sauna
70 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
tim27 schreef:Anonymous schreef:Bactierien gaan niet dood door de hitte van een stoomsauna (turksbad). Integendeel, het turksstoombad is de ideale plek om Hepatitus op te lopen..
En hepatitis is volgens jou een bacterie? Het klinkt alsof je er veel verstand van hebt, maar het is toch echt een virus.
En hoe wilde je hepatitis oplopen in een stoombad? Natuurlijk als je met iemand gaat neuken zonder condoom ofzo. Maar nee... het risico is echt niet hoger in een stoombad dan in de bus
In de bus?
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Je kan heus wel tal van bacterien der oplopen hoor, denk maar aan eczeem en bacterien die bv je maagslijmvlies aantasten
Die laatste kan je oplopen als je bv water uit het bubbelbad binnenkrijgt en dat hoeven geen slokken te zijn nee.
Die laatste kan je oplopen als je bv water uit het bubbelbad binnenkrijgt en dat hoeven geen slokken te zijn nee.
-

Vincent - Wegwijs

Pff, overal zweven bacteriën rond. Zelfs in je bed dat je net verschoont hebt. Dus als het om bacteriën en daardoor ziektes oplopen gaat, ach, die kan je overal krijgen. Alleen, zijn er natuurlijk plaatsen waar het risico om iets op te lopen groter is. Tja, aan ieder de keus om dat op te zoeken of niet.
.
-

Secret - Ontdekkend

luco schreef:Maar wat loop je dan in en bus op
Dat bedoel ik: in de bus loop je ook niks op, net als in de sauna. Enige waar je in de bus risico op loopt is een verkoudheid/griep... in de sauna is die kans net zo groot
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:luco schreef:Maar wat loop je dan in en bus op
Dat bedoel ik: in de bus loop je ook niks op, net als in de sauna. Enige waar je in de bus risico op loopt is een verkoudheid/griep... in de sauna is die kans net zo groot
Als je echt denkt dat je in de sauna niks op kan lopen dan heb je gewoon paardenkleppen op!!
-

Vincent - Wegwijs

Vincent schreef:
Als je echt denkt dat je in de sauna niks op kan lopen dan heb je gewoon paardenkleppen op!!
Ik zei in een eerdere reactie ook niet dat je er niets kunt oplopen. Natuurlijk kan dat wel, maar als je geen onveilige seks hebt zal dat niet gebeuren. Je ademt heus geen Hepatitis B of HIV in als je zo'n stoomcabine inloopt
-

tim27 - Ontdekkend

Toch wel raar dat er gelijk aan HIV en hepatitis gedacht wordt, alsof dat de enige SOA's zijn!!! http://www.soa.nl
-

Vincent - Wegwijs

Vincent schreef:Toch wel raar dat er gelijk aan HIV en hepatitis gedacht wordt, alsof dat de enige SOA's zijn!!! http://www.soa.nl
Ik noem ze even als bekende voorbeelden. Noem eens een voorbeeld van een soa die je zomaar kunt oplopen als je een gaysauna instapt en géén onveilige seks hebt (ik blijf erbij: lang niet iedereen heeft sex in de gaysauna)...
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:Vincent schreef:Toch wel raar dat er gelijk aan HIV en hepatitis gedacht wordt, alsof dat de enige SOA's zijn!!! http://www.soa.nl
Ik noem ze even als bekende voorbeelden. Noem eens een voorbeeld van een soa die je zomaar kunt oplopen als je een gaysauna instapt en géén onveilige seks hebt (ik blijf erbij: lang niet iedereen heeft sex in de gaysauna)...
Wat dacht je van schaamluis ?
-

Vincent - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan