underwear party
11 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo,
z
weet iemand of ergens underwearparty wordt gehouden?het lijkt mij supergeil om al die mooie mannen in string boxer jocks te mogen ontmoeten,ipv gelijk naakt.forums of chat lijkt mij ook gaaf om het een en ander uit te wisselen.site op internet is ook van harte welkom,
als mensen interesse hebben mag je mij gerust mailen
tot gauw
z
weet iemand of ergens underwearparty wordt gehouden?het lijkt mij supergeil om al die mooie mannen in string boxer jocks te mogen ontmoeten,ipv gelijk naakt.forums of chat lijkt mij ook gaaf om het een en ander uit te wisselen.site op internet is ook van harte welkom,
als mensen interesse hebben mag je mij gerust mailen
tot gauw
ik ben een jongen van 27jaar ,ik ben dol op strings en tanga,zijn er ook mannen die van deze fenomeen houden mail me aub niet boven 35 jaar
- string27
- Aftastend

Er zijn vele underwear-parties. Bijna iedere stad heeft minimaal één wekelijkse avond. In Amsterdam is er bijvoorbeeld iedere maandag een underwear-party in de Same Place.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

hallo,
zijn er zo weinig mensen die het geil vinden om lekker van elkaar te genieten als ze schaars gekleed ben,
ik heb me suf gezocht op google maar echte underwearparty pics zijn bijna niet te vinden
kunnen mensen hier mij een handje helpen?
zijn er zo weinig mensen die het geil vinden om lekker van elkaar te genieten als ze schaars gekleed ben,
ik heb me suf gezocht op google maar echte underwearparty pics zijn bijna niet te vinden
kunnen mensen hier mij een handje helpen?
ik ben een jongen van 27jaar ,ik ben dol op strings en tanga,zijn er ook mannen die van deze fenomeen houden mail me aub niet boven 35 jaar
- string27
- Aftastend

Op de site DIGIGOP.NL zag ik laatst in de agenda staan dat er wekelijks een underwearparty is in het vagevuur in eindhoven. Iedere woensdagmiddag omstreeks 13:00 uur begint dat. Ben zelf ook benieuwd, daar nog nooit geweest. Mocht iemand ervaringen hebben met deze tent, dan hoor ik dat graag!
- zaadlover
- Newbie

Idd, ook hiero een undie-lover en idd, de meeste kerels willen direct uit de (onder)broek terwijl ik dat juist zo ontzettend geil vind!
In San Fransisco worden underwear parties gehouden. Deze ken ik van dudesnude.com:
http://www.guspresents.com/monthly-spec ... nderworld/
Maar google ook eens op filmpjes van guys go grazy. Ook hier best veel undiesport!
In San Fransisco worden underwear parties gehouden. Deze ken ik van dudesnude.com:
http://www.guspresents.com/monthly-spec ... nderworld/
Maar google ook eens op filmpjes van guys go grazy. Ook hier best veel undiesport!
-

Talldutch - Ontdekkend

11 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex