Fantasie
15 berichten
• Pagina 1 van 1
Dit draadje komt me erg bekend voor...
Maar goed, 's nachts droom ik bijna altijd over dingen die me in het dagelijks leven bezighouden. Knappe jongens die daarin voorkomen kunnen leiden tot die bepaalde emoties. Vooral mannen in uniform...
Maar goed, 's nachts droom ik bijna altijd over dingen die me in het dagelijks leven bezighouden. Knappe jongens die daarin voorkomen kunnen leiden tot die bepaalde emoties. Vooral mannen in uniform...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

'n Lekkere mannenkont waar een lekkere mannenzak aan hangt. De mannenzak trilt want de man beweegt. Hij toont zijn kont aan cruisende jongens. Je ziet 'm hunkeren. Hij wacht. Plots legt een jongen de hand op zijn kont. Ik droom nooit wat anaals hoewel ik meestal over mannenkonten droom. Ik droom dat de jongen zich dat kontje 20 jaar later herinnert, wanneer hij 40 of 50 is, en er een monsterorgasme van krijgt, zijn lekkerste orgasme ooit.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.
ben wel eens door meerdere oudere tops geneukt. was geil maar bedoel je gewoon echt genadeloos urenlang
ben wel eens door meerdere oudere tops geneukt. was geil maar bedoel je gewoon echt genadeloos urenlang
- haarlemsebttm
- Aftastend

RMB19 schreef:is er niemand die een keer wil afspreken om elkaar lekker te verwennen :$?
ik fantaseer zo vaak om iemand te pijpen en hij mij en elkaar lekker strelen enz
lijkt me zo geil :$
Óf jij wilt mij zien met de (wielrenner)broek ÁÁN..........toch..???
ok >>
https://zqxmda.bay.livefilestore.com/y1pYhjUkSNWW2rwsIgayDjbXyW_4A5rTx4GFvL2nfaRVA5-xkoOWmWrMkglvyUS3bULsl-oebbyrg78Ptck0kqDxcwm_3prMcgD/004_kopie.jpg?psid=1
-

Joost1991 - Aftastend

haarlemsebttm schreef:groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.
dit lijkt me ook heerlijk, even van de een naar de ander die naar je snakt en je verwend met een dikke, lange paal. jammie!
-

DanceInYourUndie - Aftastend

DanceInYourUndie schreef:haarlemsebttm schreef:groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.
dit lijkt me ook heerlijk, even van de een naar de ander die naar je snakt en je verwend met een dikke, lange paal. jammie!
ja precies, en urenlang gewoon, gewoon palen erin
- haarlemsebttm
- Aftastend

haarlemsebttm schreef:DanceInYourUndie schreef:haarlemsebttm schreef:groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.
ja precies, en urenlang gewoon, gewoon palen erin
Het idee is natuurlijk best aardig (hoewel het wat mij betreft best leeftijdsgenoten mogen zijn, ik heb niets met oudere heren), maar uiteindelijk lijkt het me geen pretje om úrenlang doorgepaald te worden. Het langste dat ik in mijn leven aan één stuk door geneukt ben is waarschijnlijk een minuut of dertig, en zo vanaf de twintigste minuut was ik alleen nog maar aan het hopen, smeken en smachten dat het orgasme snel komen zou, want de boel begon toch wel aardig schraal en onplezierig te voelen, hoe vaak er ook glijmiddel werd bijgesmeerd.
- Skyhawk
- Aftastend

mee eens skyhawk, 30 min maximaal.
Mijn fantasie is seks met veel passie, liefde, gevoel en overgave. Klinkt misschien degelijk, maar seks met iemand die heel veel om je geeft is zo geil, omdat hij ook veel zal doen voor de ander. Ik vind het niet top als iemand alleen aan zichzelf denkt, ja heel soms wel. Maar bij echte goeie seks, waarbij je "lekkerlijk" wil geven en nemen. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om iemand heel erg goed te pijpen, en de ander ook helemaal te zien genieten. Hmmmm, ik krijg het er warm van.....
Mijn fantasie is seks met veel passie, liefde, gevoel en overgave. Klinkt misschien degelijk, maar seks met iemand die heel veel om je geeft is zo geil, omdat hij ook veel zal doen voor de ander. Ik vind het niet top als iemand alleen aan zichzelf denkt, ja heel soms wel. Maar bij echte goeie seks, waarbij je "lekkerlijk" wil geven en nemen. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om iemand heel erg goed te pijpen, en de ander ook helemaal te zien genieten. Hmmmm, ik krijg het er warm van.....
-

mikka - Aftastend

15 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex