Het is nu 10 feb 2012 21:54

Wat moet ik nu!!!!!!!!

Alles over coming out.

Berichtdoor Dragonpower » 11 maart 2010 23:51

Nou... ik heb weer eens een verhaaltje dat ik echt even kwijt moet.

Ik had kort geleden een vriendin, dat is echt een lief meisje. En ik was ook echt verliefd op haar. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om haar te zoenen. Iets hielt mij echt ontzettend tegen! Het is ondertussen ook alweer uit tussen dat meisje & mij. Nou heb ik ook een idee wat mij tegen zou kunnen houden.

Een heleboel mensen zeggen tegen mij dat ik op dit moment in de ontkenningsfase zit om ervoor uit te komen dat ik homo ben. Zelf weet ik dat ik veel aan jongens denk en vooral richting zoenen en meer. Ik kijk veel naar jongens, maar probeer het zo onopvallend mogelijk te doen door ook naar meiden te kijken. Maar daar vind ik niks opwindens aan. En als ik dan naar jongens kijk, krijg ik echt een kriebelig gevoel van binnen. Ik vind het heerlijk om naar jongens te kijken. :DC Natuurlijk zeg ik dat niet tegen hun, want ja... ik schaam me er wel een beetje voor. :oops: Ik begin er steeds vaker aan te denken dat ik inderdaad op jongens val, want waarom lijkt het me geweldig om met jongens te zoenen en als ik er over nadenk om het met een meisje te doen ik me totaal terug trek. :?:

Ik weet helemaal niet meer wat ik moet denken! Ben ik nou inderdaad een homo, of ben ik nou hetero? Want ik heb al eens gevoelens voor een jongen gehad. Omdat ik hem kon vertrouwen heb ik het hem ook verteld uiteindelijk. Hij nam het ook heel goed op. Maar ik ben gewoon ten einde raad!

Ik ga meer met meiden om dan met jongens, maar er lopen echt een paar hele knappe jongens rond bij ons en ik probeer dan zeg maar niet om te kijken, zodat mensen niks gaan vermoeden. :oops:

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. :)
Laatst bijgewerkt door Dragonpower op 12 maart 2010 19:26, in totaal 1 keer bewerkt
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor hhhamster » 11 maart 2010 23:58

ik heb hetzelfe als jou was eerst steeds verliefd op meiden de laatste tijd alleen maar op jongens. zo nu en dan is er wel een leuk meisje maar die zijn lang niet zo leuk, ik weet het ook niet meer
HHHAMSTER
hhhamster
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 14 maart 2010 11:42

Ik denk dat je nog redelijk jong bent en in de ontdekkingsfase zit. Ga er lekker mee door en je komt er op een gegeven moment wel achter waar je het beste bij voelt. Maar laat je niets aanpraten.
Heel veel jongen komen in deze fase dat ze ook naar eigen geslacht kijken en zelfs er iets mee doen. Later blijkt dat ze toch op meiden vallen. Je hormonen beginnen te groeien en je wilt verkennen.
Laat het gewoon gebeuren en geniet er van. Niet zoveel nadenken, daarmee kom je alleen maar in twijfel en kan je in de knoop raken.
Als je eens een keer met een jongen iets wil doen, dan doe je dat, geniet er van dan. Uiteindelijk merk je vanzelf waar je aard ligt.
Laat je nu niet in een hokje duwen.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Dragonpower » 14 maart 2010 15:30

Ik ben 17, dus ik ben inderdaad nog jong wat dat betreft, maar deze 'gevoelens' zijn begonnen toen ik 13 was. Binnenkort wordt ik 18, dus ik weet het nog net zo niet. Het is toch al een langere tijd he?

Ik begin steeds meer te denken dat ik mijn laatste vriendin heb gehad om mezelf wijs te maken dat ik niet op jongens val. Maar de gevoelens voor jongens zijn voor mij ook weer te sterk. Ik vind jongens tegenwoordig veel knapper dan meiden en dat was eerst totaal andersom totdat ik 13 werd.

Sowieso heb ik altijd van die trekjes gehad of hoe ze het ook noemen, want ook iedereen op school lijkt zeker te weten dat ik homo ben, omdat ik van die trekjes heb en omdat ik een hele aparte jongen ben. Ik weet van mezelf dat ik erover nadenk en het een prettig gevoel geeft, maar laten blijken op school doe ik dat zeker niet!

Als ik eerlijk ben en er zelf aan toegeef zou ik ervoor uit kunnen komen bij mensen die ik blindelings vertrouw zoals mijn ouders en mijn beste vrienden. Maar ik wacht nog even af! Al hoe wel ik dat ook alweer bijna 5 jaar doe. :frusti:

Maar waar ik eigenlijk het meest bang voor ben als ik 'uit de kast' zou komen is of mijn beste vrienden mij gaan verafschuwen hierom. :shock: Ik weet, als het je vrienden zijn, dan accepteren ze je wel, mjaa... dat is ook weer veel makkelijker gezegd he.
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bjorn » 14 maart 2010 16:25

het is indd niet makkelijk om mee om te gaan, maar zoals je zelf zegt als je eerlijk bent met je zelf, kan je er best aan toegeven. je zal je er zelf daarna een stuk beter door voelen, ik heb net ook pas hetzelfde doorgemaakt, en ik voel me nu een stuk beter nu ik me het toegegeven aan men geaardheid.

wat u vrienden betreft, ik begrijp dat je daar bang voor bent, ik ook hoor, maar echte vrienden accepteren u hou u bent, vrienden die dat niet zouden doen zijn geen echte vrienden en daar heb je toch niks aan dan.

groetjes
bjorn
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 14 maart 2010 20:52

Dit is iets waar vrijwel iedereen mee zit, bang zijn vrienden kwijt te raken. In de praktijk blijkt veelal mee te vallen. In de regel zal je merken (wat je zelf al aangaf) dat al een aantal zoniet allemaal het allang weten dat je homo bent.
Maar jij bent de baas, en als jij er aan toe bent kom je ermee voor de dag.
Doe rustig aan.

P.S. Ik had ooit ook een vriendin waar ik 5 jaar mee samen woonde juist om maar mezelf te overtuigen dat ik van vrouwen hield. Die 5 jaar was een hel.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 15 maart 2010 20:43

precies zoals Luco meld...........
alles is een hel als je 't voor jezelf toestaat
make heaven on earth
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Timolinho » 15 maart 2010 22:25

Hallo,

Ik weet hoe je je voelt, ik voelde me ook zo :) voor mijn ouders ben ik nu net 2 weken uit de kast en ik ben net 16 jaar oud. Ik wist het al mijn hele leven dat ik meer van jongens houd dan van meisjes. Als je 18 bent lijkt het me wel dat je gevoelens voor mannen hebt (eventueel bi). Qua reacties van anderen zou ik me niet zo druk maken. Ik dacht dat ook altijd en van binnen ging ik echt kapot. Maar nu ik het verte: Echt IEDEREEN reageert positief... vooral meisjes vinden het leuk. Doe wat je zelf wil en maak je niet druk om de reacties van vrienden zij zullen het ook wel accepteren ;)

Succes!
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Elviiis » 17 jul 2010 18:40

heey ik ben zelf 17 en ik dacht eerst ook dat ik op jongens en meisjes viel maar dat was helemaal niet zo ik viel eigenlijk aleen maar op jongens en ik heb wel us met een meisje gezoend enzo en meer gedaan maar daar voel ik me egt nie lekker bij ik deet dat eigenlijk aleen maar om het te ontkennen dat ik homo ben (eigenlijk best triest :x ) maar sinds ik voor het eerst met een jongen had gezoend ging egt een heel boek voor me open egt het was zo fijn en ik voelde egt kriebels dus nu heb ik sinds een maand een vriend ik had het me ouders verteld me moeder vond het kij leuk en me pa had 2 dagen niet met me gepraat maar egt voel voel me nu steeds vrijer en kan me eigen tenminste uiten dus nu ga ik vaker opstap enzo met vriendelijke groet Elviiis/sander xD
Elviiis
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast