Veel pijpen
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Samen met mijn vriend hebben we bloed laten afnemen voor onderzoek, namelijk willen we elkaar dagelijks 1 tot 2 keer pijpen en alles doorslikken. het bloedonderzoek was volledig in orde. Kan dit geen kwaad dat we elkaars zoveel pijpen. Mijn vriend spuit altijd zoveel zaad. Dit kan toch geen gevolg hebben voor de maag of zo.
Zijn zaad is zo heerlijk lekker. 
-

Spuiter19cm - Aftastend

Vanavond gaan we voor de 3 onvergetelijke pijp beurten per persoon met veel dik zaad
HMMMMM
-

Spuiter19cm - Aftastend

Zo'n "voorhuwelijks" vind ik zalig. Mijn vriendje en ik hadden er enkele. Gewoon zalig. Drinken aan zijn onbesmette bron om mijn onlesbare dorst te lessen.
Gezond sperma is onbeperkt drinkbaar en eetbaar en sperma is vooral onbeperkt spuitbaar en ejaculeerbaar zolang de voorraad strekt.
Gezond sperma is onbeperkt drinkbaar en eetbaar en sperma is vooral onbeperkt spuitbaar en ejaculeerbaar zolang de voorraad strekt.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Gisteren avond hebben we elkaars goed maar ook goed, elkaars dik zaad letterlijk als dessert genomen. Meermaals gisteren avond elkaars gepijpt. Het was een heerlijke zaadfestijn. Vanavond sparen we ons zaad op voor morgen avond. Wat gaat er gespoten worden, slikken verzekerd. 
-

Spuiter19cm - Aftastend

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex