Het is nu 08 feb 2012 21:54

Joe McElderry (X-Factor UK Winner) komt uit de kast!

Alles over coming out.

Berichtdoor Dragonpower » 06 aug 2010 13:44

Joe McElderry won vorig jaar bij de Britse versie van X-Factor en komt nu uit de kast
31-07-2010 | entertainment

De 19-jarige X-Factor winnaar van vorig jaar gaf een emotioneel interview met de UK Mirror, waarin hij toegeeft op mannen te vallen.

Sinds zijn deelname vorig jaar aan de bij de Britten nog steeds razend populaire show X-Factor, waren er geruchten dat McElderry op mannen zou vallen. Tot vandaag verwees hij die geruchten stellig naar het rijk der fabelen.

Volgens McElderry ontkende hij homo te zijn omdat hij het tot voor kort zelf echt niet wist. Hij voelde zich niet aangetrokken tot vrouwen, maar ook niet tot mannen en de gedachte dat hij homoseksueel was kwam niet in hem op. Tot 3 weken geleden.

Ook al is hij nog nooit intiem geweest met een man, toch weet hij nu zeker dat hij homo is. Vorige week vertelde hij het zijn moeder en nu is de rest van de wereld aan de beurt. Bang voor verlies van zijn fans is hij niet en vrienden en bekenden, waaronder X-Factor jurylid Simon Cowell, zijn allemaal erg positief. McElderry zegt gelukkig te zijn nu eindelijk te weten wie hij echt is.
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Dragonpower » 06 aug 2010 13:47

Ik vind het niet erg! :oops:

Ik vond hem, Lloyd & Olly altijd best wel leuk. :oops:

Het waren vooral Joe & Olly waar ik veel naar keek, maar Joe vond ik de leukste. :DC Jammer dat het niet echt kan worden, want aan het leeftijdsverschil ligt het niet. Hij is maar een paar maanden ouder dan ik. :verliefd:
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 06 aug 2010 14:13

Afbeelding
Leuke jongen. Daar hoeven we ons niet voor te schamen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 06 aug 2010 23:38

Diederick schreef:Afbeelding
Leuke jongen. Daar hoeven we ons niet voor te schamen.

och..... zo ken ik er wel meer.......... :roll:
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast