Zak schudden
15 berichten
• Pagina 1 van 1
Bij gasten die rukken, schudt de zak soms op hetzelfde tempo mee: een van de geilste dingen die ik ken. Ik ben heel zakgericht.
Vindt je dat ook geil of kijk je daar nooit naar?
Vindt je het geil als je eigen zak onder het rukken op hetzelfde tempo meeschudt? Of wil je niet dat je zak meeschudt en heb je de neiging hem stevig vast te houden?
Heb je de indruk dat bij niet-besneden jongens de zak beter schudt dan bij besneden jongens?
Vindt je dat ook geil of kijk je daar nooit naar?
Vindt je het geil als je eigen zak onder het rukken op hetzelfde tempo meeschudt? Of wil je niet dat je zak meeschudt en heb je de neiging hem stevig vast te houden?
Heb je de indruk dat bij niet-besneden jongens de zak beter schudt dan bij besneden jongens?
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

KinKy schreef:klinkt alsof je er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan hebt
maar jou kennende heb je er absoluut overtuigend bewijs voor, al dan niet wetenschappelijk......
Het is een onderwerp dat ik altijd wetenschappelijk bestudeer. Nog interessanter is het bij neukers, vooral als twee gasten neuken en je de top zijn stoten ziet doorzinderen in de bottom zijn ballen. Ik bekijk de zakies goed, vooral op dit gebied.
-

Bink - Post Lord

Om te beginnen een gast die zijn zak vasthoudt alsof hij bang is dat hij teveel gaat schudden:
http://malemotion.com/video/bench-pressing-the-meat.308
http://malemotion.com/video/bench-pressing-the-meat.308
-

Bink - Post Lord

Ja, Samcock, een zak vind ik ook heerlijk. Er zijn twee dingen die gasten blijkbaar volstrekt bijkomstig en oninteressant vinden: hun zak en hun prostaat. Over hun lul kom je meteen alles en nog veel meer te weten. Maar vraag hun niets over hun zak of hun prostaat. Ooit vroeg een gast me wat een zak is. Toen ik zei "ballen", zei hij "Ach ja, ballen" alsof hij niet wist waar die hingen.
Ik vind een zak heel interessant. Kan er best de hele dag aan snuffelen. Jullie zakken interesseren me, jongens. Schrijf er wat over. Je zal zien dat er geen enkele reactie komt. Daar hebben ze nog geen minuut aan gedacht. Een zak, heb ik een zak? Shame on you.
Ooit zag ik de ballen van een gast in zijn zak bewegen. Die ballen leken nogal nerveus. Alsof ze permanent in de zak omwentelden. Nog fascinerender dan de eerste baby-stuiptrekkingen in de moederbuik. Het leken wel planeten die hun omwenteling om de zon mieken.
Ik kan de mijne niet echt lang hard schudden. Misschien daarom dat gasten die ze echt kunnen schudden, me zo fascineren.
Ik vind een zak heel interessant. Kan er best de hele dag aan snuffelen. Jullie zakken interesseren me, jongens. Schrijf er wat over. Je zal zien dat er geen enkele reactie komt. Daar hebben ze nog geen minuut aan gedacht. Een zak, heb ik een zak? Shame on you.
Ooit zag ik de ballen van een gast in zijn zak bewegen. Die ballen leken nogal nerveus. Alsof ze permanent in de zak omwentelden. Nog fascinerender dan de eerste baby-stuiptrekkingen in de moederbuik. Het leken wel planeten die hun omwenteling om de zon mieken.
Ik kan de mijne niet echt lang hard schudden. Misschien daarom dat gasten die ze echt kunnen schudden, me zo fascineren.
-

Bink - Post Lord

samcock schreef:Bink ik ben echt een liefhebber van ballen en hou van een goed gevulde zak waar je de ballen goed in ziet zitten en ik wordt heet van schuddende ballen
+1
en de mijne worden wel eens goed beet gegrepen
-

Joost1991 - Aftastend

Zo'n broekje zoals op je avatar lijkt me een lekker stuk om in te bijten. Ik bijt niet graag op bloot vel, maar 'k heb wel al gasten gebeten in hun fietsbroekje. Ook sommige onderbroeken lenen zich daar prima toe. Je moet natuurlijk wat water hebben. Anders wordt het snel te droog. Het is zelfs best het broekje eerst wat nat te maken. Dat bijt het best.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Zo'n broekje zoals op je avatar lijkt me een lekker stuk om in te bijten. Ik bijt niet graag op bloot vel, maar 'k heb wel al gasten gebeten in hun fietsbroekje. Ook sommige onderbroeken lenen zich daar prima toe.
Zolang je maar niet in m'n nootjes bijt !!! want die zijn daar véél te gevoelig voot !!!
-

Joost1991 - Aftastend

Ik vind het heerlijk als m'n zak schud, of die van een ander. Het liefst hangen ze nog een beetje zodat ze op en neer gaan 

- JongGeleerd
- Newbie

Hebben jullie al de zak van een gast bekeken die koordspringt, terwijl hij nog net niet stijf staat? Ik moet toegeven dat ik van naakt koordspringen meestal een stijve krijg. Dat komt door het wippen van het (de?) tuigage.
-

Bink - Post Lord

15 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex