Is mijn ex gay?
13 berichten
• Pagina 1 van 1
(Ik ben zelf een vrouw) Het is net uit mijn mijn vriendje. De reden is dat hij achter is gekomen dat hij geen echte gevoelens voor me gehad heeft (na bijna 2 jaar samen te zijn). Mijn vriend maakte het uit nadat hij op vakantie was geweest mijn zijn beste vriend.
Ik heb het vermoeide dat hij misschien op mannen valt.
Hij belt dagelijks urenlang met zijn beste vriend, sms de hele dag door met hem en gaan samen op vakantie en blijven soms bij elkaar logeren. Ook wordt hij heel vrolijk als hij het over zijn beste vriend heeft.
Ik heb aan het begin van ons relatie (ongeveer 1 jaar terug)gevraagd aan mijn ex(toenmalige vriend) of er mogelijk iets is tussen hem en zijn beste vriend. Maar mijn ex zegt dat hij niks heeft mijn zijn beste vriend. Misschien ontkende hij het toen, ik weet het niet. Maar ik krijg steeds meer het vermoedde dat hij mogelijk verliefd is op zijn beste vriend.
kan iemand mij helpen of mijn vermoedingen correct zijn. Of denk ik soms te ver?
Ik heb het vermoeide dat hij misschien op mannen valt.
Hij belt dagelijks urenlang met zijn beste vriend, sms de hele dag door met hem en gaan samen op vakantie en blijven soms bij elkaar logeren. Ook wordt hij heel vrolijk als hij het over zijn beste vriend heeft.
Ik heb aan het begin van ons relatie (ongeveer 1 jaar terug)gevraagd aan mijn ex(toenmalige vriend) of er mogelijk iets is tussen hem en zijn beste vriend. Maar mijn ex zegt dat hij niks heeft mijn zijn beste vriend. Misschien ontkende hij het toen, ik weet het niet. Maar ik krijg steeds meer het vermoedde dat hij mogelijk verliefd is op zijn beste vriend.
kan iemand mij helpen of mijn vermoedingen correct zijn. Of denk ik soms te ver?
- masterm
- Aftastend

Omdat je ex een kameraad heeft waar die het heel goed mee kan vinden wil toch niet automatisch zeggen dat ie seksuele gevoelens heeft voor die gast?!?
Twee meiden die alles met elkaar delen en ook samen op vakanties gaan zijn toch ook niet automatisch lesbisch.
Ik vind het zelf iets te vroeg om homoseksualiteit als reden op te voeren, misschien dat je voor jezelf niet kan voorstellen dat iemand er achter komt geen gevoelens voor je te hebben, maar je legt nu wel een hele rare link...
Ik vind de tip van hierboven trouwens achterbaks, het is uit, deal with it en verlaag jezelf niet tot dat soort praktijken.
Twee meiden die alles met elkaar delen en ook samen op vakanties gaan zijn toch ook niet automatisch lesbisch.
Ik vind het zelf iets te vroeg om homoseksualiteit als reden op te voeren, misschien dat je voor jezelf niet kan voorstellen dat iemand er achter komt geen gevoelens voor je te hebben, maar je legt nu wel een hele rare link...
Ik vind de tip van hierboven trouwens achterbaks, het is uit, deal with it en verlaag jezelf niet tot dat soort praktijken.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Heb je verdriet over jullie breuk? Of ben je uit op revanche en lekker naschoppen?
Ik heb ook vriendjes die veel en zelfs meer amoureus dan sommige heteromannen met vrouwen omgaan. So what? Zijn ze daarom hetero?
Ik heb ook vriendjes die veel en zelfs meer amoureus dan sommige heteromannen met vrouwen omgaan. So what? Zijn ze daarom hetero?
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

natuurlijk heb ik verdriet erover.
Voor dat hij op vakantie ging met zijn beste vriend, ging alles nog heel goed, hij zei nog dat die van me hield enz. Maar na zijn vakantie is hij 180graden gedraaid en maakte hij het heel plotseling uit.
Ik heb om een gesprek gevraagd (uitleg en duidelijkheid), maar dat wil hij niet. Hij wil geen gesprek. Een gesprek voeren heeft voor hem geen nut, vindt hij.
Voor dat hij op vakantie ging met zijn beste vriend, ging alles nog heel goed, hij zei nog dat die van me hield enz. Maar na zijn vakantie is hij 180graden gedraaid en maakte hij het heel plotseling uit.
Ik heb om een gesprek gevraagd (uitleg en duidelijkheid), maar dat wil hij niet. Hij wil geen gesprek. Een gesprek voeren heeft voor hem geen nut, vindt hij.
- masterm
- Aftastend

@ Steve,
Maar ik vind het heel raar, dat je na 2 jaar pas achterkomt dat je geen gevoelens hebt voor elkaar. Terwijl hij net voor zijn vakantie met zijn beste vriend, nog zegt dat hij van me hield.
Dan ga ik me afvragen of er iets is gebeurd tussen die 2 tijdens de vakantie.
Maar ik vind het heel raar, dat je na 2 jaar pas achterkomt dat je geen gevoelens hebt voor elkaar. Terwijl hij net voor zijn vakantie met zijn beste vriend, nog zegt dat hij van me hield.
- masterm
- Aftastend

In 't kort gebeuren zulke dingen. Soms gaan gasten helemaal om, maar dan sluiert er al wat langer iets.
Kende ook een gast, had vriendin en wilde weinig met homo's te maken hebben
Heeft inmiddels z'n 1e vriendje versleten, alhoewel zijn ouders niet op de hoogte zijn. Angst regeert he... zeker als je heterovrienden hebt waar je ook nog mee voetbalt
Kende ook een gast, had vriendin en wilde weinig met homo's te maken hebben
Heeft inmiddels z'n 1e vriendje versleten, alhoewel zijn ouders niet op de hoogte zijn. Angst regeert he... zeker als je heterovrienden hebt waar je ook nog mee voetbalt
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

masterm schreef:@ Steve,
Even alleen over de relatiebreuk; ikzelf heb een relatie gehad van 7 jaar waarvan ik de laatste 2 jaar nodig had om het uit te maken. Je kan dus eigenlijk stellen dat de relatie voor mij 5 jaar heeft geduurd, maar er speelden toendertijd enkele feiten waardoor ik het gewoon niet over mijn hart kon krijgen om hem dit nieuws te brengen.
Het kan dus zijn dat, zoals Kinky al zei, het een tijdje sluimert voordat iemand daadwerkelijk het uit maakt (of de moed kan opbrengen in sommige gevallen). Dat kan verklaren waarom hij nog vlak voor de vakantie zei dat hij van je hield; en waarschijnlijk doet hij dat nog steeds maar op een andere manier.
Ter verduidelijking, ik stel niet dat hij niet homoseksueel zou kunnen zijn, ik stel dat een goede kameraadschap alleen niet genoeg reden is om dat als een waarheid te stellen.
Als je voor jezelf met zoveel vragen achterblijft dan raad ik je aan om een gesprek met hem aan te gaan waarin je duidelijk stelt dat het je niet te doen is om weer bij elkaar te komen (ook al mocht je dat misschien wel willen) maar om voor jezelf het boek te kunnen sluiten en antwoord te krijgen op je vragen. Let wel, als je tijdens dat gesprek doordramt op het feit dat jij denkt dat hij homo is dan zal dat alleen maar averechts werken en hem in een defensieve houding drukken met alle gevolgen vandien.
Succes!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
-

Steve - Moderator

Thanks jongens,
toch heel fijn om jullie meningen te horen.
Ik heb hem eigenlijk al 2 keer gevraagd om een gesprek. Maar hij blijft het nog steeds ontwijken. Hij heeft er geen zin in. Maar ik ga hem nogmaals vragen. Want ik blijf maar zitten met vragen. en wil toch graag het boek goed afsluiten.
toch heel fijn om jullie meningen te horen.
Ik heb hem eigenlijk al 2 keer gevraagd om een gesprek. Maar hij blijft het nog steeds ontwijken. Hij heeft er geen zin in. Maar ik ga hem nogmaals vragen. Want ik blijf maar zitten met vragen. en wil toch graag het boek goed afsluiten.
- masterm
- Aftastend

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde