help!
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Nou, ik heb voor morgen een sexdate geregeld via gaychat.nl maar diep vanbinnen weet ik dat ik het zo niet moet doen. Ik ben 17 jaar, maagd, nog nooit verliefd geweest, nog nooit gezoend en nog nooit sex gehad. En ik weet ook niet of ik bi of ho of toch hetero ben, weet op dat gebied zo weinig van mezelf; het enige dat ik weet is dat ik sex wil met een man, maar waarom weet ik dus niet....En als ik geil ben wil ik dus juist wel naar die sexdate, maar als ik dan klaarkom en ik raak in paniek ofzo...
Moet ik er nou naar toe gaan of niet?
Want ik heb het idee dat ik een hele grote vergissing ga maken D=
Moet ik er nou naar toe gaan of niet?
Want ik heb het idee dat ik een hele grote vergissing ga maken D=
- Razz
- Aftastend

zeg maar netjes af, hou de eer nog even aan jezelf want je weet nog niet wat je daadwerkelijk wilt
tot die tijd moet je gewoon even goed met jezelf in de clinch
maar dat is heel normaal hoor
eerst zelf uitvechten
tot die tijd moet je gewoon even goed met jezelf in de clinch
maar dat is heel normaal hoor
eerst zelf uitvechten
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Je hebt twijfels. Dus afzeggen. Waarom?
Stel dat het slecht uitdraait, dan duurt het misschien tot je veertigste of zestigste alvorens je aan jezelf hoe dan ook wil toegeven dat je misschien wel homo bent, voor zo ver je dat bent natuurlijk.
Indien je geen homo bent, dan zal het je hoe dan ook slecht bekomen.
Stel dat het slecht uitdraait, dan duurt het misschien tot je veertigste of zestigste alvorens je aan jezelf hoe dan ook wil toegeven dat je misschien wel homo bent, voor zo ver je dat bent natuurlijk.
Indien je geen homo bent, dan zal het je hoe dan ook slecht bekomen.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ik ben mezelf nu helemaal kwijt.
Het is net alsof ik 2 persoonlijkheiden heb: de geile die het overneemt van de andere die rationaal nadenkt.
Ik WEET dat ik het niet moet doen, maar toch komt die geiligheid en zit alweer aan die date te denken...
En ik bent misselijk van de zenuwen, zit helemaal te shaken...dit is toch niet gezond.
Ik weet dat ik niet moet gaan, maar het punt is die geilheid D"= Het klopt niet, het hoort niet op deze manier zegt mn gevoel D=
Het is net alsof ik 2 persoonlijkheiden heb: de geile die het overneemt van de andere die rationaal nadenkt.
Ik WEET dat ik het niet moet doen, maar toch komt die geiligheid en zit alweer aan die date te denken...
En ik bent misselijk van de zenuwen, zit helemaal te shaken...dit is toch niet gezond.
Ik weet dat ik niet moet gaan, maar het punt is die geilheid D"= Het klopt niet, het hoort niet op deze manier zegt mn gevoel D=
- Razz
- Aftastend

Ik heb nog nooit echt via internet iets geregeld maar het lijkt mij simpel doe er niet moeilijk over
je hebt slechte sex en goede sex, meestal goed en of dat nou je eerste keer is of je 40ste keer wat maakt het nou eigenlijk uit. doe het voor de lol.
verder bedankt voor de tip want ik wil het wel nog gewoon eens proberen om iets via internet te regelen
EDIT:
ik zie net pas dat dit al vrij lang geleden gepost is dus, is ben je wel of niet gegaan en zo ja hoe ging het
verder bedankt voor de tip want ik wil het wel nog gewoon eens proberen om iets via internet te regelen
EDIT:
ik zie net pas dat dit al vrij lang geleden gepost is dus, is ben je wel of niet gegaan en zo ja hoe ging het
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

9 berichten
• Pagina 1 van 1