Het is nu 10 feb 2012 04:23

Bi-man verliefd op biman / homo en getrouwd met een vrouw ?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor ikokee » 21 jul 2010 12:01

:verliefd: Ik ben een man die getrouwd is met een vrouw en ben verliefd op een man geworden.Mijn vrouw weet dat ik vanaf nu een bi-man ben,ze heeft daar geen probleem mee als ik alleen seks heb met een man en meer niet.
Die man weet ook dat ik verliefd op hem ben en hij op mij.we zouden graag seks doen met mekaar en mekaar regelmatig willen zien enz...

Nu is mijn vraag aan personen die al ervaring hiermee hebben of gehad hebben ?

1. Zijn er personen die al ervaring mee hebben,een man die getrouwd is met een vrouw en seks hebben met een man ?

2. Wat winden de getrouwd vrouw ervan op langer termijn,hebben ze er spijt van of niet ?

3. Blijf de relatie tussen het getrouwde koppels vrouw/man nog altijd het zelfde zoals het vroeger was voor de man seks had met een man.Wie kan mijn
tip en goede raad geven voor de relatie te behouden met mijn vrouw ?

Dank bij voorbaat. :wink:
:!!
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 23 jul 2010 00:30

Mijn vriendje is getrouwd met een vrouw. Zij heeft het geweten na verloop van tijd. Geen probleem. Ik heb het nooit een probleem gevonden. Ik zou niet weten wat voor probleem ik erin zou moeten trachten te bespeuren. Veel mannen, zoniet heel veel mannen, zitten in die situatie, althans mijn indruk. Waar ik nou wel een probleem mee heb, is dat we door allerlei werkomstandigheden heel ver uit elkaar zijn moeten verhuizen. Anders zie ik niet goed waar er een probleem kan zijn, tenminste als je er zelf geen probleem van maakt. Wie opgegroeid is met allerlei romantische voorstellingen over liefde en dies meer, kan hier natuurlijk geredelijk een levensgroot probleem van maken, maar dat ligt dan wel aan jezelf. Ik geloof nooit in romantische liefde zoals ze wordt voorgeschoteld door hollywood en bollywood (bollywood is trouwens nog erger en perverser dan hollywood op dat gebied).

Zijnoot: ik vind het beperken van mannen tot sexuele interesse in één enkel geslacht een misdaad tegen de menselijkheid.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 23 jul 2010 09:54

Bink, wat vervelend voor je dat manlief ver weg woont. Maar als je toch niet zo van de monogamie bent, heb je niet een tweede mannetje rondstappen ergens? Niet dat de één de ander wel kan vervangen - natuurlijk niet - maar in een gedeelte van je behoeftes zal dan nog worden voorzien.

En het mannetje dat ver weg is wordt nu wel exclusiever, dus juist extra bijzonder wanneer hij wel bij je is...?
Bink schreef:Zijnoot: ik vind het beperken van mannen tot sexuele interesse in één enkel geslacht een misdaad tegen de menselijkheid.

Ik voel me niet gevangen in mijn homoseksualiteit, ik zou niks met een vrouw willen, maar ik ben het met je eens dat we niet zo zwart-wit moeten denken. Het is in ieder geval verkeerd om vast te houden aan een norm, of die nu hetero of homo is.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor ikokee » 24 jul 2010 10:32

Bink schreef:Mijn vriendje is getrouwd met een vrouw. Zij heeft het geweten na verloop van tijd. Geen probleem. Ik heb het nooit een probleem gevonden. Ik zou niet weten wat voor probleem ik erin zou moeten trachten te bespeuren. Veel mannen, zoniet heel veel mannen, zitten in die situatie, althans mijn indruk. Waar ik nou wel een probleem mee heb, is dat we door allerlei werkomstandigheden heel ver uit elkaar zijn moeten verhuizen. Anders zie ik niet goed waar er een probleem kan zijn, tenminste als je er zelf geen probleem van maakt. Wie opgegroeid is met allerlei romantische voorstellingen over liefde en dies meer, kan hier natuurlijk geredelijk een levensgroot probleem van maken, maar dat ligt dan wel aan jezelf. Ik geloof nooit in romantische liefde zoals ze wordt voorgeschoteld door hollywood en bollywood (bollywood is trouwens nog erger en perverser dan hollywood op dat gebied).

Zijnoot: ik vind het beperken van mannen tot sexuele interesse in één enkel geslacht een misdaad tegen de menselijkheid.

daarom zoekt ik een vaste sex relatie met een man. :P|
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ikokee » 24 jul 2010 10:41

Diederick schreef:Bink, wat vervelend voor je dat manlief ver weg woont. Maar als je toch niet zo van de monogamie bent, heb je niet een tweede mannetje rondstappen ergens? Niet dat de één de ander wel kan vervangen - natuurlijk niet - maar in een gedeelte van je behoeftes zal dan nog worden voorzien.

En het mannetje dat ver weg is wordt nu wel exclusiever, dus juist extra bijzonder wanneer hij wel bij je is...?
Bink schreef:Zijnoot: ik vind het beperken van mannen tot sexuele interesse in één enkel geslacht een misdaad tegen de menselijkheid.

Ik voel me niet gevangen in mijn homoseksualiteit, ik zou niks met een vrouw willen, maar ik ben het met je eens dat we niet zo zwart-wit moeten denken. Het is in ieder geval verkeerd om vast te houden aan een norm, of die nu hetero of homo is.

En wat vinden homo mannen nu dankzij internet,dat er zoveel bi mannen zijn die sex willen hebben met een homo man,gaat dat wel of moet ieder man bij zijn afdeling bijven. :?
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 24 jul 2010 12:03

Ik wil niet al te religieus overkomen, maar als je het spectrum van seksualiteit in acht neemt wordt de stelling in je vraag meteen ontkracht. Dan bestaan de labels namelijk niet echt meer (als in homoseksualiteit, biseksualiteit en heteroseksualiteit). Je hebt dan alleen seksualiteit en ieders persoonlijke positie daarbinnen - die overigens volgens sommigen niet eens vast hoeft te staan voor je hele leven.

http://www.gayforum.nl/post33596.html#p33596

Niet dat ik zekerheid heb of echt 'geloof' in dat spectrum, maar het is een goede theorie waar denk ik nog niemand over kan oordelen of het nou waar of niet waar is. Dus leuk om over na te denken en nuttig om als optie mee te nemen.

Zonder spectrum zou ik nog zeggen dat het niet uitmaakt wie met wie het bed in duikt of een relatie begint. Mensen kunnen zelf wel uitmaken wat ze wel of niet vinden kunnen. Persoonlijk zou ik geen biseksueel willen, tenzij hij eigenlijk homo-in-denial is, dat valt nog te genezen. Maar ik voel me niet als homo aangevallen omdat veel biseksuele mannen er met mijn soortgenoten vandoor gaan.

Als zowel de homo mannen als hetero vrouwen er een probleem van zouden maken, dan worden de biseksuele heren ineens heel zielig. En bovendien, homo's vormen geen club van gelijkgestemden zoals een politieke partij. Het enige wat ons verbind is onze seksualiteit, verdere meningen en culturen doen er helemaal niet toe.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Pianoman » 21 aug 2010 23:47

Ik lees wel eens vaker verhalen op internet, dat een man die al meer dan 20 jaar getrouwd is op eens verliefd wordt op een man, maar dan toch besluit om bij zijn vrouw te blijven, ik heb respect voor de vrouwen die hier goed mee overweg kunnen, maar waarom overkomt het nooit de mannen die ik leuk vindt?. :wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bobolle » 16 dec 2010 02:25

jA ik heb ervaring .Ik ben een man en stapelverliefd geworden op men beste vriend.Ik ben 69 jaar. Hij is nog ouder.Heb zeer lang gevochten tegen deze gevoelens en gelukkig is het ervan gekomen. Dat heeft 2 jaar geduurd en toen zijn er roddels gekomen. Die getrouwde man is zeer goed gekend en was in paniek.Wij gingen samen met zijn vrouw alle zondagen en ook dagen in de week weg en op restaurant. Ik was overgelukkig. Doch men vriend kreeg schrik en langzaamheid is hij afstandig beginnen worden.Ik heb toen een zelfmoord willen plegen doch deze is helaas niet gelukt. Men dochter heeft mij in coma gevonden.
Ik ben doodongelukkig en heel verdrietig. Kan aan niets anders denken en wil niemand anders meer in men leven. Ik in niets zijn meer en zou liever dood zijn.
Hij was de liefde van men leven en nog steeds.
Het is dom zullen sommigen denken aan mijn leeftijd nog zo stapelgek van iemand worden. Het is alsof ik een puber ben. Doe niets anders dan aan hem denken en wenen. Het is sterker dan mezelf.Ik stuur hem nog geregeld sms'jes en SMEEK hem toch een teken van leven te geven, doch hij reageert niet. Wij wonen op max 1 KM van elkaar.Ik wil en kan niet zonder hem leven. Hij is mijn GOD.
Bobolle
Newbie
Newbie

Berichtdoor krumel » 02 maart 2011 11:01

Bink
Ik zit in een vergelijkbare situatie, Mijn vriendin verlangd alleen dat ik eerlijk blijft tegen haar en ook haar betrek in mijn partner keuze.
In het begin van onze relatie werd afgesproken dat ik alleen sex met een man zou hebben als zij mocht kijken, nu ze weet dat dat niet altijd kan ( veel mannen stellen het niet op prijs als een vrouw meekijkt ) laat ze me redelijk vrij.
Ze eist alleen nog inspraak, zo heeft zij het idee dat ze niet buitengesloten wordt.
Het was zeker wennen, maar het is toch ook wel leuk als je samen een man keurt.
Eerlijkheid duurt het langst, in mijn geval werkt dat al 2 jaar naar beider voldoening.

groet krumel
krumel
Newbie
Newbie

Berichtdoor Crocodile » 07 maart 2011 13:40

Beste krumel,

Ik heb je post 3 keer doorgelezen,
Ik vind het echt een rare post. (sorry)
Ik ken je achtergrond ook niet.
En ik kan op de een of andere manier niet
concreet uitleggen waarom ik de bovenstaande post van jouw zo raar vindt.

Maar Werkt jullie ''relatie'' dan nog wel?
Crocodile

Keer terug naar Gay Forum - Liefde