Het is nu 24 mei 2012 17:33

Gecompliceerd maar wel nodig

Alles over coming out.

Berichtdoor femalecipierke » 13 mei 2010 15:15

Hey forumgebruikers,
Wil ff mijn situatie kwijt hier. Ben 34j vr die een week voor haar huwelijk verliefd werd op een andere vr en daar dan ook mee in het bed is beland (en wat was me dat een geweldige openbaring), wat we dachten dat het maar een experiment zou zijn is nu uitgegroeid tot een geheime relatie maar inmiddels ben ik getrouwd want ja, je blaast je trouw ni af want ik was nog nooit verliefd geworden op een andere vrouw.
Gevolg is natuurlijk dat ik vast zit maar wel wil gaan voor die vr omdat de gevoelens wel heel intens zijn, ik alleen maar aan haar denk, ze aanvoelt als mijn soulmate, de sex fantastisch is maar toch wil ik mijn partner op een respectvolle manier behandelen door deze leugen ni te lang voort te zetten tot het op 1 of andere stomme manier zou uitkomen...
Stof tot nadenken natuurlijk maar geef me jullie ongezouten mening maar.
femalecipierke
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 16 mei 2010 12:36

Niemand is gebaat bij het huwelijk waar je nu in zit, vertel hem de waarheid - precies wat je hier hebt geschreven - en maak het huwelijk ongedaan.

Naar mate de tijd verstrijkt wordt dit probleem echt niet gemakkelijker of minder gevoelig.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Unlocked » 16 mei 2010 12:50

of je vraagt hem eerst eens hoe hij tegenover bi-seksualiteit staat...
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast