Het is nu 24 mei 2012 17:45

Dromen over Jongens

Alles over coming out.

Berichtdoor Stephan1234 » 10 dec 2004 20:27

Hallo

Ik had een vraag

ik droomde vannacht over dat ik met jongens het bed deelde en ik "deed" het ook trio.Die nacht ervoor droomde ik van dat ik het met me beste vriend deed.Maar in het echt doen we helemaal niks
Ben ik nu homo aan het worden

Alvast bedankt
Stephan1234
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 11 dec 2004 02:03

Je wordt niet homo. Je bent het of je bent het niet. En bisexuelen bestaan ook. En hetero's vrijen ook niet uitsluitend met een vrouw. Het enige waar je moet voor zorgen is dat jij optimaal en op jouw manier van sex geniet. Als een vrouw je inspireert, vrij dan met een vrouw. Als een man je muze is, vrij dat met een man. En laat je dromen over jongens gewoon hun gang gaan zonder ze te onderdrukken. Hoe meer je sex onderdrukt, hoe meer je een averechts effect krijgt of nog erger.Mooie dromen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 25 apr 2005 22:34

Stephan1234 schreef:Hallo

Ik had een vraag

ik droomde vannacht over dat ik met jongens het bed deelde en ik "deed" het ook trio.Die nacht ervoor droomde ik van dat ik het met me beste vriend deed.Maar in het echt doen we helemaal niks
Ben ik nu homo aan het worden

Alvast bedankt

ik droom mijn hele leven al van en over jongens. maar ik ben helaas van de verkeerde tijd 1935 , dus bang bang en daar ben ik nooit overheengekomen, daarom de tijd van nu voor jongeren is geweldig en ben er vaak jaloers op, was dat maar in mijn jongere jaren zo geweest , ben vaak eenzaam en droom om eens een jongen te mogen liefhebben, al was het maar zonder sex dat hoeft niet eens gewoon bij hem zijn ik ben nu 70 maar in mijn hoofd blijft het 25 , helaas
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast