Het is nu 08 feb 2012 21:55

val op mannen en vrouwen, maar op aparte manier, help

Alles over coming out.

Berichtdoor haarlemsebttm » 27 aug 2010 02:27

nou bij mij is het ( misschien ) apart.
want ik val echt serieus op jongere meiden maar ook oudere mannen :oops:

bij dames ben ik "normaal", zoen ermee etc. dus echt een top zo gezegt haha :roll:

maar bij oudere mannen ben ik bottom.
laat me dan genadeloos door alle tops nemen.

heb nog nooit relatie gehad, maar het punt is,

met de dames kan ik gewoon openbaar alles doen.
maar als ik voor een top zoek, moet het allemaal discreet en voorzichtig.

en dat is irritant, want zit mee, als ik nou echt leuke vriendin krijg, zal ik gewoon met haar gaan.

maar als ik een vriend zou krijgen, moet ik uit de kast komen.

dus als iemand wat advies mogelijk kan geven, want opeens zeggen tegen iedereen, ben echt BI zal raar zijn. zit echt dilemma, want krijg telkens gevoel van, straks komt iemand erachter en ook de dames.

aaaa. iemand advies AUB :frusti:
haarlemsebttm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 27 aug 2010 02:33

De wereld steekt minder onvriendelijk in elkaar dan je misschien denkt, dus over een eventuele coming out zou ik me niet zo druk maken als ik in jouw schoenen stond. Bovendien val je blijkbaar op beide geslachten (natuurlijk op verschillende manieren), dus ben je misschien biseksueel, waardoor een coming out misschien minder problematisch wordt.

Wat ik me wel afvraag is of je misschien voornamelijk hetero bent maar op seksueel gebied alleen ook iets meer zoekt (en dus vindt bij oudere tops). Seksualiteit gaat over zowel romantische als seksuele gevoelens, dus over meer dan seks met oudere mannen.

Maar goed, niemand kan je vertellen wie je bent, dat moet je zelf uitzoeken. Zie het in ieder geval niet zo zwart-wit "als hetero of homo en niets er tussenin."
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast