Nog Nooit een Relatie?
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Beste allemaal,
Mijn naam is Renee Lamboo. Ik ben freelance journalist o.a. voor Psychologie Magazine. Hiervoor ben ik bezig met een artikel over mensen die nog nooit een serieuze relatie hebben gehad. Ik vroeg me af of op dit forum mensen zijn voor wie dat geldt en die daarover willen vertellen? Met dit artikel willen we het taboe een beetje van het onderwerp afhalen.
Hoop van jullie te horen!
Groetjes,
Renee Lamboo
Het is niet toegestaan om e-mail adressen in post te plaatsen. Toestemming vragen is ook wel zo netjes.
Jamie
Mod.
Mijn naam is Renee Lamboo. Ik ben freelance journalist o.a. voor Psychologie Magazine. Hiervoor ben ik bezig met een artikel over mensen die nog nooit een serieuze relatie hebben gehad. Ik vroeg me af of op dit forum mensen zijn voor wie dat geldt en die daarover willen vertellen? Met dit artikel willen we het taboe een beetje van het onderwerp afhalen.
Hoop van jullie te horen!
Groetjes,
Renee Lamboo
Het is niet toegestaan om e-mail adressen in post te plaatsen. Toestemming vragen is ook wel zo netjes.
Jamie
Mod.
- reneelamboo
- Newbie

Excuses daarvoor. Dat zal ik voortaan zeker doen. Ik hoop dat iemand zich in de oproep herkent.
- reneelamboo
- Newbie

Voor het artikel zoeken we een man die echt nooit een relatie heeft gehad. Een fling of enkel seksuele relatie kan, hoor. Maar nog nooit een relatie aangegaan met een andere man/vrouw omdat ze van elkaar hielden. We zoeken wel iemand die dit wel zou willen. En dus niet bewust single blijft.
- reneelamboo
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde