar Amsterdam want dan weet je zeker dat je aan je trekken komt maar wil je meer dan zou ik echt een een kijkje in 't Bolke gaan nemen (waar natuurlijk seks ook een rol speelt)
alles is een uitdaging
freek64
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Richie » 24 jul 2007 19:41

pete schreef:Inderdaad, wel erg positieve verhalen over de thermos. Het personeel zegt alleen hoi en doei, that's it. Ik heb altijd slippers aan, ook al heb ik geen smetvrees, die vloer in het stoombad daar ligt echt van alles. Laatste keer dat ik er was kwam een man flink spuitend klaar op de bank, liet het liggen. Hij verliet de sauna en twee tellen later ging er iemand anders in zitten, niet wetende waar hij in zat :shock: Verder vind ik het erg duur, maar toch wel altijd genoeg te sexen. Het schoonmaken is echt te weinig, neem bijvoorbeeld de infraroodsauna boven, die ruikt naar zweet en de kwakjes zitten opgedroogd tegen de ramen :roll:

lekker goor allemaal :roll: Ik overweeg eens een sauna te bezoeken maar met dit soort verhalen bekruipt het me wel een beetje
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 28 jul 2007 15:55

Hmm, Als ik na een sauna ga is het omdat ik me gewoon lekker wil ontspannen. Niet om naar oversexte mannen te gaan kijken, dus ik ga liever naar een regulerende sauna, wel zo aan te bevelen :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor pissletje » 01 aug 2007 14:59

Ik heb met iemand afgesproken in sauna damrak in A'dam, hoe gaat dat daar eigenlijk? Wordt er daar ook sex in de sauna zelf bedreven? Of zijn daar speciale ruimtes voor? Of heeft iemand misschien een advies voor een andere sauna in A'dam?
Plassex? Heerlijk!
pissletje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor fredeen » 16 mei 2008 17:28

als je naar een gaysauna wilt gaan waar het goed vertoeven is, dan is sauna Tibet een AAnrader. is sinds een jaar open en daar gaat het relaxed toe en alles is daar goed schoon. personeel is vriendelijk en aardig. gratis parkeren.

Fred
zoek gelijkgestemde vriend voor naakt contact met liefde en rustige en zachtaardige interesses.
fredeen
Newbie
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan