Vechten op straat
56 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Ik denk dat alle ballen grijp-, knijp-, shop- of plofklaar,... hangen. Alle ballen zijn schietschijf, vol of leeg. Vaak gaan mijn handen jeuken om een gast lief en vriendelijk bij de ballen te pakken, maar ik weet uit ervaring hoe gevoelig het onderwerp bij mannen ligt (hangt). Ik beheers me dus, maar zijn tussenbeense temperatuur opmeten, lijkt me altijd leuk. Nou zit ik wel te ver van van het onderwerp.
Ik ben verwonderd over het lange leven van dit draadje. Ik heb nog nooit op sraat gevochten, maar op school was ik een echt vechtersbaasje. Sindsdien ben ik tot de bevinding gekomen dat je beter elkaars ballentemperatuur kan opmeten dan met elkaar vechten. Ik zou niet weten wat het nut kan zijn van vechten met een gast, behalve dan als fetisch natuurlijk.
Ik ben verwonderd over het lange leven van dit draadje. Ik heb nog nooit op sraat gevochten, maar op school was ik een echt vechtersbaasje. Sindsdien ben ik tot de bevinding gekomen dat je beter elkaars ballentemperatuur kan opmeten dan met elkaar vechten. Ik zou niet weten wat het nut kan zijn van vechten met een gast, behalve dan als fetisch natuurlijk.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Je heb volkomen gelijk maar ik denk toch dat Louis op iets anders doeld dan jullie denken....
ik ken Louis paar jaar lang persoonlijk vrij goed
*Louis is byzonder sportief
*Zijn 3 grootste hobby's:
1= Ajax (tsja, Amsterdamer)
2= boksen
3= mountainbiken
maar ook zwemmen en lopen dat hij kan........ppfffff..
En hij werkt altijd s'nachts in een bakkerij; werken??? nee echt WERKEN!!!
Ja en dan denkt een 1 of andere lapzwans deze man, Louis ja, effe Louis onderweg naar zijn werk te beroven van zijn dure fiets etc........
Geloof mij nou, hij SLOOPT die gasten!!
Alleen in de vakantie's kan ik hem aardig de baas maar dat is omdat ik wel zijn ballen beet mag pakken.
- NieuwVincent
- Newbie

KinKy schreef:NieuwVincent schreef::!!
Alleen in de vakantie's kan ik hem aardig de baas maar dat is omdat ik wel zijn ballen beet mag pakken.
wordt dus weer tijd voor vakantie.........
maak me GEK.!!!
-

superLouis - Wegwijs

superLouis schreef:Heb je wel eens moeten vechten op straat.???
En zoja, waardoor kwam dat.??
En hoe liep dat af.?
We zijn wel een beetje afgedwaald naar dromenland.
Eigenlijk is dit het begin-topic.
-

superLouis - Wegwijs

Mr.X schreef:1 keer me moeten verdedigen op straat, een groepje van 3 wilde mijn cap jatten ... uiteindelijk heb ik de cap wel kunnen houden maar daar ging enige trek en duwwerk aan vooraf
onze vriend Kinky romantiseerd het wel mooi en
was het maar zo lekker als hij voorspiegeld maar helaas...... de werkelijkheid is teleurstellend.
zo heb ik een paar keer moeten vechten voor het behoud van mijn fiets, was ik middennacht onderweg naar mijn werk en dan zegt de politie "wat moet je dan zo laat op straat?" maar ik werk in een bakkerij en zolang iedereen s'morgens vers brood wil hebben werken wij voornamelijk vanaf middennacht.
-

superLouis - Wegwijs

[quote="superLouis
was het maar zo lekker als hij voorspiegeld maar helaas...... de werkelijkheid is teleurstellend.
zo heb ik een paar keer moeten vechten voor het behoud van mijn fiets, was ik middennacht onderweg naar mijn werk en dan zegt de politie "wat moet je dan zo laat op straat?" maar ik werk in een bakkerij en zolang iedereen s'morgens vers brood wil hebben werken wij voornamelijk vanaf middennacht.[/quote]
probeer zo af en toe de zwaarte van 't onderwerp een beetje te verlichten
maar wil 't absoluut niet bagateliseren hoor, alhoewel ik niet weet wat je hebt ondergaan omdat ik zelf zoiets nooit bij de hand gehad heb
sorry Super LOUIS
zo heb ik een paar keer moeten vechten voor het behoud van mijn fiets, was ik middennacht onderweg naar mijn werk en dan zegt de politie "wat moet je dan zo laat op straat?" maar ik werk in een bakkerij en zolang iedereen s'morgens vers brood wil hebben werken wij voornamelijk vanaf middennacht.[/quote]
maar wil 't absoluut niet bagateliseren hoor, alhoewel ik niet weet wat je hebt ondergaan omdat ik zelf zoiets nooit bij de hand gehad heb
sorry Super LOUIS
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:[quote="superLouis
helaas...... de werkelijkheid is teleurstellend.
zo heb ik een paar keer moeten vechten voor het behoud van mijn fiets,
sorry Super LOUIS
Ach, zó erg was het eigenlijk maar toch, het was alles behalve prettig, je laat je toch niet zomaar effe gauw "kaal"plukken"?
-

superLouis - Wegwijs

superLouis schreef:Heb je wel eens moeten vechten op straat.???
En hoe liep dat af.?
Alles gelezen, ok, Louis ik zou gewoon effe met

maar ok, geen wapen etc....
je zei toch "STRAAT"vechten ???
Tsja, dat doe ik zÓ

Verdere uitleg is naar ik aanneem overbodig ?
-

superpower1991 - Aftastend

superLouis schreef:Vaak hoor ik van die stoere verhalen en ik wil weten wat daarvan waar is, vandaar dit topic.
Zelf heb ik daar nooit last van maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 2 meter 18 lang ben en dat is in gevecht lastig om mij doeltreffend te raken hahaha
Jij heb zeker nog nooit een schop in je ballen gehad ???
Bij zo'n lang iemand is juist dat het meest eenvoudige hahaha !!!
-

Joost1991 - Aftastend

Heb je wel eens moeten vechten op straat.??
Helaas wel een paar keer betrokken geweest bij vechtpartijen op straat
Ik ben een keer tussen eeen paar gesprongen die bleven door trappen terwijl die gast al gestrekt lag ging om een sigaret die hij niet wilde geven
En ik ben zelf een keer door een groep gasten van een jaar of 35 op een feest in eindhoven met een knuppel bewerkt omdat ik niet voor PSV was en zei wordt eens volwassen.
En hoe liep dat af.?
Voor mij minder goed ben daar bewusteloos geslagen en werd in het ziekenhuis in den haag weer wakker met een hersenschudding en me wenkbrauw piercings lagen eruit
die jongen hebben we toen die bij kwam netjes naar zn huis gebracht
Helaas wel een paar keer betrokken geweest bij vechtpartijen op straat
Ik ben een keer tussen eeen paar gesprongen die bleven door trappen terwijl die gast al gestrekt lag ging om een sigaret die hij niet wilde geven
En ik ben zelf een keer door een groep gasten van een jaar of 35 op een feest in eindhoven met een knuppel bewerkt omdat ik niet voor PSV was en zei wordt eens volwassen.
En hoe liep dat af.?
Voor mij minder goed ben daar bewusteloos geslagen en werd in het ziekenhuis in den haag weer wakker met een hersenschudding en me wenkbrauw piercings lagen eruit
die jongen hebben we toen die bij kwam netjes naar zn huis gebracht
je leef maar 1 x dus doe wat je wilt voor het te laat is ja toch. en 1 dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
- gabber1978
- Newbie

Een vechtpartij moet je altijd zien te vermijden.
Gewoon negeren en (hard) weglopen.
En als het dan echt niet anders kan dan ben ik liever laf dan kreupel!
Helaas is het mij een keer overkomen dat het niet anders meer kon dan een gevecht alleen duurde dat hele lange verhaal nog geen 2 seconden.
Die schop in zijn ballen werkte voortreffelijk haha!
Ok, geen faire actie maar wel byzonder doeltreffend!
En als me onverhoopt weer zoiets overkomt zou ik dat zo weer doen!
Gewoon negeren en (hard) weglopen.
En als het dan echt niet anders kan dan ben ik liever laf dan kreupel!
Helaas is het mij een keer overkomen dat het niet anders meer kon dan een gevecht alleen duurde dat hele lange verhaal nog geen 2 seconden.
Die schop in zijn ballen werkte voortreffelijk haha!
Ok, geen faire actie maar wel byzonder doeltreffend!
En als me onverhoopt weer zoiets overkomt zou ik dat zo weer doen!
-

Joost1991 - Aftastend

gabber1978 schreef:[b]die jongen hebben we toen die bij kwam netjes naar zn huis gebracht
!!!!!!
KEURIG helpen en zorgen
Ongeacht wat je bent, wees mens....
Je bent voor mij een TOPPER
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes