Het is nu 24 mei 2012 18:04

waar sex?

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor mick34 » 29 aug 2010 14:42

Hoi,

Ik geen erv met mannen zou eens op een ongedwongen manier en vrij anoniem sex willen leren bedrijven met een man. Zijn er geen "hoeren" zo langs de weg/vaart zoals vrouwen zeg maar? Waar je dus anoniem op een zaterdagavond langs kunt gaan?

Gr Mick
mick34
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 29 aug 2010 19:27

in deze scene noemen ze dat "HOP" homo-ontmoetingsplaats
is vrij toegankelijk en gratis
je kiest wat je lekker vind( en die jou ook lekker vind) en gaat er mee aan de slag
anoniem en geen verplichtingen
verder wel respect houden en alles netjes opruimen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Skyhawk » 15 okt 2010 11:12

Ik zie zelf inderdaad ook geen reden waarom je direct op de payboys af zou stappen. Hun vak vindt absoluut afname, maar voel je niet bezwaard het eerst eens op de gratis wijze te proberen met je eigen onweerstaanbaarheid. Vent van 34, moet toch lukken.

Zoek bijvoorbeeld een leuke foto van jezelf uit en plaats hem op een profiel, zoals gay.nl of homo.nl, en kijk eens hoe je in de markt ligt. Bezoek een chatroom, zoals Bullchat.nl, chatboy.nl, gaychat.nl, noem maar op, en maak een gezellige babbel met leuke mannetjes, ruk je desnoods een beetje met hen af voor de cam.

Ontmoetingsplaatsen kan, maar vind ik meer gevorderde kost. Ik kom er wel eens, maar ik snap er werkelijk de ballen (niet) van. Zo simpel als de voorgaande spreker het beschrijft is het voor mij in ieder geval zeker niet, maar daar zal ik hem zelf wel eens wat nader over doorvragen, wellicht doe ik het gewoon helemaal fout of ben ik héél lelijk :wink:
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex