Het is nu 24 mei 2012 17:32

Eerste keer geneukt worden

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor BiBoytje87 » 04 jan 2010 16:19

Hallo mensen!

Ik ben een bi jongen van 22jr. en wil graag eens voor het eerst geneukt worden... Ik oefen wel is met een buttplug van 14cm lang en 5cm dik, qua dikte gaat het prima maar ik krijgt hem er nooit helemaal in...

Als ik hem verder duw gaat het pijn doen alsof ik ergens tegen aan zit te drukken... kan dat?

groetjes
BiBoytje87
Newbie
Newbie

Berichtdoor i am gay » 11 jan 2010 21:52

dat kan ja heb ik ook wel eens moet je gewoon aan wennen :D
i am gay
Newbie
Newbie

Berichtdoor hetegay » 10 feb 2010 00:02

hallo

ik zou heel graag sex willen hebben met een jongen.
Het word dan mijn eerste keer.
Mijn naam is savas en ik kom uit amsterdam.
Wil je met mij het onbekende verkennen?
bel mij dan

(**mobiele nummers niet toegestaan**)

tot snel
hetegay
Newbie
Newbie

Berichtdoor Unlocked » 13 mei 2010 02:48

mijn dildo - die ik ooit kocht toen ik nog geen vriendje had - meet ca 25 cm en ik prop dat helemaal in mijn aars, tot aan de (valse) ballen... met voldoende glijmiddel lukt dat wel.

Nu... ivm het neuken op zich... als je dagelijks gaat neuken, zal je aars daar misschien gewoon aan worden, maar als je dat maar af en toe doet... zal je sluitspier zich daar niet aan aanpassen.

ik spreek van ondervinding.

Je drukt 'ergens' tegenaan... dat is (zeg maar) de tweede poort waar je penis (of dildo of buttplug) doorheen moet.

de eerste is je buitenste sluitspier... dan zit ie in een soort sas.

De buitenste is de handigste, heb je het minst problemen mee... om door de tweede te geraken ga je best niet te snel van stapel.

je neem je dildo, duwt die naar binnen (met voldoende glijmiddel) en gaat dan langzaam heen en weer bewegen... zachtjes wat aan draaien, zachtjes stoten tegen die tweede poort... en dan toch maar eens wat harder proberen.
Eénmaal je door de tweede poort bent, is de pijn massaal minder hoor... dan ist 'machtig'...

en dan beweeg je gewoon op en neer... ondertussen rukken... ik kom dan bijv wel sneller klaar... spuit ook harder.
Das idem als mijn vriendje me dat plezier bezorgd.
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex