vreemd verlangen
2 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo iedereen,
Ben een man van 38,en heb al jaren een hetero sexleven.
Sinds een paar maanden heb ik een vreemd verlangen.voel me heel erg aangetrokken tot een mannelijk lichaam.
bij het zien van mannelijk naakt werd ik heel erg opgewonden.heb dit nooit eerder ervaren.heb ook nog nooit sex gehad met een man.maar alleen al aan denken maakt me ongelofelijk geil.ik ben single en lig goed in de markt bij vrouwen.ik geniet nog steeds super van sex met een vrouw. kan ik stellen dat ik Bi ben?
het is een raar maar prettig gevoel.ben echt Bi schierig
en zou het willen ontdekken hoe het gaat met een man.
maar heb totaal geen ervaring en weet niet hoe ik die stap moet zetten.iemand raad voor deze Bi schierige jongen?
Ben een man van 38,en heb al jaren een hetero sexleven.
Sinds een paar maanden heb ik een vreemd verlangen.voel me heel erg aangetrokken tot een mannelijk lichaam.
bij het zien van mannelijk naakt werd ik heel erg opgewonden.heb dit nooit eerder ervaren.heb ook nog nooit sex gehad met een man.maar alleen al aan denken maakt me ongelofelijk geil.ik ben single en lig goed in de markt bij vrouwen.ik geniet nog steeds super van sex met een vrouw. kan ik stellen dat ik Bi ben?
het is een raar maar prettig gevoel.ben echt Bi schierig
en zou het willen ontdekken hoe het gaat met een man.
maar heb totaal geen ervaring en weet niet hoe ik die stap moet zetten.iemand raad voor deze Bi schierige jongen?
- scoop
- Newbie

Willen experimenteren met een jongen of man is natuurlijk iets heel anders dan verliefd kunnen worden op een man. Ik zou het zelf niet direct bi noemen. Plaats een oproepje hier op de site of elders, en probeer het eens? Op die manier kun je later wellicht wat makkelijker bedenken wat je nu bent 
- boyboy92
- Newbie

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast