Het is nu 24 mei 2012 17:49

Alleen maar mannen die aan seks denken

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Femaleboy1964 » 23 jul 2010 13:44

Het valt mij zo op dat er hier zo veel mannen zijn die alleen maar aan seks denken. Het is net zoals heteromannen die als ze een vrouw zien aan hun mannelijkheid denken. Seks hoort er wel bij, maar is voor mij niet het belangrijkste. Elkaar gewoon op een respectvolle manier liefhebben zonder alleen maar seks kan ook heel goed en prettig zijn. Komt misschien wel door mijn vrouwelijke kant dat ik er zo over denk. Aangezien ik een bi-man ben, heb ik dat ook niet wanneer ik met een aantrekkelijke vrouw ben. Ik ben toch echt niet preuts wat dat betreft, maar het is wel opvallend dat er zoveel alleen maar aan het seks hebben met een andere man gedacht wordt.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
Femaleboy1964
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 23 jul 2010 17:25

Je vindt hier veel meer dan alleen gepraat over seks hoor; coming out (en coming to terms) is bijvoorbeeld een grote issue op dit forum. Hoewel we hier natuurlijk wel met eigenlijk alleen maar mannen te maken hebben, die zijn over het algemeen meer seksgedreven dan vrouwen - natuurlijk kom je dan wat vrij onverhulde sekspraat tegen.

Ik vind 6 posts ook wat vlug om zo'n oordeel te vellen, alhoewel dat niet zegt hoe lang je al observeert... Seks onderwerpen boeien me aanzienlijk minder dan wat meer diepgaand spul, het werkt heel goed om zulke onderwerpen gewoon te negeren.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Femaleboy1964 » 23 jul 2010 20:25

Diederick schreef:Ik vind 6 posts ook wat vlug om zo'n oordeel te vellen, alhoewel dat niet zegt hoe lang je al observeert... Seks onderwerpen boeien me aanzienlijk minder dan wat meer diepgaand spul, het werkt heel goed om zulke onderwerpen gewoon te negeren.

Inderdaad heb ik het forum eerst anoniem als gast zonder mij te registreren gevolgd. Vandaar, ik geef ook niet zo om die sekspraat. Wat jij ook al zegt andere onderwerpen interesseren mij meer.
Femaleboy1964
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 23 jul 2010 23:00

Alleen maar is niet echt correct, veralgemeniseren is dat nooit, maar het hoort er nou eenmaal bij.

Het zijn ook juist de sexdate oproepen waar het vaakst de forumregels worden overtreden.

Maar daarom zijn er juist aparte subforums, zodat je handig kan filteren wat je wel en niet wil lezen.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Femaleboy1964 » 24 jul 2010 13:27

Achteraf heb ik ook het verkeerde woord genomen.

Ik had eigenlijk moeten schrijven 'Een aantal mannen'
Femaleboy1964
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 27 jul 2010 00:26

Mannen die alleen maar aan sex denken, bestaan niet. Misschien wel jammer. Als het waar was, dan zouden we misschien nu in een ideale wereld leven. Geen oorlogen en wellicht niet al dat andere aanhoudende mafkezengedoe.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen