Het is nu 24 mei 2012 19:11

islam en homo

Alles wat met Homoseksualiteit en religie te maken heeft.

Berichtdoor JvD » 06 maart 2004 23:41

Hoi, mijn naam is Joël van Dam.

Ik doe voor maatschappijleer een werkstuk over homofilie en de islam, en hoe dat nou samen gaat? Mijn onderzoeksvraag luid dan ook: “kunnen Islamieten homo’s accepteren, en kunnen deze twee groepen dan ook goed naast elkaar leven, zo ja: hoe ?”

Brand maar los, alles is welkom!
JvD

Berichtdoor turkokaan » 05 jul 2005 16:27

heey, ja het kan wel, ik ben zelf half turks half marokkaans en mijn familie heeft het wel min of meer geaccepteerd. maar je moet niet vergeten dat in landen zoals marokko net beginnen te verwesteren en meisjes mogen zich nu meer zoals westerse meisjes kleden. en het homo zijn is nog net iets te nieuw voor ze om het al volledig te accepteren maar over een aantal jaar denk ik dat het daar ook veel meer geaccepteerd zal zijn
turkokaan

Berichtdoor KinKy » 05 jul 2005 17:36

wellicht speelt de naamsonbekendheid een rol
er is ook in marokko en turkije altijd sex geweest tussen mannen
alleen niet anaal
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor eric » 05 jul 2005 21:39

KinKy schreef:wellicht speelt de naamsonbekendheid een rol
alleen niet anaal

Nou........ :x :oops: , over het laatste heb ik toch andere verhalen gelezen.
eric

Berichtdoor KinKy » 05 jul 2005 21:41

voor veel mannen is sex belangrijk
geloof zegt;
gen vrouwen en sex voor 't huwelijk
dus dan met elkaar..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 21 jul 2005 02:23

KinKy schreef:wellicht speelt de naamsonbekendheid een rol
alleen niet anaal

Oh.......dan ben ik geen echte homo, dus, want ik doe niet aan anaal, van beide kanten niet.

Ik knuffel, streel, mastrubeer samen, droogneuken, met of zonder sportshortje, (die dan niet droog blijft :P ).

En wil echte liefde van een man, als kamaraad, met genegenheid.
Maar niet anaal, dus dan ben ik ook veilig voor ziektes en de islam.
Alleen hoe maak je dat duidelijk aan de gemiddelde moslim of hetero?
Want als die over homo's horen roepen ze altijd, dat homo's aan hun kont zitten, en verafschuwen dat, nu ik heb dat ook ik verafschuw altijd, dat er anaal geneukt moet worden, anders krijg je geen (homo)vriend.
Kamaraadschap krijg je alleen met hetero's of bi's.
Wel vindt ik het heerlijk om over het kontje te aaien, en droog te neuken, met klaarkomen tussen de billen, (niet er in), maar dat doen hetero's als kamaraden onder elkaar ook wel eens.

Of zie ik dat allemaal verkeert?
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Turokaan » 28 aug 2005 04:52

nee kijk, vroeger in de tijd van de koningen sheiks en andere sultans hadden ze een mannen- en een vrouwenharem dat was toen heel gewoon voor mensen met blauw bloed(adel, koning etc) dat is nu niet meer zo, in de islam is niet verboden om homo gevoelens te hebben, de koran ontkent ze niet ze mogen er wel zijn, maar je mag er niets mee doen, omdat het niet natuurlijk is:) maar het wordt niet afgeschildert als een ziekte dat heeft een idiote imam verzonnen.
Turokaan
Newbie
Newbie

Berichtdoor DiaperBoy » 28 aug 2005 12:50

Ik persoonlijk krijg gelijk een nare smaak in mijn mond als ik aan deze combinatie denk.

Niet omdat ik vind dat moslims geen homo zouden kunnen/mogen zijn, integendeel zelfs maar ik hoor zo verschrikkelijk veel negatieve verhalen van moslims en ander soort gelijke geloven in combinatie het homoseksualiteit.

Zo hoorde ik pas geleden, kweet alleen niet of het een moslims geloof was, dat er 2 jongens openbaar zijn opgehangen ten aanzien van de bevolking om een voorbeeld te stellen en te laten zien wat er met je gebeurd als je homoseksueel bent of gedrag vertoont.

Ik zou willen, en dat komt ook echt wel al vaker voor maar nog steeds veel te weinig, dat alle geloven zich eens wat meer op het geluk en niet op het gebrek (zoals ze dat zelf zeggen) richten.
DiaperBoy
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 30 aug 2005 00:23

DiaperBoy schreef:Ik persoonlijk krijg gelijk een nare smaak in mijn mond als ik aan deze combinatie denk.

[offtopic] Dat krijg ik ook als ik aan volwassen mannen met een luier aan denk, maarja, de wereld is nou eenmaal gek! [/offtopic]

Blijkt dat van die verhalen net als met dat weblog de helft is verzonnen door de media, niet alles voor zoete koek aannemen dus wat je leest!
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor DiaperBoy » 30 aug 2005 09:06

maestro schreef:
DiaperBoy schreef:Ik persoonlijk krijg gelijk een nare smaak in mijn mond als ik aan deze combinatie denk.

[offtopic] Dat krijg ik ook als ik aan volwassen mannen met een luier aan denk, maarja, de wereld is nou eenmaal gek! [/offtopic]

Das niet zo vreemd als je alleen maar binnen je eigen bekrompen wereldje durft te kijken en om die reden andere mensen veroordeeld om iets waar je niets van snapt. Heb je ook nog argumenten waarom je deze discussie die algemeen was, ineens persoonlijk maakt. Ik dacht dat we hier met respect met elkaar om gingen maar blijkbaar denk jij daar anders over.

Ik heb gezegd dat ik een rare smaak in mijn mond krijg omdat ik er veel negatiefs over hoor, veel geweld, veel onnodige doden, veel leed en verdriet dat mensen word aangedaan omdat ze het niet een zijn met iemands geaardheid.

Heb jij dergelijke zaken ook met zo'n grote regelmaat in de media of waar dan ook gelezen, gezien, meegemaakt als het gaat om mij persoonlijk of AD's? Ik doe er niemand wat mee aan, ik ben er niemand mee tot last oftewel, ik ben gewoon ik zonder dat ik een ander ook maar een strobreed in de weg leg maar blijkbaar krijg jij daar dus een rare smaak van in je mond. Ben je waarschijnlijk net zo kortzichtig als degenen die mannen ophangen, vermoorden, beledigen, bedreigen etc etc als het gaat om de combinatie moslims en homoseksualiteit.

Wederom mijn vraag... als je dan toch iets probeerd bij te dragen aan een discussie, denk dan eerst even heel goed na of je iets kunt onderbouwen en of het ook echt een meerwaarde heeft want domweg iets roepen kan elk klein kind nog wel!
DiaperBoy
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor BMW » 30 aug 2005 16:31

DiaperBoy schreef: want domweg iets roepen kan elk klein kind nog wel!

Daar kunnen we allemaal wel een beeld bij scheppen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor DiaperBoy » 30 aug 2005 17:27

BMW schreef:
DiaperBoy schreef: want domweg iets roepen kan elk klein kind nog wel!

Daar kunnen we allemaal wel een beeld bij scheppen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik snap hem niet maar dat zal wel aan mij liggen! :? :? :? :? :?
DiaperBoy
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor BMW » 31 aug 2005 09:46

denk ook dat het aan jou ligt 8)
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luier homo » 11 sep 2005 20:35

als die islamieten homo sexualiteit niet accepteren rotten ze maar gauw op, maar ik moet er ook bijzeggen dat bij ons op de veluwe christenen zijn die geen haar beter zijn.
door de religie is er haat tegen homo lesbi en mesne met autistiche aandoeningen daarom heb ik als zoveel homo als iemand met een autistiche stoornis een grote goddienst hater. Maar letop dit geld niet voor de gematigen christenen islamieten of andere soort goddienst.
luier homo

Berichtdoor BMW » 13 sep 2005 09:17

luier homo schreef:bij ons op de veluwe christenen zijn die geen haar beter zijn. door de religie is er haat tegen homo lesbi en mesne met autistiche aandoeningen.

Ik vind dat nogal erg zwart-wit gesteld. Dat er vanuit religie op een bepaalde manier over homo en lesbi wordt gedacht, oke. Maar haten? En dan ook tegen mensen die autistisch zijn? Verklaar je nader zou ik zeggen.
Ik ben erg benieuwd wie je nou precies bedoeld bij ons op de Veluwe.
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 23 sep 2005 04:29

Hij is ingeslapen...
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor The » 28 sep 2005 01:30

Een van mijn kennissen, valt altijd op allochtonen, en is vele malen beduvelt en beroofd.

ik bedoel daarbij niet de westers georionteerde allochtonen, zoals engelsen of italianen, spanjaarden enz.....(ik merk dat jullie dat altijd als argument gebruiken om het woord "allochtoon" te ontkrachten).
Met westers georionteerde zijn geen problemen mee, daar die eenzelfde levenswijze hebben, als de gemiddelde outochtoon en zij zitten niet onder de het juk van een achterlijk primitief geloof, die moord en doodslag predikt.

De allochtoon, met arabische inslag, vooral uit het primitieve berber gebied, zijn er veel problemen mee, omdat zij elke westerse levenswijze veroordelen, dus ook de homolevenswijze.

Om die reden kan ik nooit een arabier, moslim vertrouwen, omdat zij de opdracht hebben om in de toekomst het vrije westen met list en bedrog te gaan overheersen. Zij zien dat als een missie.
Het is het zelfde als de vroegere missies van de christenen, naar de diverse ontwikkelingslanden enz...die ze ook gingen overheersen.

Daarom kan ik nooit onbevangen reageren op een moslim, als die zogenaamd aardig mij groet of kontakt probeert te maken.
Ik heb altijd in mijn achterhoofd, zitten, dat zij, gevoed door de imam, de opdracht, als een missie proberen uit te voeren, om een westerling, om te turnen naar de islam, en als dat niet goedschiks lukt, krijg je problemen.

Ik kan hier maar niet overheen stappen en zal dan mijn eventuwele moslimvriendje, altijd met enige argwaan tegemoet treden.
Zo kan ik niet met een vriendje omgaan, want ik wil me volledig bij hem op mijn gemak voelen, en dat heb ik nooit bij een moslim, want ik weet nooit zeker wat er achter steekt, daar zij vanuit hun geloof, aan de wetten moeten houden, die zegt dat zij de (ongelovige)westerling zo veel mogelijk moeten uitbuiten.

Zij (de moslim), zijn ook bang voor de straf van Allah, als ze eens echte liefde voor een westerling zouden hebben, dus dat kan niet en daarom moet er iets tegenover staan, zoals geldelijk gewin, of uitbuiting van de westerling, dan is er namelijk geen echte liefde getoont t.o. de ongelovige westerling, en dan hebben zij hun dwaling, (sex of liefde met een man) afgekocht, door geld te ontvangen, al hebben ze dat gestolen, (maar dat maakt niet uit), het bewijs aan Allah hebben ze daarmee gelevert, dat zij dan niet echt van die westerse man gehouden hebben, dus dan ben je ook geen homo, dus dan keurt Allah dat goed en is ook de familie-eer daarmee gered.

Daarom heb je altijd problemen in de omgang met de moslimvriend.

Met een westerse vriend heb je meestal geen problemen, daar zij niet met schuldgevelens rond lopen als zij eens met een man gegaan zijn, dus hoeven zich niet te reinigen in de ogen van God of Allah, door hun partner een poot uit te draaien, dus de westerse vriend kan gewoon oprecht liefhebben, naar een andere man, zonder schuldgevoelens.

Dan kan je wel zeggen dat het christelijk geloof het ook vebiedt, maar wie luistert nog naar de pastoor, en gaat zijn partner, beroven? als bewijs voor God, dat zij geen echte liefde mee bedreven hebben, want dat is nou het gebod, het bedrijven van liefde met een partner van het eigen geslacht.
En dat moet in de ogen ven God of Allah, beboet worden en die boete kan je afkopen door middel van het het laten betalen door je partner, wan dan was het geen liefde , naar je parner toe geweest, want betaalde liefde is geen echte liefde, dus dan heb je niets strafbaars voor God/Allah gedaan.

Maar de moslim, volgt blindelings de Imam, met zijn moord en doodslag prediking, omdat de moslim zonder enige kritiek gelovig zijn.

Daarom kan ik nooit hetzelfde vertrouwensgevoel hebben bij een gelovige moslim, als bij een gewone gemiddelde westerse vriend.

P.s. een zwaar christelijk persoon, als gereformeerden of de zwarte kousenkerk, vindt ik even erg, maar die zij echt in de minderheid.

Moslims zijn allemaal streng gelovig, dus er valt niet mee te leven in goed onbevangen vertrouwen.

Dat is dus mijn antwoord op de vraag in deze topic.
The
Expert
Expert

Berichtdoor The » 28 sep 2005 02:22

BMW schreef:
luier homo schreef:bij ons op de veluwe christenen zijn die geen haar beter zijn. door de religie is er haat tegen homo lesbi en mesne met autistiche aandoeningen.

Ik vind dat nogal erg zwart-wit gesteld. Dat er vanuit religie op een bepaalde manier over homo en lesbi wordt gedacht, oke. Maar haten? En dan ook tegen mensen die autistisch zijn? Verklaar je nader zou ik zeggen.
Ik ben erg benieuwd wie je nou precies bedoeld bij ons op de Veluwe.

Alle geloven zijn tegen homosexualiteit, omdat er geen kinderen uit voort komen, en dat is het enige doel voor de geloven, want van sex mag je niet genieten, alléén als er een kind uit komt.

Dat is omdat elk geloof zijn "menschenscharen " zo talrijk mogelijk wil hebben, want dat staat in de bijbel en de koran, en homo's werken dat juist tegen.

Dus als er bij de christenen(honden)volk (volgens de moslim) te groot gaat worden, voelen de islamieten zich bedreigd dus die prediken dat van alle sex, kinderen uit moet voort komen, zodat hun volk dan weer de christenen en ongelovigen kan overheersen.
Andersom doen de christenen precies hetzelfde, ook om te kunnen overheersen.

Dus homosexualiteit is een grote bedreiging voor die geloven, daar die niet meedoen aan het talrijk maken van hun gelovige volk.

Het nadelige effect van al die kinderfokkerij door alle geloofsrichtingen, dat de aarde er aan kapot gaat, door de overbevolking en de vervuiling, want die gelovigen zijn zo dom en zelfzuchtig, dat zij niet in evenwicht met de natuur leven, maar alleen naar het gebod luisteren, "gaat en vermenigvuldigd U en overheers de aarde" nou dat nemen zij dus letterlijk op uit de bijbel en de koran.
Maar ze vergeten dat tegen de "einde der tijden" de aarde zal vergaan aan haat en nijd, vervuiling, zondvloeden, vuur en vlam, oorlogen, enz... staat ook allemaal in de heilige boeken, en dat is dus het gevolg van de fout dat de geloven denken dat zij tegen de natuur in kan gaan door de aarde, ongelimiteerd te overbevolken, met de gevolgen van dien, zoals hierboven, omdat de mens niet meer in evenwicht met de natuur leeft en de aarde uitput, zodat het klimaat onleefbaar wordt voor de mensensoort.
Daar wordt door de paus/bischoppen en de imams helemaal geen aandacht aan besteed.

De homo is er niet voor niets en echt geen ziekte, het is een onderdeel van de natuurlijke regulering van de mensheid in zijn aantallen, om in evenwicht met de aardse natuur te blijven, als zij wereldwijd erkent worden, komt er pas vrede, en weer leefruimte, genoeg grondstoffen en natuurlijk, ( dus niet fabrieksmatig) genoeg eten voor iedereen.

In een auto zit toch ook een rem? anders gaat het mis, waarom op de mensenscharen dan niet?
Geen enkel gegeven of leven in de natuur kan ongelimiteerd doorgaan, met vermenigvuldigen, dat gaat altijd ten koste van iets anders, dat is gewoon het evenwichtsprincipe van de natuur.

Gelovigen haten de wetenschap en hebben al heel wat wetenschappers vermoord!. omdat zij denken dat God alles wel zal regelen, daarmee tonen de gelovige mensen helemaal geen verantwoordelijkheid, voor hun daden.

Nou ik kan je vertellen dat God dan dus ook de homo geschapen zal hebben, juist om het evenwicht te regelen.
Maar de gelovigen houden zich daar niet aan en vermoorden de homos, dus daarmee de natuurlijke rem op de overbevoking, wat noodzakelijk is voor de evenwicht met de mens in de natuur, de indianen deden dat zo goed, maar dat volk is helaas ook al uitgemoord.

Maar de mensheid negeert de natuurlijke rem op de overbevloking (de homo), met als gevolg dat de aarde ten onder zal gaan aan de rampen die voorspelt staan in diezelfde heilige boeken, je ziet nu al de verschijnselen.
The
Expert
Expert

Berichtdoor BMW » 29 sep 2005 16:24

Ik vind je post erg agressief naar de gelovigen. :? Ik ben zelf christen en bi. Ik ervaar zeker problemen vanuit mijn geloof ten aanzien van mijn gevoel. En dan bedoel ik problemen met mezelf en niet met meningen en interpretaties van anderen.
Maar het is absoluut een foute voorstelling van zaken zoals je de geloven hier voorstelt. Over vooroordelen gesproken.
Ik wil dan ook verder niet inhoudelijk op de verschillende soms kwetsende delen van je post ingaan.
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 02 okt 2005 17:15

BMW schreef:Ik vind je post erg agressief naar de gelovigen. :? Ik ben zelf christen en bi. Ik ervaar zeker problemen vanuit mijn geloof ten aanzien van mijn gevoel. En dan bedoel ik problemen met mezelf en niet met meningen en interpretaties van anderen.
Maar het is absoluut een foute voorstelling van zaken zoals je de geloven hier voorstelt. Over vooroordelen gesproken.
Ik wil dan ook verder niet inhoudelijk op de verschillende soms kwetsende delen van je post ingaan.

Waarom zijn die geloven tegen homo's dan?
Noem eens een reden waarom zij de zo bedreigend vinden voor het gezin?
Zijn ze zo bang dat de mensheid uit zal sterven? ook zo'n belachelijk argument, alsof iedere hetero, akuut homo wordt, als de kerk er niet tegen zou zijn.

Het is meer procentuweel, dan dat een ieder homo zal worden.
Daarbij is het de eigen verantwoordelijkheid ven de mens, als ze zich homo voelen, en gevoelens kan je niet verloochenen.
En waarom moet de homo, dan in celibaat leven en extra offers in hun leven opbrengen door zich te distanceren van de daad?
En kan de hetero gewoon hun gang gaan, zonder dat zij zich hoeven beperken?
Dus de homo's mogen niet van God, tewijl God ze toch ook geschapen hebben, en de hetero mag wel van God, omdat die de taak hebben om kinderen te fokken, ook al is er geen plaats en kans op een menselijk leven op de aarde, nou dan is dat een stomme afschuwelijke God!!

Een goede God zorgt dat ALLE mensen op aarde een menswaardig bestaan hebben, dus die zorgt voor het evenwicht, zodat alle mensen te eten en goede woonruimte hebben, ea dat kan alléén maar als de verhouding van de mensenscharen met de ruimte en milieu en voedsel op aarde in evenwicht zijn met elkaar.

En jullie kerkelijke uitbuiters houden zich niet aan die wetten :!: :!: :!:
Daarom gaan die rampen gebeuren die in jullie eigen heilige boeken staan en gaan er aan voorbij dat het een waarschuwing van God is, dus het is nog te voorkomen, als de mensheid zich bekeerd, en dan wordt er NIET mee bedoelt, het bekeren naar de geboden die de kerkleiders zelf verzonnen hebben om het volk te onderdrukken, maar de bekering naar een levenswijze in evenwicht met de natuur, zonder de aarde uit te putten door middel van overbevolking!!

En dat is mijn heilige overtuiging en DAAR valt bij mij niet over te discusieren, krijg je eens het koekje van je eigen deeg!!
The
Expert
Expert

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Religie