Het is nu 10 feb 2012 03:52

Man-man relatie

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Timolinho » 16 maart 2010 19:01

Hallo,

Je hoort wel eens dat er in een homo relatie altijd een man en een vrouw is... vrouwelijke homo ;) dat ze zeggen: "Oh, dat is de vrouw in de relatie". Ik zelf ben een mannelijke homo en bijna geen vrouwelijke trekjes.... maar ik ben wel homo. Kan het ook zijn dat er een man-man relatie is want, ik val op man mannen en niet op die Joling typetjes.... kan dat??! of werkt dat niet in een relatie, moet er een vrouw in de relatie zijn??!! Ik kan niet tegen echte nichterige homo's namelijk ;)

T
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Steve » 16 maart 2010 20:06

Die vraag wordt wel eens vaker gesteld door mensen die het concept van 2 mannen samen proberen te begrijpen. Dat is eigenlijk een beetje een typische hetero gedachte waarbij men de sexuele rol van top / bottom / versatile verwart met vrouwelijk of mannelijk gedrag.

Ik ben een man, en ik val op mannen, echte mannen dus. Sexueel ben ik top, maar betekent niet dat ik hun dan als "vrouwtje" zie (tenzij ze gaan gillen als een keukenmeid :lol: ).

Dus man-man relatie in de gedragszin van het begrip, ja, kan prima.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 17 maart 2010 00:31

Man/man kan perfect. Volgens sommigen kan evenwel alleen ongelijkheid in een relatie zorgen voor vaste relaties. Gelijkheid ontwricht relaties, heet het dan.

Indien het waar ZOU zijn dat het gezin (zie godsdienst) de hoeksteen en baksteen van de maatschappij ZOU zijn (quod non) - het gezin dat overigens steeds werd gekenmerkt door de grootste ongelijkheid en alleen door deze ongelijkheid niet uiteenviel (financiële afhankelijkheid van vrouw);sindsdien hebben we wel wat anders gezien - , dan kan even goed worden gezegd dat het bewijs dat relaties tussen twee gelijke mannen echt kunnen, even goed kan fungeren als hoeksteen en baksteen voor internationale relaties strict gebaseerd op gelijkheid tussen strict gelijke staten en landen, hoe klein of groot die staten of landen ook zijn met misschien wel een uitzicht op wereldvrede tot gevolg. Wie zich nu nog niet inzet voor wereldvrede, is overigens nu al dood.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Sniffer » 17 maart 2010 15:33

De een houdt van appels, de ander van peren ... er zijn geen regels behalve die die je jezelf oplegt :!!
Neuken doe je zo!
Sniffer
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Timolinho » 17 maart 2010 22:51

Bedankt allemaal, dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een echte man-man homo!!
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Richie » 18 maart 2010 00:00

Leuke term een man-man homo :lol:
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hhhamster » 18 maart 2010 00:14

Timolinho schreef:Bedankt allemaal, dan zou ik maar eens opzoek gaan naar een echte man-man homo!!

Gevonden :!: :wink:
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Timolinho » 18 maart 2010 22:48

XD
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen