Het is nu 08 feb 2012 20:46

Fantasie

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Znikimot » 15 aug 2010 09:17

Wat is jouw fantasie?
Waar droom jij 's nachts stiekem van?
Wat geeft jou meteen die harde paal?
Znikimot
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 15 aug 2010 18:30

Dit draadje komt me erg bekend voor...

Maar goed, 's nachts droom ik bijna altijd over dingen die me in het dagelijks leven bezighouden. Knappe jongens die daarin voorkomen kunnen leiden tot die bepaalde emoties. Vooral mannen in uniform...
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor RMB19 » 15 aug 2010 22:33

in mijn fantasie pijp ik een jongen
en die jongen mij en elkaar lekker strelen en verwennen
maar dat is helaas nog nooit gebeurt :(
RMB19
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Znikimot » 16 aug 2010 19:40

Ik fantaseer soms over het feit dat ik met iemand in file sta, en dat hij mij dan verleid en dat we dan een parking oprijden of ergens een landweggetje en dan daar HOPPA :-p
Znikimot
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor reneexx » 16 aug 2010 21:06

in mijn fantasie pijp ik me beste vriend ,
hij is super lekker , maar
helaas is deze voor 100% hetro :-(
alles wat ik nodig heb
dat ben jij ;-)
reneexx
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 16 aug 2010 23:09

'n Lekkere mannenkont waar een lekkere mannenzak aan hangt. De mannenzak trilt want de man beweegt. Hij toont zijn kont aan cruisende jongens. Je ziet 'm hunkeren. Hij wacht. Plots legt een jongen de hand op zijn kont. Ik droom nooit wat anaals hoewel ik meestal over mannenkonten droom. Ik droom dat de jongen zich dat kontje 20 jaar later herinnert, wanneer hij 40 of 50 is, en er een monsterorgasme van krijgt, zijn lekkerste orgasme ooit.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor haarlemsebttm » 16 sep 2010 20:02

groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.

ben wel eens door meerdere oudere tops geneukt. was geil maar bedoel je gewoon echt genadeloos urenlang
haarlemsebttm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Joost1991 » 19 sep 2010 12:22

soms eigenlijk wel door mijn hobby wielrennen,
hoe je

Afbeelding
kan dragen............... :!!
Joost1991
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor RMB19 » 19 sep 2010 21:25

is er niemand die een keer wil afspreken om elkaar lekker te verwennen :$?

ik fantaseer zo vaak om iemand te pijpen en hij mij en elkaar lekker strelen enz

lijkt me zo geil :$
RMB19
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Joost1991 » 19 sep 2010 22:36

RMB19 schreef:is er niemand die een keer wil afspreken om elkaar lekker te verwennen :$?

ik fantaseer zo vaak om iemand te pijpen en hij mij en elkaar lekker strelen enz

lijkt me zo geil :$

Óf jij wilt mij zien met de (wielrenner)broek ÁÁN..........toch..???
ok >>

https://zqxmda.bay.livefilestore.com/y1pYhjUkSNWW2rwsIgayDjbXyW_4A5rTx4GFvL2nfaRVA5-xkoOWmWrMkglvyUS3bULsl-oebbyrg78Ptck0kqDxcwm_3prMcgD/004_kopie.jpg?psid=1
Joost1991
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor DanceInYourUndie » 20 sep 2010 17:42

haarlemsebttm schreef:groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.

ben wel eens door meerdere oudere tops geneukt. was geil maar bedoel je gewoon echt genadeloos urenlang

dit lijkt me ook heerlijk, even van de een naar de ander die naar je snakt en je verwend met een dikke, lange paal. jammie!
DanceInYourUndie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor haarlemsebttm » 26 sep 2010 19:28

DanceInYourUndie schreef:
haarlemsebttm schreef:groep verkrachting door oudere tops met echt grote palen. die mij uren lang neuken en onder spuiten.

dit lijkt me ook heerlijk, even van de een naar de ander die naar je snakt en je verwend met een dikke, lange paal. jammie!

ja precies, en urenlang gewoon, gewoon palen erin
haarlemsebttm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Skyhawk » 13 okt 2010 11:37

haarlemsebttm schreef:
DanceInYourUndie schreef:

ja precies, en urenlang gewoon, gewoon palen erin

Het idee is natuurlijk best aardig (hoewel het wat mij betreft best leeftijdsgenoten mogen zijn, ik heb niets met oudere heren), maar uiteindelijk lijkt het me geen pretje om úrenlang doorgepaald te worden. Het langste dat ik in mijn leven aan één stuk door geneukt ben is waarschijnlijk een minuut of dertig, en zo vanaf de twintigste minuut was ik alleen nog maar aan het hopen, smeken en smachten dat het orgasme snel komen zou, want de boel begon toch wel aardig schraal en onplezierig te voelen, hoe vaak er ook glijmiddel werd bijgesmeerd.
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor mikka » 15 okt 2010 14:07

mee eens skyhawk, 30 min maximaal.

Mijn fantasie is seks met veel passie, liefde, gevoel en overgave. Klinkt misschien degelijk, maar seks met iemand die heel veel om je geeft is zo geil, omdat hij ook veel zal doen voor de ander. Ik vind het niet top als iemand alleen aan zichzelf denkt, ja heel soms wel. Maar bij echte goeie seks, waarbij je "lekkerlijk" wil geven en nemen. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om iemand heel erg goed te pijpen, en de ander ook helemaal te zien genieten. Hmmmm, ik krijg het er warm van..... :oops:
mikka
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor onzekertje » 18 okt 2010 01:14

ik heb echt zin in geile telefoonsex,das mijn fantasie,iemand zin,pm me
onzekertje

Keer terug naar Gay Forum - Sex