Het is nu 08 feb 2012 19:58

Ik heb het gevoel dat me baas een oogje op me heeft.....

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor KinKy » 02 sep 2010 00:14

na jouw verhaal gelezen te hebben
volgde dat van Pianoman, en vond 't niet meer gepast
maar de humor blijft.............
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Steve » 02 sep 2010 19:01

@Pianoman => sterkte met je dip!

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Pianoman » 03 sep 2010 17:48

Steve schreef:@Pianoman => sterkte met je dip!

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl

Dankje Steve. :wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Vaantje26 » 11 feb 2011 11:04

Ik heb nu ook dat me nu voormalig baas op mij foeterd als het te dicht in de gay onderwerp terecht komt tijdens gesprekken, hij is erg gevoelig met dat merk ik wel, maar hij scheld en tiert en maakt me zwart en schuift alle dingen op mij af, waardoor ik kwaad en knettergek wordt van dat mens :S Maar hij wil nog steeds dat ik zo nu en dan langskom op zijn kantoor :S, hoe kan ik hem laten merken dat ik liever niks meer van`m wil weten, k`heb het nu wel gehad met hem, ik draai zelf helemaal door van hem, ik heb soms gewoon de gedachte om maar ergens anders te gaan werken, waar ik hem niet meer kan zien en spreken, vind ik ook beter zo pffff,
als hij dan maar niet kwaad wordt, want ik weet hoe hij inmekaar zit :S niet leuk meer

Ik wordt er zelf ook niet vrolijker van, terwijl die altijd zegt zoek`t positieve op :S
Vaantje26
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Pianoman » 27 feb 2011 14:34

Ik ben inmiddels alweer een aantal weken terug bij mijn werkgever waar ik weg was gegaan, ze wouden me graag terug hebben en ik besloot om als een volwassen mens er mee om te gaan, en als ik het toch te moeilijk vindt om mijn werkleider te zien ga ik hem negeren voor een aantal weken, dan ontwijk ik hem gewoon maar dat moet ik geen weken lang doen want anders zoekt hij mij wel op, wat laatst ook het geval was, ik had hem bijna 4 weken ontweken maar opeens stond hij achter mij om een praatje te maken.

Maar ik merk wel dat mijn gevoelens voor hem steeds minder worden, want soms zie ik een kant van hem wat mij afstoot en dat maakt het voor mij weer gemakkelijker om er mee om te gaan.

Ik hoop dat er een tijd komt dan ik weer gewoon normaal tegen hem kan doen zonder hem een aantal weken te negeren, en er maar het beste van moet maken nu ik duidelijk weet dat hij toch niks voor mij voelt.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Liefde