Het is nu 08 feb 2012 21:11

Is het mogelijk?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor kastbewoner » 26 maart 2009 18:20

Hallo iedereen
Ik ben nieuw hier en nog steeds in de kast eigenlijk half...soort van

Alleen ik zit de laaste tijd echt met een vraag in me hoofd
Wat voor relatie zou ik willen later? en of het mogelijk is
Eigenlijk zou ik gewoon een rustige relatie willen met een man
Ik zou echt de beste maatjes willen worden met die persoon
Een echte band opbouwen en echte liefde bedrijven niet gewoon seks...

Maar mijn vraag is .. is dat mogelijk?
Is het mogelijk om zo een persoon te vinden en een serieuze relatie te hebben
No offense maar ik zou echt geen vrouwelijke man willen want tja dat is voor mij gewoon een afknapper
En zelf ben ik ook niet echt vrouwelijk

Nou ik ben zelf ook niet echt fit alleen ben ik wel stevig gebouwt
Ben nog wel wat jong (18 jr)
Maar is dat mogelijk?
Op dit moment ben ik heel onzeker over mezelf maar ben ik er wel hard aan gaan werken
Ik ben al uit de kast gekomen bij me zus en beste vriendin :D

Alleen wouw ik toch aan jullie vragen sinds jullie meer ervaring hebben
Is het mogelijk?
kastbewoner
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 26 maart 2009 19:33

beste kastbewoner
ga rustig slapen
want 't is zeker mogelijk
en ik spreek uit ervaring
en met mij een heleboel homo's die allen een goeie relatie hebben
't is maar wat je er zelf van maakt
misschien zou je eens bij bijv exprezzo op hun site kunnen kijken
zijn allemaal jonge homo's want je bent zeker niet de enige
daar kun je met leeftijdsgenoten ervaringen uitwisselen waar je bijv op stap kunt, en dan niet de vrouwelijke homo's hoor maar gewone normale gasten zoals jou en ik
ik begrijp dat je onzeker bent, en dat gaat echt noiet zomaar over hoor maar zoals alles in 't leven moet je 't zelf ontdekken
met je vraag zit je verder wel goed hier op dit forum want we kunnen je zeker raad geven
maar wat je vraag betreft kun je gewoon verder met je leven
de ware kom je vanzelf tegen
alleen weten we niet wanneer en waar
maar dat is 't mooiste
't kan werkelijk overal
en laat dat moment maar gewoon op je pad komen
niet te geforceerd mee omgaan, want afdwingen kan je 't toch niet
en verder gewoon ontspannen gaan leven
want homo zijn is een onderdeel van jou
laat 't nooit de boventoon voeren
't gaat er om wie je bent, niet wat je bent

maar laat zo af en toe weten hoe 't je vergaat
succes met je mooie leven, en maak er wat van
dat ben je jezelf verplicht
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor kastbewoner » 27 maart 2009 00:23

Hey kinky
Dankjewel voor je reactie kvind het echt tof
En het heeft me wel geholpen om te realiseren dat het gewoon wel kan
Alleen om de ware te vinden zal ik wel 100% uit te kast moeten komen alleen... is dat een beetje moeilijk hahahah want ik heb nog niet echt homo vrienden ofzo en ben onzeker als de pest :|

En ik weet niet echt hoe ik mezelf moet mengen in de gay scene zeg maar mezelf kenbaar maken
Hoe hebben jullie dat gedaan?

ps. Je hebt gelijk het gaat er niet om wat je bent maar wie je bent
Dat vind ik echt een goeie :D
kastbewoner
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Dieb » 04 apr 2009 20:50

Ochochoch. Tuurlijk is dat wel mogelijk. Helaas spreek ik zelf ook niet uit ervaring. Ik denk dat onze situaties misschien wel op elkaar lijken. Ik ben ook een jongen van 18, ook half uit de kast. Iets verder dan jij denk ik, het aantal vrienden dat het weet bouwt steeds verder uit. Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties gehad. Maar toch nog niet de behoefte om het aan mijn ouders te vertellen.
Maar even over de vraag, ik vraag het mezelf ook vaak af. Maar ik denk zeker wel dat het bestaat. En ik denk eigenlijk ook niet dat je er te hard naar op zoek moet gaan, dan neem je misschien overhaaste beslissingen en eindig je met mannen die je misschien helemaal niet wil. Ik denk echt dat je het tegen moet komen, en dat je er niet naar moet jagen.
Maar je moet ook reëel blijven, want als je ''gewoon'' hetero zou zijn zou je die perfecte relatie waarschijnlijk ook nog niet hebben. Het kan soms gewoon lang duren voordat je ''de ware'' vindt, eigenlijk te lang. Maar vroeg of laat komt diegene op je pad hoor, daar geloof heiling in. En ik hoop er ook vooral op. Voor jou en voor mezelf. Want anders gaat dit leven nog erg lang duren en wordt het afzien.
Hou ons inderdaad een beetje op de hoogte, ik ben erg benieuwd. Misschien gaat het wel sneller dan dat je ook hebt durven hopen. You never know.

Ik wens je er in ieder geval erg veel succes mee, en een dikke kus.
Dieb
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Dieb » 05 apr 2009 01:32

Ik ben trouwens best wel benieuwd naar je. ;)
Niet fit, wel stevig gebouwd. Maar hoe ''stevig''? In de zin van heel veel kilo's of gewoon breed?
Ben benieuwd of ik op de een of andere manier aan je foto kan komen, om eens even te kijken.
Welteruste voor nu.
Dieb
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor jelle27 » 02 dec 2009 01:45

kort en kratig ja het is mogelijk :wink:
ik heb zelf een relatie gehad met iemand dat iets ouder was. 7 jaar lang waren we onafschijdelijk ondangs hij eerst geen vaste relatie wilde :D .helaas moest hij voor zen werk naar het buitenland en ik was te jong om mee te gaan.
moest ik het kunnen overdoen ging ik ondangs alles mee. ik mis hem nog iedere dag!!! miss daarom dat ik zo graag naar queer as folk kijk lol. herken er gewoon zoveel in! maar het kan! als dat stom werk er niet tgussenkwam waren we nu miss nog samen :?
jelle27
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 02 dec 2009 17:27

Ik ken diverse mannen die al eeuwen samenwonen en weinig problemen lijken te hebben. Ook ik wil ooit gewoon settelen met een kerel. We hebben allemaal op den duur rust nodig, ook in de seks- en relationele sfeer. ...om wat vastheid en zekerheid te krijgen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Pianoman » 27 aug 2010 20:36

Deze vraag heb ik me ook altijd afgevraagd of het echt mogelijk is om als homo een gewone normale monogame relatie aan te gaan net als hetero's, gewoon samen genieten van het leven en elkaars soulmates te zijn. 8)

Ik ben nu nog niet toe aan een relatie, maar dit is ook zeker wat ik zoek voor in de toekomst. :wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 27 aug 2010 20:52

Stort je in 't leven gozer
niet te afstandelijk, en uit de kast he
wees vooral wie je bent en wees daar nooit te onzeker over
't is uiteindelijk de de grootste vrees
de angst die men heeft
maar leef je leven en sta toe dat anderen in je leven komt dan kom je uiteindelijk je liefde tegen
bedenk dat niet de grootste vlam 't zal zijn, maar net die gast waar je in 1e instantie helemaal niet naar kijkt
hij zal je uiteindelijk meenemen op de vleugels van de relatie, waarmee 't sprookje begint!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 29 aug 2010 22:50

KinKy schreef:Stort je in 't leven gozer
niet te afstandelijk, en uit de kast he
wees vooral wie je bent en wees daar nooit te onzeker over
't is uiteindelijk de de grootste vrees
de angst die men heeft
maar leef je leven en sta toe dat anderen in je leven komt dan kom je uiteindelijk je liefde tegen
bedenk dat niet de grootste vlam 't zal zijn, maar net die gast waar je in 1e instantie helemaal niet naar kijkt

Ik ben het opzich wel met je eens wat je hier zegt, maar ik heb het er soms nog moeilijk mee om mezelf te zijn en gewoon uit de kast te komen als ik het weer tegen iemand moet zeggen dat ik homo ben, ik ben blij dat mijn familie en vrienden het weten, maar verder blijft het gewoon lastig vooral op het werk zou ik het niet zo 1,2,3 het tegen een collega durven zeggen, vooral als je weet dat er mensen zijn die soms rare opmerkingen maken tegen andere homo's op het werk.

Misschien moet ik maar eens naar een psygoloog om er nog beter mee om te gaan. :wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Samichan » 13 okt 2011 16:47

Ik ben zelf nu ook net 18 en ja ik denk wel dat het mogelijk is, verder heb ik er kwa mijn leeftijd nog geen ervaring mee maar ik denk wel dat het gewoon mogelijk is, mensen beginnen het steeds meer te zien als "normaal" en daarom maakt het ze ook niet heel erg veel uit.

Dus wat zou het probleem kunnen woorden :wink:
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde