Het is nu 10 feb 2012 04:40

Leefomgeving Deze site

Regels, gedragscode en algemene mededelingen van dit forum.

Berichtdoor Gezelligsamen » 12 apr 2010 18:35

Hey

over het algemeen vind ik dit een leuk forum.

Maar helaas zijn er mensen die elke spellingsfout gebruiken om iemand uit te schelden of op een vervelende manier behandelen. En dan lijkt het meer op internetpesten ofzo. Dat is nogal jammer vind ik. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel..

Heeft iemand ideeen om dat te verminderen..?
Gezelligsamen
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 12 apr 2010 18:54

kun je 't iets onderbouwen?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 12 apr 2010 21:43

Investeren in het Nederlandse onderwijs. :wink:

Maar goed, even serieus... ik denk dat het grootste probleem van dit forum de schaal is, er zijn niet genoeg bezoekers op te weinig interessante discussies. Dat hoeft geen probleem te zijn - zo ervaar ik het ook niet echt - maar een groter forum heeft meestal een soort van sociale controle. Losstaand daarvan kun je strenger optreden tegen beledigingen die op de persoon worden gespeeld wanneer je niet zo zuinig hoeft te zijn op je leden/bezoekers.

Aan de andere kant krijg je weer subgroepjes op zo'n groter forum waarbinnen wel weer hard gespeeld wordt; maar dat is voor de doorgewinterde forumbezoeker deel van het spel - bovendien heeft een beginnende bezoeker daar geen last van.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Richie » 14 apr 2010 23:47

Gezelligsamen schreef:Hey

over het algemeen vind ik dit een leuk forum.

Maar helaas zijn er mensen die elke spellingsfout gebruiken om iemand uit te schelden of op een vervelende manier behandelen. En dan lijkt het meer op internetpesten ofzo. Dat is nogal jammer vind ik. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel..

Heeft iemand ideeen om dat te verminderen..?

Volgens mij zit je nu echt uit je nek te lullen, want er wordt hier zelden op spellingsfouten gewezen, ik kan het me niet heugen iig.

Dat dit forum minder bezoekers trekt dan een dumpert lijkt me nogal wiedes.
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen