Scheren
31 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ooit eens gedaan toen ik jonger was (18/19), voelde geil maar de lol was er snel af door de jeuk. Geen succes voor mij.
Tegenwoordig vind ik het een afknapper, vooral omdat het onnatuurlijk is. Te veel schaamhaar daarentegen bevalt me ook niet: fatsoenlijk getrimd geniet dus mijn voorkeur.
Tegenwoordig vind ik het een afknapper, vooral omdat het onnatuurlijk is. Te veel schaamhaar daarentegen bevalt me ook niet: fatsoenlijk getrimd geniet dus mijn voorkeur.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Timolinho schreef:Ff vraagje...
Wie scheert er hier z'n schaamhaar (helemaal) weg..?
-

superLouis - Wegwijs

Ik doe het weleens..
Maar ik krijg achteraf vaak ontzettend jeuk..
Iemand tips?
Iemand tips?
- Gezelligsamen
- Ontdekkend

Gezelligsamen schreef:Ik doe het weleens..
dat is bij mij ook zo ja
Iemand tips?
dat is een goeie vraag
-

superLouis - Wegwijs

Timolinho schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik zou het eens gaan uitproberen...
En ik ook.
Want balhaar vind ik eigenlijk heel vies
- Gezelligsamen
- Ontdekkend

Schaamhaar laat ik zitten, ballen en pik scheer ik wel. Hiervoor gebruik ik de Philips Bodygroom, een apparaatje waarmee je makkelijk en snel alle haren behalve die van je gezicht, wegscheert. Daarna smeer ik ballen en pik in met scheerschuim en ga ik er nog eens een keer met een scheermesje overheen. Resultaat = superglad. Na afloop van het douchen insmeren met een beetje créme of lotion zodat je geen last van huidiritatie krijgt. Ik doe dit 1 á 2 keer in de week zodat de boel er altijd netjes uit ziet.
-

bartjebarneveld - Expert

Ik scheer zowel mijn schaamhaar zover als mogelijk is, haren van mijn borstkas, onderbuik, benen, schouders. Alleen wel waar ik goed bij kan komen. En vanzelfsprekend voor mij ook mijn gezicht. Ik haat een baard. Had ik maar genoeg geld om het via laser te laten verwijderen. Helaas iedere dag weer opnieuw en wil dan wel zo glad mogelijk zijn. Ik heb gelukkig nergens last van jeuk of huidirritatie.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
- Femaleboy1964
- Aftastend

Ballen en reet OK, maar pubis alleen getrimd.
ChatNOT
Ik heb meer gehoord van tops dat ze liever een geschoren reet zien. Zoals Kuifje op zoek naar de Yedi vraag ik mij dan af waarom. Zie je het als een signaal dat de gast neukbaar is? Betekent het dat de gast bereid is tot onderwerping (geschoren is immers meestal een teken van onderwerping)? Glijdt het beter binnen? ...?
ChatNOT
Ik heb meer gehoord van tops dat ze liever een geschoren reet zien. Zoals Kuifje op zoek naar de Yedi vraag ik mij dan af waarom. Zie je het als een signaal dat de gast neukbaar is? Betekent het dat de gast bereid is tot onderwerping (geschoren is immers meestal een teken van onderwerping)? Glijdt het beter binnen? ...?
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ballen en reet OK, maar pubis alleen getrimd.
ChatNOT
Als een kontje glad geschoren is dan neem ik dat idd meestal als een signaal van neukbaarheid aan. Daarnaast vind ik het sowieso hygiënischer als het glad is daar en vind ik het ook veel geiler!
-

ChatNOT - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen