Het is nu 10 feb 2012 05:15

N-H banen Enkhuizen/Medemblik/Wervershoof?

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor Dennis18jr » 11 aug 2010 01:38

Hoi allemaal! :)

Het lijkt me wel eens leuk/geil om een keer naar een homo ontmoetingsplaats oftewel afwerk plaats te gaan.

En ik vroeg me af ze ook in de buurt van: Enkhuizen/Medemblik/Wervershoof zijn?

En zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik daar naar toe ga? Ik hoor dat er erg weinig en soms wel helemaal niet gepraat word... zijn er bepaalde signalen om aan te geven dat je interesse hebt? :D
Dennis18jr
Newbie
Newbie

Berichtdoor superpower1991 » 11 aug 2010 01:44

Gewoon langs de A7 & A8 (Hoorn Amsterdam Hoorn) bij 1 van de pompstations naar de parking beetje buitenkant bij bebossing en ja, als het donker is he.....
Enige voorzichtigheid is gepast want niet iedereen heeft daar goede (geile) bedoelingen, er wordt wel eens iemand beroofd van z'n geld telefoon etc.....
superpower1991
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor talbearnl » 08 mei 2011 08:24

In Westfriesland oost bij Enkhuizen zijn twee banen: Het gay/bi Zwanenstrandje langs het IJsselmeer ten noorden van Enkhuizen. Je komt op dit "gaystrand/landje" door vanuit Enkhuizen Noord langs de Oosterdijk (zie googlemaps 1602 DB) naar Andijk te rijden. Voorbij de voormalige vuilstort links van de weg (bos bij afslag Haling) ga je rechts de dijk over bij bordje Fietspad DWO; achter de dijk, langs de hondentrainingsbaan, kun je P achter aan de dijkzijde. Vervolgens doorlopen; links Achterin bij het meer liggen de hete mannen langs de kustlijn. Seks achter de rietbosjes. (Vooral bij mooi weer) Parkeren is vrij achter (langs) de dijk.

Langs de Zuiderdijk op de N506 ter hoogte van Vlakwater (achter de dijk) Tom tom 1601 EV eind van de weg links in de bossages wordt getippeld en langs het water liggen de mannen in de zon. Er komen veel vertegenwoordigers overdag even een rukstop maken.
talbearnl
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen