Trouwjurk
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik hoop toch spoedig een leuke vriend te vinden via dit forum of dating.
Mocht ik iemand gevonden hebben en we hebben tijdje op vriendschappelijke basis een relatie gehad, om dit vervolgens met een huwelijk te bezegelen, dan wil ik in een hele mooie trouwjurk verschijnen, want het is in wezen toch iets wat je normaal gesproken maar 1 x in je leven doet. Ik heb vroeger wel een kostuum bij speciale gelegenheden gedragen, maar altijd met een gevoel van brrr, ik zou blij zijn als ik het uit kan trekken. Ik moet er niet meer aan denken.
Mocht ik iemand gevonden hebben en we hebben tijdje op vriendschappelijke basis een relatie gehad, om dit vervolgens met een huwelijk te bezegelen, dan wil ik in een hele mooie trouwjurk verschijnen, want het is in wezen toch iets wat je normaal gesproken maar 1 x in je leven doet. Ik heb vroeger wel een kostuum bij speciale gelegenheden gedragen, maar altijd met een gevoel van brrr, ik zou blij zijn als ik het uit kan trekken. Ik moet er niet meer aan denken.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
- Femaleboy1964
- Aftastend

Zo vreemd is het niet als je mijn bericht waarin ik mij voorgesteld heb gelezen had. Ik heb ook nog even de tekst gequote van mijn eerste bericht over de trouwjurk. Even goed lezen wat daar staat.
Dan nog komt het in de homowereld wat ik weleens gehoord heb veel voor.
Dan nog komt het in de homowereld wat ik weleens gehoord heb veel voor.
Ik hoop toch spoedig een leuke vriend te vinden via dit forum of dating.
Mocht ik iemand gevonden hebben en we hebben tijdje op vriendschappelijke basis een relatie gehad, om dit vervolgens met een huwelijk te bezegelen, dan wil ik in een hele mooie trouwjurk verschijnen, want het is in wezen toch iets wat je normaal gesproken maar 1 x in je leven doet.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
- Femaleboy1964
- Aftastend

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen