Algemene Forumregels versie 08.07
3 berichten
• Pagina 1 van 1
De volgende soorten berichten zijn reden voor onmiddellijke verwijdering van het bericht en levert bij herhaling een ban op. Andere ongepaste berichten dan die hieronder worden opgesomd, kunnen eveneens oorzaak zijn van verwijdering en/of ban:
Voor het dating forum gelden extra regels; deze zijn te vinden op dating-regels-eerst-lezen-voordat-je-post-t1575.html
Tenslotte
Alle regels worden toegepast naar eigen inzien van de moderators, indien je het met een beslissing niet eens bent dien je dit aan te kaarten via PM
We proberen dit forum netjes en spam vrij te houden, dit naar het beste vermogen van het moderator team. Mocht er toch een bericht tussendoor glippen die deze regels overtreed kan je dit altijd melden via PM
Voor het dating forum gelden extra regels; deze zijn te vinden op dating-regels-eerst-lezen-voordat-je-post-t1575.html
Tenslotte
Alle regels worden toegepast naar eigen inzien van de moderators, indien je het met een beslissing niet eens bent dien je dit aan te kaarten via PM
We proberen dit forum netjes en spam vrij te houden, dit naar het beste vermogen van het moderator team. Mocht er toch een bericht tussendoor glippen die deze regels overtreed kan je dit altijd melden via PM
-

Steve - Moderator

Jamie schreef:Beste nieuwkomers, ik hoop dat jullie allemaal heel veel plezier hebben hier maar lees de gebruiksvoorwaarden even voor je post.
Dating dus bij dating alsjeblieft.
Jamie.
Mod.
Ik quote mijzelf even.
Ik ben het helemaal zat
Dating is dating
Ik ga niet meer waarschuwen, post gelijk weg en bij een herhaling volgt een ban!
~Jamie
-

Jamie - Moderator

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen