weet niet hoe ik het moet vertellen!!!
5 berichten
• Pagina 1 van 1
ik ben een 17 jaar en heb nu een superleuke jongen leren kenne
maar ik ben nog niet out en ik wil het bes wel graag maar ben bang dat mijn ouders dom reageren kan iemadn me helpen???
xxx ...........
maar ik ben nog niet out en ik wil het bes wel graag maar ben bang dat mijn ouders dom reageren kan iemadn me helpen???
xxx ...........
heeey allemaal.....
hoe is het met jullie?
met mij alles goed...
ben 17 jaar en ben er na een tijdje achter dat ik bi of ho ben hoop dat hier leuke leeftijdsgenoten zijn mocht je meer willen weten over mij stuur een mailtjuh en wie weet......
hoe is het met jullie?
met mij alles goed...
ben 17 jaar en ben er na een tijdje achter dat ik bi of ho ben hoop dat hier leuke leeftijdsgenoten zijn mocht je meer willen weten over mij stuur een mailtjuh en wie weet......
- justaboy17
- Newbie

hoi,
Ik ben zelf pas net uit de kast gekomen.
Daarvoor ben ik net verleifd geworden op een jonge.
Die inge weet het niet.
Als je het eerst aan je ouders verteld dan is het makkelijker (of aan vrienden deed ik ook) die kunnen helpen met dit soort dingen.
Als ik jou was zou ik het eerst aan iemand vertellen die die jonge ken en meschien kan die vriend(in) van hem je wel helpen.
Ik ben zelf pas net uit de kast gekomen.
Daarvoor ben ik net verleifd geworden op een jonge.
Die inge weet het niet.
Als je het eerst aan je ouders verteld dan is het makkelijker (of aan vrienden deed ik ook) die kunnen helpen met dit soort dingen.
Als ik jou was zou ik het eerst aan iemand vertellen die die jonge ken en meschien kan die vriend(in) van hem je wel helpen.
heeey
ik ben ook net out, mijn ouders kunnen het niet accepteren.
ik hoop dat jij meer succes hebt.
groeten randolf
ik ben ook net out, mijn ouders kunnen het niet accepteren.
ik hoop dat jij meer succes hebt.
groeten randolf
- Randolf_Gay
- Newbie

justaboy17 schreef:ik ben een 17 jaar en heb nu een superleuke jongen leren kenne![]()
xxx ...........
Heb je een reden om aan te nemen dat je ouders "dom" reageren?
-

luco - Post Lord

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast